TESZT | Pupa őszi újdonságok (kontúr paletta, rúzsok, színtelen ajakceruza és metál matt körömlakkok)

A csodálatos Velvet Garden (tesztek ITT és ITT) kollekció mellett számos további izgalmas újdonsággal is jelentkezett idén ősszel a Pupa, amiket ismét letesztelhettem a márka jóvoltából, hogy megkönnyítsem számotokra a karácsony vásárolgatást ;). A kis csoport sztárja egyértelműen a kontúrpaletta, de szerintem érdemes odafigyelni a csodás körömlakkokra is, a rúzsokról nem is beszélve! Vágjunk is bele a tesztelésbe!




Contouring&Strobing #readyforselfie Powder Palette - Medium Skin (5250 Ft)

Kicsit félve próbáltam ki ezt a kontúr palettát, ugyanis tartottam tőle, hogy a Medium Skin színvariáció nem lesz nekem elég világos, de szerencsére még én is simán tudtam vele dolgozni, szóval édes mindegy, hogy a Hófehérkék ezt vagy a Light Skin-t veszik meg. Na, de kezdjük az elején, a csomagolásnál. A palettánk fekete, elég erősnek tűnő műanyagból készült, ezüst feliratokkal és díszítéssel, valamint hatalmas tükörrel, aminek segítségével simán el lehet készíteni a reggeli sminkünket. Belül négy púder kapott helyet, egy fényes highlight és három matt kontúr árnyalat. A formulája mindegyiknek nagyon kellemes, szépen pigmentáltak és könnyedén eldolgozhatóak, ami nagyon fontos az ilyen termékeknél. Úgy vettem észre, hogy mindegyik variációban található meleg és hideg tónusú kontúr is, ezért külön piros pont a Pupa-nak.



A Medium Skin palettában egy enyhén aranyos, pezsgőszín highlight, egy barackos világos kontúr, egy hideg kontúr és egy bronzosabb meleg kontúr található. Az első és az utolsó kettő funkciója egyértelmű, azonban a világos kontúr még nálam is kérdőjeles volt, aztán megértettem a lényegét. Ez a kis púder ugyanis a sötét kontúrok elsatírozásához és kivilágosításához/javításához való, ami először fura volt, de végül nagyon hasznosnak bizonyult, ugyanis hajlamos a kora reggeli sötét órákban megszaladni a kezem... 



Az pedig mindent elárul összegzésképpen, hogy a hőn szeretett Kat Von D Shade&Light palettám helyett két hete csak ehhez nyúlok, ami még engem is meglepett. A legjobban a hideg kontúrt szeretem benne, amit a világos színnel szoktam tompítani, de a highlightert is egyre gyakrabban használom. Jó kis paletta, szeretem, plusz szerintem szuper ajándék sminkmániásoknak a fa alá ;).





I'm Lipstick új árnyalatok - Glam Rose, Berry Violet, Hot Burgundy (3290 Ft)

Most nagy gondban vagyok, mert már kismilliószor írtam a Pupa I'm rúzsokról, amik még mindig nagyon-nagyon szuperek, fantasztikus a formulájuk, krémesek és pigmentáltak. Szóval semmi újdonság, nagyszerűek szokás szerint és most ráadásul 12 új árnyalattal bővült a kínálat. A színek szerintem abszolút ősz és tél kompatibilisek, vannak nude-ok, pirosak, bogyós színek, lilák és mély burgundi is. 



Én az alábbiakat teszteltem:

  • 311 Glam Rose: amikor először próbáltam egyből a paradicsom jutott róla eszembe. Picit melegebb, téglás. narancsos tompa piros, félmatt finissel. Szép és valamiért nagyon különlegesnek találom.
  • 414 Berry Violet: a tökéletes őszi bogyószín, hideg tónussal. A pigmentáció valami elképesztő...
  • 415 Hot Burgundy: nagyon mély és gyönyörű bordó. Az ünnepek tökéletes kiegészítője.




Ha még nincs Pupa I'm rúzsotok, akkor itt az idő beszerezni egyet!


Transparent Lip Liner (1990 Ft)

A ceruzák a mumusaim... Nagyon ritkán használok sminkelésnél ceruzákat, mert egyrészt lusta vagyok, időm sincs rá, meg el is feledkezek róluk és bevallom, hogy nincs is rájuk szükségem. Viszont ezt az átlátszó ajakceruzát használom. Ha nem is mindennap, de hetente kb kétszer előkapom és primerként kisatírozom vele az ajkaimat és bevált. Eredetileg egy 'elkenődésgátló' ceruza lenne, de nekem nem szokott ilyen jellegű problémám lenni (az évek és rutin...), viszont primerként jól funkcionál. Kiegyenlíti az ajkakat és szebben lehet rá rúzsozni. Nem mondom, hogy elengedhetetlen, de van, hogy jól jön. Annak, aki szereti a ceruzákat, biztosan nagyon fog tetszeni szerintem :).





Metallic Matt Nail Polish - Nude Allure, Vintage Rose, Perfect Geen, Fancy Black (1590 Ft)

A Pupa nem meglepő módon körömlakk téren is elég erősen teljesít, rengeteg színből, finisből válogathattunk már eddig is, de most csatlakozott a kínálathoz 12 gyönyörűséges matt finisű metál lakk is. A négy árnyalat, amit kipróbáltam, mind hasonlóan jól teljesített, tökéletesen fednek két rétegben, nagyon gyorsan száradnak és meglepően tartósak is voltak (4-5 napig bírták). A színek szépek, izgalmasak, jópofa ez a matt finis is, csak egy a baj: fényes fedőlakkal sokkal szebben mutatnak... Különösen a 008-as Perfect Green.




A termékeket a Pupa üzletekben tudjátok megvásárolni.

Nektek milyen Pupa újdonság tetszik a legjobban???

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.