TESZT | IsaDora őszi újdonságok

Egy kis szünet után ismét jönnek az IsaDora tesztek a blogra ☺. Remélem ennek a jó hírnek ti is legalább annyira örültök, mint én, pláne, ha még azt is elárulom, hogy innentől kezdve igyekszek még tartalmasabbá és jobbá tenni a jövőbeli teszteket pár újdonsággal. Nagyon remélem, hogy sikerül majd ezentúl minden ilyen jellegű poszthoz sminket is készítenem, hogy élesben is láthassátok a termékeket. Na, de térjünk vissza az IsaDora-hoz, a márka ugyanis elég sok izgalmas újdonsággal jelentkezik ősszel: van egy nagy színes kollekció, amiben három különböző stílushoz is találhatunk sminkeket -  Find Your Perfect Look: Bare Beauty, Bohemian és Rock Chic-, jön egy új hipoallergén szempillaspirál, új tusok és gyönyörűséges mono szemhéjpúderek.



Én a legnagyobb szerencsémre a Rock Chic vonalból kaptam termékeket tesztelésre, aminek leginkább azért örültem, mert már nagyon régen készítettem magamnak utoljára hidegebb tónusú, ezüstös füstös sminket. A mono szemhéjpúder pedig tökéletesen passzol ehhez a kollekcióhoz, nagyszerűen kiegészítette a négyes kis palettában található színeket. Igazán gyerekjáték volt megcsinálni a sminket is velük, pillanatok alatt elkészültem a látványos és ragyogó, de abszolút hordható szemfestéssel, aminek az alapja a Professional Single Eye Shadow Smoked Pearl, ezt egészítettem ki/ mélytettem el a Rockstar Eye Shadow Quartett ezüst, füstös lila és fekete színeivel, valamint a Flex Tip Eyeliner-rel és természetesen az új Hypo Allergenic Volume szempillaspirállal. Az arcomra a Rocky Rose Blush Stick 'n Brush krémes arcpirosító került, a számra pedig a Lip Desire Sculpting Lipstick Rebel Nude rúzsceruza.




Eye Shadow Quartet - 19 Rockstar (6700 Ft)  – 8/10

Az IsaDora szemhéjpúderek eddig sem okoztak csalódást, pár tesztben már áradoztam róluk, most sem tudok semmi rosszat mondani. A színek (fényes ezüst, szatén füstös lilás szürke, csillámos sötétszürke és matt fekete) nagyszerűen kiegészítik egymást, nagyon dögösek, füstösek, ragyognak, izgalmas sminkeket lehet velük készíteni, anélkül, hogy más palettához kéne nyúlnunk. A szemhéjpúderek formulája és pigmentációja a kezdőknek is könnyűvé teszi az applikációt, nem porolnak, szépen lehet őket satírozni és építeni. A csillámos árnyalatok napközben sem potyognak, nem mászkálnak, ugyanolyan intenzívek maradnak akár alap nélkül is (a swatchok így készültek, elég intenzívek azért a színek ;)). Az egyetlen negatívum, amit meg tudok említeni, az a csomagolás, ugyanis a kis kompakt teteje nem tűnik túl strapabírónak, én emiatt inkább óvatosan bánok vele, nem dobálom be csak úgy a sminkes táskámba. De ez legyen a legnagyobb bibi. Nagyszerű választás, ha éppen alkalomra, buliba készülődünk (nemsokára Halloween, meg céges bulik meg ilyenek, szóval elég jól jön a kezdő készletben egy ilyen kis paletta.) Az őszi kollekcióban rajta kívül még van másik két kis paletta is: Muddy Nudes és Boho Browns.




Professional Single Eye Shadow - 62 Smoked Pearl (3600 Ft) – 10/10

Wow… Nem gondoltam volna, hogy megint el tud csábítani így egy mono szemhéjpúder (legutóbb a Catrice-nak és az Essence-nek is sikerült, a kutyafáját…), de, ha egyszer ennyire jó… Pedig mindig úgy vagyok vele, hogy nem érik meg, mert egy palettával sokkal jobban járunk és akkor jönnek a szebbnél szebb árnyalatok, amik csak egyesével kaphatóak én meg meg vagyok véve kilóra. Meg a monók is :D. Az IsaDora cuki pot-jai (amik mágnessel záródnak, egyem már meg őket, annyira szépek és aranyosak) összesen kb 30 színben kaphatóak, ezek közül én a Smoked Pearl-t kaptam tesztelésre (ez egy új darab), ami egy csillogó grafitszürke. A formulája picit szárazabb, így egyáltalán nem porozódik, de egyenletesen és szépen lehet felvinni plusz jól rétegezhető és tartós is. Tökéletes kiegészítője a Rockstar palettának és gyönyörű egy sima matt szemhéjpúderen topperként (kb 3 perc alatt lehet vele csinálni egy elég látványos bulisminket így). Akik nem annyira szeretik a palettákat vagy azok mellett a monókhoz is vonzódnak, azok mindenképpen nézzék át az IsaDora felhozatalát, mert van egy pár gyöngyszem közöttük ;).




