IsaDora Holographic Nails

Nem is tudom kell-e kommentár a lenti képekhez... Nem igazán szerintem, mert ezek az IsaDora körömlakkok önmagukért beszélnek. Kilenc csodálatos, csillogó, fényes, szemkápráztató darab, plusz egy lehúzható alap, hogy könnyebb legyen az eltávolítás. A kollekció elméletileg hamarosan a boltokba kerül. ti mit gondoltok? Én szívesen kipróbálnék párat belőle, de a legjobban Jet Setter árnyalat teszik, szerintem nagyon különleges darab. 




Silver Bling

Gold Digger

Jet Setter

Star Struck

Rocky Ruby

Glowing Beetle

Disco Ball

Funky Sapphire

Lilac de Luxe

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

6 megjegyzés:

  1. Á, ezt a kínálatot már sok nézni is, nemhogy vásárolni....azért leredukálva az arany, rózsaszín és sötétebb kék nagyon csábító :)

    VálaszTörlés
  2. Erre tuti benevezek *.* (bár az előző kollekcióra is ezt mondtam és még mindig nem jutottam el odáig,hogy benézzek egy Douglas-be:D)

    VálaszTörlés
  3. Hú.. hú, szóval érted...Hú...Ennyit tudok ehhez hozzáfűzni :)) Ráadásul lehúzható alaplakkal hogy ne kelljen alufóliába pólyált kézzel mászkálni amíg lejön...Meg vagyok véve.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek *-* Rocky Ruby a legszebb!!

    VálaszTörlés
  5. Ó TE JÓ ÉG! Amióta megjelentek a liquid sand lakkok arra gondolok milyen tuti lenne holografikus, erre tessék. Bár van már egy pár különlegesebb színem pl. chameleon crush. :))

    VálaszTörlés