Maybelline ColorShow Brocades

A Maybelline képes mindig újra és újra meglepni engem. Az utóbbi időben csupa nagyszerű terméket dobtak a piacra, persze nyilván a legtöbb (és a legjobbak) sajnos egyelőre csak Amerikában kaphatóak, de ami késik nem múlik, hiszen előbb utóbb Európába is elérnek a csodás újdonságok. Most éppen körömlakk fronton alkottak megint nagyot a márkánál. A Brocades lakkok nagyon gyönyörűek, szerintem liquid sand finisűek, legalábbis annak tűnnek, de lehet hogy tévedek és a különlegességük, hogy mindegyik alapja aranycsillámos. Összesen tíz szemkápráztató árnyalat kapható belőle. Nektek hogy tetszenek???



Lavishly Lilac, Embellished Blues, Gilded Rose & Amethyst Couture

Silver Swank, Crushed Crimson & Black 'n Mirrors

Beaming Blue, Emerald Elegance & Ruby Refined

8 megjegyzés:

  1. nem szeretem a "tömény" csillámos lakkokat, maximum 1-2 körmön. Viszont ezek között van néhány szín (kedvenc az arany), amit elfogadnék mind a 10 körmömre :D

    VálaszTörlés
  2. nem liquid sand, csak sima csillámos lakkok. :) sajna otthonra nem viszik be őket.. :( németországban is négyféle volt kapható, de azonnal elkapkodták.

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nem sand-osak, de ettől függetlenül is csodás az a pár árnyalat, amit láttam/látok. Hollandiában eddig csak 4 árnyalatot fedeztem fel (vagy 5?).

    VálaszTörlés
  4. Angliában is csak 4-5 féle van és pont nem azok amik nekem tetszenek...
    Kérdés, hogy minek csinálnak ennyi féle színt, hogyha sehol sem kapható... (max. csak az USA-ban)
    És egyáltalán nem értem, hogy mi alapján választanak, hogy melyik országban melyik szín lesz kapható...

    VálaszTörlés
  5. én is rűhellem ezt az értelmetlen színelosztást.... lázadozni kéne:D pl nem veszünk olyan limitált cuccot,aminek nemhozzák be a teljes készletét!:D vaaagy nemtudom. látom h gyenge ötlet... de sokszor a legszebb legpasszentossabb dolgok maradnak ki. meg ahogy látni ahogy évekig rohadnak alapozók a polcokon, miközbe a 2 legvilágosabb szín le van rabolva... nem töltik fel, várják amíg a sötétbarna elfogy.

    VálaszTörlés
  6. Awwwww ide nekem vagy ötöt... már egy órája bújom a netet, de még online sem találtam szinte semmit.... Pedig ezek kellenek... :)

    VálaszTörlés
  7. totál liquid sand-nek tűnt, de jobb is hogy nem az, így még szebbek :) az meg hogy megint mi alapján hoznak be ide oda tök más dolgokat, vagy semmit, vagy kevesebbet, ezt komolyan soha nem fogom megérteni. Én nem hiszem el, hogy nem vennék meg máshol is ugyanúgy, mint kint amerikában....

    VálaszTörlés
  8. En beszereztem itt Hollandiaban harom szint, osszesen negy kaphato itt is. Nagyon szep, csillogo a vegeredmeny, nagyon tetszene, csak az a baj, hogy alaplakkal egyutt is lekopik, lepattogzik mar masnapra... :-( es egy kicsit nehezen is szarad meg... de valoban jo termekekkel jon mostanaban a Maybelline, en a ''hibait'' leszamitva kedvelem oket

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.