Újdonság | Essence Brit-tea trendkiadás

Míg sokan az előző fesztiválos Essence kollekciót találtátok unalmasnak és laposnak, számomra most ez az új trendkiadás lett nagyon-nagyon meh. A Brit-tea-nak nagyon jó az alapötlete, csak éppen kicsit semmilyen lett a kivitelezése. Nem is baj, hogy nem lesz nálunk szerintem. Sok-sok pasztell, rózsaminta és cukiság, de a sminkek helyett most jobban lekötöttek a kiegészítők, vagyis a körömreszelő és fülbevalók (vajon ilyet honnan tudnék szerezni???). Nem is tudok mást írni róla... A kollekció áprilistól lesz elérhető.



Brit-tea Eyeshadow Palette - Keep Calm and Have Some Tea

Brit-tea Duo Highlighter Pencil - Par-tea Highlight

Brit-tea Illuminating Base - Make Tea Not war & Brit-tea Blush - Tea-riffic Garden Party

Brit-tea Lip Balm - Vanilla Ice-T Baby

Brit-tea Lipgloss - Pink To Go & Tea Is The New Coffee

Brit-tea Nail Polish - Tea-pical British, & Have a Beau-tea-ful Day

Brit-tea Nail Polish - Pink To Go & Green Tea For Two

Brit-tea Nail File - Make Tea Not War

Brit-tea Eyeshadow Brush - Keep Calm and Have Some Tea & Brit-tea Earring Set - Blossoms etc.

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon emlékeztet a kislány kori sminkkészletemre :) az orsay-ban van rózsás fülbevaló. Nem ennyire élénk rózsaszín, inkább púderes, szolíd.szép napot Neked!Roni

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük Essence, egyes, leülhetsz.

    VálaszTörlés
  3. Itt szerintem fenn szokott lenni az összes trend edition, érdemes csekkolni majd :)
    http://www.kosmetik4less.de/en/essence-online/trend-editions.html

    VálaszTörlés
  4. A szemhéjpúder engem is a kislánykori smink készletre emlékeztet, amivel a kuvaszunkat párszor kimázoltam. :D
    A pirosító és az ecset tetszik, a többi engem is hidegen hagy. Kicsit uncsik már ezek a színek és témák. Minden évben ugyanaz. Tuti idén is lesz majd utazós, meg valami brazilos-vagy afrikai, szafaris, tengeres-dzsungeles. Ezek minden évben vannak. :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem az az érzésem, hogy mostanában az Essence semmi újjal nem tud előrukkolni. Ezek a színek/formulák kb. egy kaptafára mennek, csak a csomagolás más... A kollekció nagy része olyan, ami már az alapkoliban is kapható, csak más a csomagolása, a fülbivalót kb minden kínai árusnál 200 ft-ért megkaphatod :( Elég meh

    VálaszTörlés
  6. hát sajna ez van, nekem is nagyon meh... viszont a Catrice nagyon jó dolgokkal jelentkezik mostanában szerencsére :) De egyébként az is lehet, hogy mi öregszünk és már nem tudunk rajongani az ilyen dolgokért :D

    VálaszTörlés
  7. Ennél pasztellabb már nem is lehetne. Nem baj, úgyis sokat költök, legalább erre nem fogok :D

    VálaszTörlés
  8. Lattuk mar pont ezeket a szineket vagy nagyon hasonloakat nagyon hasonlo csomagolasban, de azert a pirosito tetszik, de csak mert olyan szep viragos.

    VálaszTörlés
  9. Nekem azért a highlighter és az ajakbalzsam kellene. :D

    VálaszTörlés
  10. Mekkorát ugrottam, amikor megláttam az első képet, erre nagyot koppantam, amikor megláttam mik is vannak emögött... áhh. :( A pirosító néz ki legjobban, de nélküle is megleszek.

    VálaszTörlés
  11. A neve alapján nem egy amolyan Cotton Candy kollekciót vártam, inkább valami "fekete tea-vonalat" és harsányabb színeket... Ez meg kb olyan mint az előző :S

    VálaszTörlés
  12. A ceruza, az ecset meg úgy ahogy a lakkok azért tetszenek nekem :)

    VálaszTörlés
  13. A zöld lakk érdekel meg a szájfények, a többi hidegen hagy. A szemfesték meg tényleg übergagyi kinézetű, ovismink... valahogy a brit tea témához kifinomultabb színeket vártam volna.

    VálaszTörlés