Újdonság | MAC Mirage Noir Summer Limited Collection

8:01 du.
Ahogyan azt megígértem a facebook oldalon, íme itt is van a teljes MAC Mirage Noir kollekció :). Engem első ránézésre teljesen lenyűgözött a mesés lila-kék duókróm csomagolás és az izgalmasnak tűnő színek, azonban azt kell, hogy mondjam, második blikkre és miután láttam az első swatchokat már annyira nem vagyok meggyőzve sajnos. Persze nagyon szép minden, csak kiderült, hogy mégsem túl fantáziadúsak és izgalmasak. Nem mondom azt, hogy nem fogadnék el egy-két dolgot (Nothing To Wear rúzs, Strip 'n' Dip szájfény, valamelyik bronzosító és na oké a Face&Body fényes alapozók tényleg izgalmasak), de biztos vagyok benne, hogy idén is ki fogom hagyni a MAC nyári kollekcióját. Nektek hogy tetszik?




MAC Mirage Noir Peralmatte Face Powder - Mother O'Pearl

MAC Mirage Noir Lipstick - Beach Nut (matte), Goodbye Kiss (amplified), Noon Noir (frost), Nothing To Wear (cremesheen), Twig (satin)

MAC Mirage Noir Lipglass - Midnight Dip, Oysterized, Soft Shell, Strip'n'Dip, Treasure Beach

MAC Mirage Noir Eye Shadow - Dust Off, Slow As You Glow, Sun, Tan And Repeat, Sun Speck

MAC Mirage Noir Extra Dimension Bronzing Powder - Delphic, Golden Rinse

MAC Mirage Noir Face And Body Foundtion - Light Pearl (C4 + bronze pearl), Medium Deep Peral (N9 + bronze pearl)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.