Budget Beauty | Hajápolási (és formázási) kedvencek

Régen volt már hajas bejegyzés a blogon és a fészbúk szavazáson sokan voksoltatok arra, hogy írjak a mostanában kedvenc hajápolási (és formázási) termékeimről, szóval, íme elhoztam nektek a jóáras favoritokat. Legközelebb pedig hozom a drágákat is, hátha valakinek kedve szottyan egy kis extra kényeztetésre ;).



Schwarzkopf Essence Ultime Amber+Oil Oil-In-Serum (kb 1600 Ft)

Először is, de most komolyan valaki világosítson már fel, hogy miként is lehet bármilyen termékben borostyánkivonat??? Hogy? Miért? Nem értem... Ugyanis ebben a hajápoló szérumban elméletileg borostyánkivonat van, meg fincsi kis olajok. Mindegy, igazából amíg működik a dolog - merthogy működik - addig lehet, hogy nem is érdekel, hogy mi és miért van benne. Maga a szérum elég könnyed, nem nehezíti el a hajat, viszont nagyon puha lesz tőle. Nem mondom azt, hogy egy extra száraz haj esetében helyettesítheti az olajat, de akiknek csak egy kis extra ápolásra van szükségük, vagy nem túl hosszú a hajuk, azoknak érdemes kipróbálni (én éppen most vágattam le és úgy tűnik, hogy elég neki :).




L'Oréal Elseve Nutri Gloss Luminizer Extraordinary Gloss Spray (kb 2200 Ft)

Ó, hogy én ezt a fantasztikus kis fényspray-t mennyire imádom! Már az első használat alkalmával beleszerettem, mert ugye nyilván mániákusan imádom a fényes hajat meg mindent, ami tovább fényesíti, ráadásul az illata is fantasztikus és annyira tetszik, hogy üvegben van, nem is értem, hogy ez mi pluszt ad bármihez is... Maga a termék beváltja a hozzá fűzött ígéreteket, ragyogóvá teszi a hajat, nem nehezíti el, nem teszi ragacsossá, annyit használjuk, amennyit csak szeretnénk. Imádom, csak ajánlani tudom.




Balea Locken Power Spray (kb 600 Ft)

Alapjáraton természetesen göndör a hajam és néha, ha olyan kedvem van, akkor meghagyom á la natúr mivoltában. Mivel azonban a sok kínzás (festés, szőkítés, vasalás stb) miatt már nem göndörödik olyan szépen, ahogyan azt én szeretném, ezért mindig adok neki egy kis extra löketet, általában a Balea hiperolcsó göndörítő spray formájában (plusz egy másik kissé drágább terméket is szoktam használni, de arról majd máskor). Csak befújom vele a még nedves hajamat, anélkül, hogy átfésülném, alulról megszárítom és tadá, tökéletesek a loknik, amíg el nem alszom őket... De másnap is fel lehet őket frissíteni, csak akkor a száraz hajamra fújom és gyorsan átszárítom. Jó kis termék, elég régóta használom már és nagyon megszerettem :).




Lee Stafford Messed Up Putty (kb 2500 Ft)

Tudom, hogy ez annyira nem budget, de inkább ide sorolnám ezt a kis waxot, mert a drogériában vettem, ráadásul kedvezménnyel (jó kifogás). Mániám, hogy a hajamat a lehető legmenőbb, de szofisztikátlan kócos, textúrált formába kényszerítsem (több-kevesebb sikerrel), amihez nagyon jó egy textúráló spray vagy hajlakk, csak éppen azok szárazzá és túl mattá teszik a frizurát. Viszont a Messed Up Putty-val a negatívumok nélkül is elérhetem a kócos-tincses hatást, ráadásul bármilyen hosszúságú hajon lehet alkalmazni. A lényeg, hogy a kevesebb több ebből a termékből, de így legalább nagyon sokáig ki fog tartani.




L'Oréal Elnett de Luxe/Satin Hairspray száraz hajra (kb 1500 Ft)

Ne kérdezzétek, nem tudom miért, de nem vagyok hajlandó más hajlakkot használni, csakis a legendás Elnett-et. Imádom az illatát, imádom, hogy van belőle száraz hajra való változat (csak a Müllerben!), imádom, hogy abszolút nem ragasztja és tapasztja össze a hajamat, de mégis fantasztikus tartást ad neki és imádom, hogy csak úgy simán ki lehet fésülni. Szerintem simán a legjobb hajlakk a világon.




Batiste Dry Shampoo Cool&Crisp Fresh (kb 1600 Ft)

Nem vagyok egy nagy száraz sampon barát, tényleg csak végszükség esetén használom (valamiért hullik tőlük a hajam) őket és egészen idáig csupa borzalmas próbálkozásaim voltak velük, mindegyiket utáltam, különösen az illatuk miatt, olyan egyformán undorítóak számomra. Aztán legutóbb ez a Batiste Cool&Crisp landolt a kosaramban és megváltoztatott mindent, Ilyen finom illatú száraz samponom még soha nem volt (pedig Batiste-ot is használtam már nem egyszer, csak mindig rosszat választottam), nagyon tetszik és most az egyszer örömmel használok egy ilyen terméket.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.