MEGÉRI MEGVENNI? | Sol de Janeiro Bum Bum Cream & Brazilian 4Play Shower Cream

A Sol de Janeiro márkáról Tati egyik kedvences videójában hallottam először és annyira meggyőzően beszélt a Bum Bum Cream-ről, hogy rögtön ki akartam próbálni. Aztán persze egyrészt láttam, hogy Európában nehezebb hozzájutni, plusz iszonyatosan drága is, így letettem a dologról. Aztán a legnagyobb meglepetésemre pár hete a Douglas újdonságai között böngészve megláttam, hogy már itthon is kaphatóak a brazil mákra legnépszerűbb termékei, természetesen horror áron. Szerencsémre van egy nagyon cuki kis szett is a kínálatban, icipici testápolóval és tusfürdővel, ami ’csak’ 3490 Ft-ba kerül, így jött velem haza, hogy végre megtudjam, miért van mindenki elájulva ezektől a cuccoktól.



De először arra szerettem volna rájönni, hogy miért ennyire nagyon drágák a Sol de Janeiro termékek. Egy tusfürdőjük 6990 Ft, míg a nagy kiszerelésű Bum Bum Cream pedig 13490 Ft. Nos, egyrészt nyilván az összetevők miatt, amik nagyon különlegesnek tűnnek:

Bum Bum Cream: guaraná (magas a koffein tartalma, ami segíti a cirkulációt és simítja a bőrt), cupacau vaj (mélyen hidratál és segít feszesíteni a bőrt), kókuszolaj (puhít és hidratál), acaí olaj (magas az antioxidáns tartalma, segít fiatalon és egészségesen tartani a bőrt), brazil dió (segít megőrizni a bőr vitalitását) és guayusa (rengeteg antioxidánst, koffeint, vitamint, ásványi anyagot és aminosavakat tartalmaz).

Brazilian 4Play Moisturizing Shower Gel-Cream: cupacau vaj (mélyen hidratál és segít feszesíteni a bőrt), kókuszolaj (puhít és hidratál), acaí olaj (magas az antioxidáns tartalma, segít fiatalon és egészségesen tartani a bőrt)



A magas ár másik magyarázata pedig az illat, ami elég komplexnek tűnik ahhoz, hogy akár egy parfümé legyen. Alapvetően pisztácia-sós karamella illatuk van a termékeknek, gyakorlatilag pedig az alábbi komponensekből állnak: pisztácia, mandula, héliotróp, jázmin szirmok, vanília, sós karamella, szantálfa.



Nagyon nagy elvárásokkal vetettem bele magam a tesztelésbe és szerencsére mind a két termék hozta a várt szintet. Én személy szerint teljesen el vagyok ájulva tőlük, már abszolút megértem a körülöttük lévő hájpot. Az illatuk egyszerűen eszméletlen, iszonyatosan addiktív és annyira tartós, hogy még tusolás után órákig érzem a bőrömön, a fürdőben meg napikig az édes aromát, ami elég tömény elsőre, de ugyanakkor nagyon kellemes, teljesen olyan, mint egy drága parfüm.  A testápolót meg konkrétan akár parfümként is lehet használni annyira durván intenzív. Ha este felkenem, akkor másnap egész nap érezni fogom a bőrömön. Én a karamellt nem érzem, inkább marcipános-vaníliás-fűszeres, melengető és nagyon jól esik a hidegebb napokon.



Természetesen a hatásuk is nagyszerű, pihe-puhává teszi a tusfürdő és a testápoló is a bőrömet. A tusi egyáltalán nem szárít (engem szinte mindegyik sajnos), nem viszketek utána és az az igazság, hogy döbbenetes, de testápoló sem kellene mellé. De persze felkenem azért utána a Bum Bum Cream-et, ami könnyen eloszlatható vajas textúrájú, gyorsan be is szívódik és babapopsi lesz mindenhol a bőr tőle. A feszesítő hatásról nem tudok nyilatkozni, rajtam már ilyen szempontból csak a jóisten meg rendszeres edzés tudna segíteni, meg nem is hiszek az ilyen feszesít meg anti aging dolgokban.




De ettől függetlenül megérik az árukat? Nos, azt kell mondjam őszintén, hogy nem, mert nevetséges, hogy egy tusfürdő 7000 Ft, egy testápoló meg közel 14000. Tudok hasonlóan jó termékeket töredék áron is (Pl: Barnängen), csak azoknak nem lesz ennyire tartós az illatuk. Ugyanakkor én személy szerint vagyok olyan hülye, hogy ennyi pénzt kidobjak ezekre a termékekre, mert az élményért és az illatért nekem megéri évente 1-2 alkalommal, meg megérdemlem :D. A kis szettet érdemes azért kipróbálni, jó is, hogy lehet kapni, mert így könnyű eldönteni, hogy szeretnénk-e beruházni a Sol de Janeiro termékekre. Egyébként a kicsike Bum Bum Cream kb egy hétre elegendő, a tusi pedig kb kettőre. A kínálatban van még testpermet (jön haza), ajakápoló és egy másmilyen illatú Bum Bum Cream is. A Sol de Janeiro termékek itthon csak a Douglas parfümériákban és webshopban kaphatóak.

Ti próbáltátok már a Sol de Janeiro termékeket???

4 megjegyzés:

  1. Csak ez egy amerikai márka, nem brazil.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szentül meg voltam róla győződve, hogy brazil... a honlapon nem nagyon reklámozzák a gyártási helyet... tévedni emberi dolog... :)

      Törlés
  2. Én is imádom az illatát. Viszont egy idő után észrevettem,h a testápolóban ilyen mikro csillámok vannak, azért meg nem rajongok annyira, úgyhogy hanyagolva lett, de most kedvet kaptam hozzá, mert az illata tiszta nyár és tényleg tartós!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenki emlegeti ezeket a csillámokat, de én hiába keresem nem találom őket...

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.