Budget Beauty | AA Make Up Satin Foundation

Már elég sokat panaszkodtam a fészbúkon, hogy valamiért nagyon hisztis mostanság a bőröm és minden alapozó csúnyán kiszárítja a nap közepére vagy a végére és egyszerűen nem találtam sehol egy olyan darabot, ami meg tudott volna felelni az elvárásaimnak (illatanyagmentes, fényvédőmentes, nagyon világos színű, minimum közepes fedésű és persze hidratáljon is). Aztán nemrégiben a Kedvenc Krémem üzletében/szalonjában jártam, ahol találkoztam pár, általam még nem ismert márkával, többek között az AA-val és az Organique-kal (egy csodás kávés kezelést is kaptam, isteni volt, érdemes kipróbálni ;). Az AA vitrinjénél felfigyeltem az alapozó kínálatra és nem tudtam ellenállni a Satin Foundation-nek, ami illatanyagmentes - pipa, fényvédőmentes - pipa, szép a fedése - pipa, van extra világos szín is belőle - pipa éééés vannak benne hidratáló összetevők is – pipa. Szóval tökéletesnek kell lennie… 



Az AA Make Up Satin Foundation egy bőrápoló alapozó, olyan összetevőkkel, mint a Q10 koenzim, E-vitamin, acerola kivonat, panthenol, hialuronsav, borágó olaj és ceramidok. Összesen 5 árnyalata létezik, ebből a 101-es Ivory tökéletesnek bizonyult vagyis MAC mércével nézve egy NC/NW15 környékén lehet és nem tolódik el se túl rózsaszín, se túl sárga irányba, amolyan természetes bézs tónusa van. A csomagolása szép, igényes pumpás üveg, felesleges doboz nélkül. A pumpa jól kezelhető, nem nyom ki egyszerre túl sok mennyiséget. 



Maga az alapozó kellemesen krémes, nem sűrű, nagyon finom formulájú, szépen terül a bőrön és jól lehet rétegezni is. Bármivel fel lehet vinni, tökéletes Beauty Blender-rel (én vele szoktam), duo fiber ecsettel, kabuki ecsettel és buffer ecsettel is. Egy rétegben szépen kiegyenlíti az enyhe bőrpírt és apró hibákat, de a picit erősebb piros pöttyökre kell még egy réteg vagy egy kis korrektor. Nem mondanám közepesnek a fedését, attól egy kicsit gyengébb, de semmiképpen nem gyenge kategória, valahol a kettő között van szerintem. A finise egyáltalán nem matt, ahogy a nevében is benne van ez tényleg szatén lesz, szóval még az én száraz bőrömre is kell a púder mellé. A száraz részeket nem emeli ki, sőt ígéretéhez híven valóban hidratál és nagyon szép bőrképet eredményez. 



Az egyetlen hátránya, hogy sajnos hajlamos átfényesedni, de nem is vártam mást, hiszen nem mattító hatású. Emiatt a tulajdonsága miatt kevert és zsíros bőrűek inkább kerüljék, azonban a normál, száraz és érett bőrre tökéletes (bár, ahogy azt említettem, egy púdert mindenképpen javaslok így is mellé). Nekem most egyszerűen életmentő, végre nem látom a nap végére berepedezett és kiszáradt tómedernek a fejemet. Az ára pedig csak a ráadás, ugyanis mindössze 3340 Ft-ba kerül, ami ahhoz képest, hogy eddig mennyit dobáltam ki ész nélkül alapozóra egy nevetséges összeg. Az AA kínálatában egyébként matt és ráncok elleni alapozót is találhattok, szóval mindenkinek van valami :). Ha kedvet kaptatok a kipróbálásához ITT tudjátok megnézni/megrendelni.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.