Step by step - Something purple

Közkívánatra ma egy lila sminket hoztam nektek, step by step verzióban. Igazából semmi extra, egy sima füstös makeup, csak csupa lilával, gyorsan és egyszerűen elkészíthető bármilyen színből. Akit zavarnak a metálos, extrán fényes finisek, az most gyorsan forduljon el, vagy nyomjon egy X-et, a többiek pedig olvassanak tovább.




Használt termékek:

  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
  • H&M Metallic paletta lila árnyalata
  • Urban Decay Omen, Midnight 15 és Crave árnyalatok
  • Sleek i-Divine Vintage Romance paletta - Bliss In Barcelona
  • MAC Extended Play Mascara
  • MAC Hibiscus Kiss bronzosító
  • MAC Bad Girl Gone Good pír
  • MAC Whirls&Twirls rúzs
  • Rimmel Vinyl Max Legend szájfény

1. A szemhéjunkra vigyünk fel primert, majd egy fehér alapot a mozgó részre. Dolgozzuk el. Nem kell, hogy precíz meg tökéletes legyen, úgysem fog látszani :).



2. A fehér alapra lapogassunk fel egy tetszőleges finisű nagyon élénk középtónusú lilát. 



3. A mélyítővonalba és a külső sarokba vigyünk fel egy sötétlila színt, majd szépen satírozzuk össze a másik lilával.



4. A szemzugból kiindulva dolgozzunk el egy duókróm vagy nagyon fényes, különleges lilás árnyalatot a szemhéj mozgó részére (UD Omen árnyalata, ha érdekel valakit). Ugyanezt a színt vigyük fel az alsó kontúrvonalra is.





5. A sötétítéshez/mélyítéshez használjunk egy matt feketét a külső zugba, a mélyítővonalon és az alsó kontúron.




6. Egy világos, fényes árnyalatot vigyünk fel a szemzugba. Ugyanezt a színt dolgozzuk el a lilával a szemöldökcsont felé.



7. Jöhet a szempilla göndörítő és a szempillaspirál. Ízlés szerint műpilla is, de szerintem az most nekem sok lett volna. Ja és a szemöldököt is formázzuk.



8. Jöhet egy kis bronzosító és természetes árnyalatú arcpirosító. Végezetül pedig egy fényes világos mályva rúzs és csillámos nude szájfény. Készen is vagyunk. Kb 15 perc, tökéletes party smink. 




9. Hajtipp: hullámos, laza tarkókonty valami vagány hajgumival, hajpánttal.



A kérdés már csak az, hogy legközelebb mit látnátok szívesen a step by step szekcióban???

12 megjegyzés:

  1. Csodás lett! *.* Sajnos nálunk még nem láttam ezt a H&M palettát. :-/ Én arab stílusú sminket látnék szívesen. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű lett! *.* Nagyon jól áll mind a hajadhoz, mind a szemedhez! :)

    VálaszTörlés
  3. you so pweetty *-*

    VálaszTörlés
  4. Szia Lolly! Nem vagyok egy nagy kommentelő de most muszáj írnom! Annyira gyönyörű a hajad színe, hogy el sem hiszem! *-* Nagyon jól áll! És persze a smink is nagyon szép lett. Öröm ilyeneket látni! Puszi Dzseni!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! Imádom ezeket a posztokat :)
    Én valami bordós-aranyos sminket látnék szívesen, mint amilyen színek pl. a Sleek Vintage Romance palettájában vannak. Olyan őszieset :)

    VálaszTörlés
  6. Olyan szép vagy és gyönyörű a smink!!!

    VálaszTörlés
  7. Ez egyszerűen csodálatos :) Imádom a lila sminket, passzol a zöld szememhez :) Nagyon jól áll Neked, a hajad szintén :)

    VálaszTörlés
  8. Wúúúúúúúúú, ez meseszép lett, nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. @Moon Angel: na olyat még nem csináltam szerintem... lehet kéne :)

    @Gabriella: nagyon köszönöm, igazán kedves vagy :)

    @Névtelen: thank youuu soo much :)

    @Dzseni: köszönöm, ezt a színt most én is nagyon megszerettem

    @Natália: hmm... szerintem olyasmit csináltam, csak nem step by step-ben :) de akkor csinálok még egyet :)

    @: Nail Judit: köszönöm :)

    @ZsuuuCica: köszönöm :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett és olyan jól állnak Neked ezek az ütősebb színek :) Egyébként hasonlítasz Scarlett Johanssonra :):)

    VálaszTörlés
  11. nem tudom hogy a barna füstössel mennyire vagy jóban... de van ötleted hogyan lehet feldobni?

    VálaszTörlés
  12. különböző textúrákkal, egy kis arannyal, vagy fényes pigmenttel :) vagy metálos tussal :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.