Flex Tip Eyeliner - 80 Deep Black (4600 Ft) – 10/10

Aki régóta olvas, az szerintem már tudja a viszonyomat a tusokkal… Nem használom őket és pont. Persze, ha kapok tesztelésre, akkor mindig kipróbálom őket, meg eljátszok velük, így voltam ezzel most is, csak éppen addig játszottam ezzel a tussal, amíg észre nem vettem, hogy jééééé, jól áll a tusvonal :D. Hát, jobb későn, mint soha… Most barátkozunk, hetente kb 2 alkalommal rajzolgatok vele és egyelőre élvezem és szeretem a dolgot. A Flex Tip nagyon-nagyon precíz (leheletvékony vonalakat is lehet vele húzni), gyönyörűen lehet vele dolgozni, szép fekete, gyorsan szárad és szerencsére elég tartós is. Én személy szerint ezeket a filces darabokat szeretem a legjobban, ezekkel bárki tud dolgozni, még a kezdők is ☺. Örülök, hogy benne volt a csomagomban és sikerült általa megbarátkoznom a tusvonalakkal.




Precise Roll-On Eyeliner - 19 Matt Black (5300 Ft) – ?/10

Na, ezzel a tussal viszont hadilábon állok. Nem ez az első ilyen kis görgős darab, amit kipróbáltam, de én nem tudok vele mit kezdeni. Fogalmam sincs mennyire kell profinak lenni hozzá, de én tuti nem vagyok az, mert az egyenes vonalon kívül nem tudok vele semmit rajzolni, a kunkori farok egyszerűen nem megy. Editorial geometrikus sminkekhez nem lehet rossz választás, de én a hétköznapokban nem sok hasznát veszem. A formula egyébként jó, kicsit folyós ugyan, de nem vészes, gyorsan szárad és tartós.





Hypo Allergenic Volume Mascara - 01 Black (5700 Ft) – 7/10

Mondtam már, hogy szempillaspirálokat szeretek a világon a legjobban tesztelni??? Pláne, ha nagyon különlegesek. Az IsaDora új Hypo Allergenic spirálja pedig eléggé az, hiszen egy eléggé furácska, pici szilikonsörtés keféje van. A leírása alapján elsősorban dúsít és a kicsi kefének köszönhetően a legrövidebb pilla szálakat is eléri. A felső pillasorra ok a hatása, nem túl drámai, inkább természetes, de tetszetős. Viszont az alsó pillasoron wow! Zseniális! A kicsi kefe, a formula, mintha erre találták volna ki. Tök jó, így már 3 különböző szempillaspirált használok reggelente :D. Természetesen, ahogy a nevében is benne van teljesen hipoallergén, semmilyen irritációt nem okoz még akkor sem, ha a festék a szembe kerül (nálam ez mindennapos jelenség…). Mindemellett a tartósságra sem lehet panaszkodni, nem pereg és nem is mászkál. Érzékeny szeműeknek, akik nem túl sűrű pillával rendelkeznek jó választás lehet.




Blush Stick 'n Brush - 12 Rocky Rose (5600 Ft) – 7/10

Krémes pirosító, örök ellenségem :D. Soha nem fogok értük rajongani, még akkor sem, ha elismerem, hogy egyébként hasznos és praktikus termékek. Ezzel a darabbal sincs az égvilágon semmi probléma, sőt, a színe valami elképesztően mesés, őszre pont tökéletes választás egy ilyen téglavöröses darab (amit nem mellesleg simán lehet az ajkakra is használni), ami nagyon természetes, szinte szélfútta hatású orcákat eredményez. Ha valaki nem rajong a vastag alapozásért és a púderekért, annak nagyszerű választás lesz egy ilyen darab, hiszen még kis ecset is van hozzá, könnyű eldolgozni, nem foltos és tartós is. Viszont sajnos púderre már nem lehet olyan szépen felapplikálni, én meg anélkül nem tudok létezni. Ebben a játékban én nem nyerhetek. Na jó, csalni lehet, mert felvittem a púder alá, bár az meg kicsit letompította. Várom azt az időszakot, amikor csak egy bb krémet dobok fel, meg a krémes pirosítómat.




Lip Desire Sculpting Lipstick - 29 Rebel Nude (5300 Ft) – 9/10

Azt az egyetlen egy pontot csak azért vontam le, csak azért nem tökéletes ez a rúzs, mert a csomagolásán még van mit javítani (nem lehet teljesen visszatekerni és sajnos a kupak lemészárolta a rúzst rögtön az első alkalommal). Egyébként imádom, szuper a formula, krémes, de matt, egyenletes a fedése, nagyszerű a pigmentáció és ez a nude árnyalat, nyami. Nem véletlenül került bele a Rock Chic kollekcióba, hiszen igazán jó párosítás a füstös szemekkel. Abszolút nem szárítja szerencsére az ajkakat és még tartósnak is bizonyult (bár a náthát azért nem bírta olyan jól, de nem is arra lett kitalálva :D). Összesen 17 árnyalatban kapható egyébként, szóval biztosan mindenki megtalálja közöttük a neki tetsző darabot.




Választani akartam kedvencet az újdonságok közül, de nem tudok… Ha nagyon muszáj lenne, akkor a mono szemhéjpúder és a rúzs mellett döntenék, ezeknek már bérelt helyük van a favoritok között. De a saját legnagyobb meglepetésemre a Flex Tip tus is nagyon megtetszett, egyre gyakrabban veszem elő és egyre jobban élvezem, hogy reggelente tusvonalat is rajzolok magamnak. Nagyon örülök, hogy végre a meleg, rozsdás, bordós és rezes tónusok mellett végre egy márka elő merte venni a füstös, hidegebb színeket is :). Az IsaDora újdonságokat megtaláljátok a Douglas parfümériákban országszerte.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.