TESZT | L'Oréal x Balmain rúzsok

6:16 du.
Pár hete, elég hosszas várakozás után, végre valahára hozzánk is elérkeztek a csodaszép limitált kiadású L'Oréal x Balmain rúzsok. Magyarországon a 12 árnyalatból 8-at lehet kapni, ebből 4 minden dm és Müller drogériában megtalálható, 4 pedig csak a nagy L'Oréal állvánnyal rendelkező dm-ekben (ebből 18 van az országban). Nem akarok hülyeséget írni, remélem pontosan tippelek, hogy melyik szín, hol kapható (meg kellett volna kérdeznem...): Confession (Müller, dm), Confidence (Müller, dm), Domination (Müller, dm), Freedom (dm), Liberation (dm), Urban Safari (Müller, dm), Glamazon (dm), Power (dm). Voltam olyan szerencsés és a L'Oréal legutóbbi blogger rendezvényén kettőt kaptam tesztelésre, egyet pedig nem tudtam otthagyni az üzletben, így összesen hármat is meg tudok nektek mutatni. Lássuk, hogy tényleg megérdemlik-e a nagy hype-ot vagy sem!




Kezdjük a csomagolással, mert most muszáj szót ejteni erről is :). A forma ugyanaz, mint a többi Color Riche rúzs esetében, azonban a dizájn változott, ugyanis három különböző ruhát kapott a tubus (nem matrica!!!): The Glamazon Tribe - mélyzöld márványminta és arany (Urban Safari, Fever), The Couture Tribe - fekete és arany (Confidence, Confession, Liberation, Domination) és a The Rock Tribe - királykék márványminta és arany (Freedom, Power). Mindegyik nagyon szép és különleges, dögösek és elgánsak, nekem annyira tetszenek, hogy kiraktam őket az asztalomra. A tubusok alján a rúzsok színével megegyező azonosító matrica található, mindegyik jól záródik, de táskába nem dobnám őket, mert sérülékeny rajtuk a festék. A formula, az illat és kialakítás természetesen teljesen ugyanolyan, mint a többi Color Riche rúzsé, itt nem volt semmi újdonság vagy változás.






A 12 árnyalat közül mindössze egy metálfényű van (Confidence), a többi mind matt szerencsére, hozzám is csak azok kerültek, bár kipróbáltam a fényeset is és gyönyörű ugyan, de sajnos nem túl pigmentált. Viszont a mattokra nem lehet panaszom. Mind a három szín nagyon tetszik, bár mind a három máshogyan teljesített:
  • Urban Safari: nagyon világos enyhén barackos bézs (természetesen ez a kedvencem). Kellemesen krémes, de valószínűleg leginkább a színe miatt eléggé kiemeli a száj szárazságát, szóval radírozás+brutál ápolás kell alá. Egy rétegben is szépen fed, a pigmentáltsága nagyon jó. A tartóssága is rendben van, szép egyenletesen kopik, szerintem ez bírta rajtam a legjobban.


  • Confession: középtónusú meleg, enyhén téglavöröses barack. Ennek van a legkérmesebb textúrája a három közül, egyszerűen hibátlan. Csak úgy siklik az ajkakon, egy rétegben tökéletes, gyönyörű a szín is, egyenletesen kopik, bár a hamburgert nem bírta, úgy néztem ki utána, mint aki csak szájceruzát használt, a rúzst meg elfelejtette :D. De nyilván két mozdulattal javítható a probléma. Nem szárít, nem emel ki semmilyen hibát.


  • Freedom: élénk középlila. Először nem tetszett... De minél többet nézegetem és próbálgatom, annál inkább a szívemhez nő ez a lila árnyalat. Ő egy rétegben kicsit egyenetlen, két rétegben viszont már teljesen rendben van. Akárcsak az Urban Safari esetében hozzá is szépen ápolt ajkak kellenek, mert kiemeli a száraz részeket. Viszont nem szárít és egyenletesen kopik (ha nem eszünk, evéskor kopik, nagyon).




Az a helyzet, hogy megvettek kilóra ezekkel a rúzsokkal. Ravasz módon, mert először én személy szerint annyira nem voltam odáig értük. De a kipróbálás után nagyon megtetszettek és az a nagy büdös helyzet, hogy még vagy két árnyalatra nagyon ácsingózok (a Domination annyira brutálpiros és meseszép, hogy képtelen vagyok ellenállni neki és ha a Fever tényleg kapható nálunk, akkor muszáj nyárra egy ilyen narancs árnyalatot is beszereznem). A Color Riche matt formulája az egyik legjobb, nagyon finom krémes, nem szárít, bársonyos a finise és nagyon könnyű viselet, nem érzem azt, hogy na most egy brutál réteg rúzs van rajtam. Egy baj van csak vele: az ára. Drogériás rúzshoz képest a 4200 Ft szerintem nagyon sok. Persze tudom, hogy limitált, különleges kollab és extra a csomagolás is, szuper a formula, de akkor is kicsit meredek, ha teljesen őszinte akarok lenni. Ettől függetlenül kuponnal szerintem érdemes 1-2 árnyalatot kipróbálni, szerintem nem fogtok benne csalódni :).



2 megjegyzés:

  1. Szerintem a Confession áll a legjobban a képeken. Nekem meg kell egy Freedom *.* A Confession már megvan, eléggé szeretem, de a csomagolása sztem gagyi. Az enyémből le is pattant egy pici első alkalommal :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) imádom én is, nagyon szép. Sajnos a csomagolással vigyázni kell, szép meg minden, de nagyon sérülékeny szerintem is

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.