Budget Beauty | Haul (és első benyomás) - Dove, Essence, Lee Stafford, Clinique, Catrice

Gondolom az első dolog, ami többek eszébe jutott a címmel kapcsolatban, hogy a Lee Stafford és a Clinique mióta budget beauty. Nos a Lee Stafford nem az, de együtt fotóztam be a többivel :D, a Clinique pedig most az egyszer az volt. A termékek nagy részét totálisan kedvezmény nélkül a Joy napokon vettem a Müllerben (ide valamiért nem volt kupon, máshová nem volt kedvem menni, most bezzeg volt Müller szombat #rohadtéletbe), vagy abszolút semmilyen napokon a Rossmann-ban. Mindegyiküket kipróbáltam már, van amelyiket többször is, szóval jöjjön egy rövid, képes beszámoló a haul-ról.



Dove DermaSpa Summer Revive önbarnítós testápoló - kb 1599 Ft

Soha, de soha nem használtam még önbarnítós terméket, fogalmam sincs, hogyan kéne működniük, mennyi a hatóidejük, ergo mikor leszek már szép bronzos színű, annyit tudtam, hogy azért ildomos előttük radírozgatni, hogy ne legyen foltos a végeredmény. A helyzet az, hogy többnapos használat mellett annyit értem el, hogy a tenyerem és az ujjaim között tiszta narancs lettem (oompa-loompa effekt), a karom meg olyan májbeteg sárga, testem egyéb részein nem vettem észre változást. Nem tudom van-e értelme tovább használni... Egyébként az illata finom, gyorsan beszívódik és még hidratál is.

Lee Stafford Coco Loco Blow & Go - kb 3190 Ft

Semmilyen kókusz dolognak nem tudok ellenállni, így ennek a hajszárítást segítő mindenes balzsamnak sem tudtam. Annyira isteni finom és intenzív kókusz illata van, hogy az egész szobámban lehet érezni, ennek az lesz a vége, hogy az összes többi termék is jön velem haza ebből a családból. A hajon sajnos annyira nem tartós a dolog, csak max 1-2 napig érezni, de cserébe viszonylag könnyen kezelhető, selymes és ragyogó lesz a sörényünk, plusz könnyeben is szárad és a vasalási idő is leredukálódott. Jó kis cucc, érdemes kipróbálni.




Clinique Smart SPF15 Custom-Repair Moisturizer - 3000 Ft

Bizony, bizony, a Clinique van olyan jófej, hogy kicsi méretben is gyártja a termékeit, igencsak kedvező áron, ami tökéletes azoknak, akik próbát szeretnének tenni mondjuk egy ránctalanító krémmel. Az állaga tetszik, meg az is amit a bőrömmel csinál, valahogy jobban nézek ki tőle és remélem, hogy azzal az egy szem kis ráncocskámmal is tesz valami csodát pár héten belül. Ha látható lesz a hatása, akkor jöhet a nagy méret, ha nem, akkor volt egy jó kis hidratálókrémem 3000 Ft-ért. Ha jól rémlik, akkor 5000 Ft-ért szettben is lehet kapni (plusz egy kis szérum jár hozzá), de a Moisture Surge és a DDML kencék közül is vannak ilyen próbaméretek elég jó áron.




Catrice Soft Boldness Colour Correcting Powder - 695 Ft

A Müllerben ez a kollekció már kifutóban van, minden termék le is lett árazva 695 Ft-ra, ezért is mertem elhozni ezt a púdert, ami végül egy nagyon jó döntésnek bizonyult. Már az első használat után tudtam, hogy imádni fogjuk egymást. A formula fantasztikus, iszonyatosan selymes és matt, de nem csúnyán és nem is szárít. Leginkább matt highlightnak és a szemem alá fixálásra szoktam használni, színjavító hatást nem igazán fedeztem fel, de nem is érdekel különösebben, nincsen ilyesmire szükségem. Ennyi pénzért bőven megéri, csak ajánlani tudom. 




Essence The Gel Nail Polish - You and Me? - 449 Ft

Le a kalappal az Essence új körömlakkjai előtt! Már egy hete rajtam van és még mindig csodálatos, egyáltalán nem pattogott le és a fényes sem kopott meg. Ráadásul ez a szín... Egy álom! Gyönyörű, tompa mályva, természetes, de mégis különleges és extra. Az ára meg szinte nevetségesen olcsó, szóval irány a Rossmann vagy a Müller lányok ;).




Essence Nail Stickers - Tribe'o Metric - 499 Ft

Nagyon nincs érzékem a körömdíszítéshez, a nyomdázás sem jött össze soha, meg igazából türelmem sincs az ilyesmihez, ezért gondoltam, hogy akkor egy matricával talán még el tudok bánni. Nagyjából el is tudtam, bár van még mit gyakorolni. Annak viszont nagyon örülök, hogy most kb 6 nap után kezdett egy nagyobb minta leválni kissé. Az olyan béna kezdőknek és türelmetlenek, mint én tökéletes, ha valami extrára vágynak :).

Essence Longlasting Nude Lipstick - Velvet Matt - 849 Ft

Annyira megtetszett az üzletben ennek a rúzsnak a színe, plusz illik is a körömlakkhoz, hogy muszáj volt elhoznom. Elég régóta keresek már ilyen majdnem szürkésbe hajló mályvát, ez viszonylag közel áll az elképzeléseimhez, bár nem tökéletes, de gondoltam, hogy jó lesz. A swatchon csodálatos, nagyon pigmentált és szép, de valahogy felkenve nem volt az igazi, ráadásul hamar le is kopott és kiszárította a számat. Pedig úgy akartam szeretni... Persze nem mondok le róla, kísérletezgetek még vele, hátha csak rossz napom volt, amikor felkentem.


1 megjegyzés:

  1. A Dove önbarnító testápolóról én is készülök írni, hát, elég nagy csalódás volt. Ugyanez a normáltalan bőrszín stb.
    Viszont a Coco Loco cuccal felcsigáztál nagyon!! Imádok minden kókuszillatú kozmetikumot! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.