The Body Shop Colour Crush Lipstick - teszt & swatch

Mint lelkes TBS rajongó és vásárló és sminkimádó nagyon-nagyon megörültem, amikor kiderült, hogy megújul a márka sminkvonala és lecserélik a rúzsokat is. Imádom a TBS-t, de a rúzsaik soha nem tetszettek, furák és öregesek voltak, béna finisekkel és színekkel. Azonban a Colour Crush teljesen más szerencsére, így nagy lelkesedéssel vetettem bele magam a karom becsíkozásába egy hete az egyik üzletükben. Nyilván nem is bírtam megállni, hogy ne hozzak haza egyet.




A rúzsok csomagolása egyszerű és szerethető. A kíváncsi kezektől fólia véd minden darabot, ezen van rajta az árnyalat neve, a tubuson már sajnos viszont nem található csak a száma, de nem baj, mert megjegyeztem, Innocent Pink :). A kupakok színcsoportonként változnak, van pink kupak értelemeszerűen a rózsaszínes árnyalatoknak, barna a bézseknek és piros a pirosaknak meg koralloknak. A rúzs tokja ezüst színű, az alján kis matricával, rajta pár infóval. 




Rengeteg csodálatos árnyalat van a Colour Crush rúzsokból, nagyon sokat kipróbáltam, vannak finom, szolid színek és hihetetlenül élénk, vibrálóak is, szóval biztosan mindenki talál közöttük az ízlésének megfelelőt. Én meglepő módon egy nagyon visszafogott rózsaszínt választottam, a 215-ös Innocent Pink elnevezésűt, méghozzá azért, mert mindig csak élénkeket veszek és nincsenek hétköznapi, normális színeim. Az Innocent Pink egyébként egy picit sárgás tónusú nagyon halvány, enyhén barackos rózsaszín, aminek a finise fényes, de nem csillámos és gyöngyházas. A pigmentáltsága nem túl erős, de nyilván ez színfüggő (a durva pink, durván pigmentált volt :D). A rúzs nagyon finom krémes textúrájú, szinte olyan, mint egy ajakápoló és könnyű felvinni, valamint egyenletesen eloszlatni az ajkakon. Illata szerintem nem nagyon van, pedig lennie kéne, mert a honlapon az áll, hogy rózsa illatú. Nem jó már az orrom biztosan... Mivel  fair trade marula olajat is tartalmaz, ezért kellemesen ápol, amíg le nem esszük magunkról, vagy amíg le nem kopik. Nagyon kellemes viselet, igazán szerethető darab, viszont nem túl tartós (nyilván ez színfüggő), az enyém nem bírta ki a reggelit, evés után újra kellett kennem, pedig általában vigyázni szoktam. Ettől függetlenül hamar belopta magát a szívembe és szinte minden nap őt használtam a héten. Az ára 10 font, otthon pedig 3590 Ft.





Unikornismérő: a TBS kitett magáért és egy nagyszerű vonalra cserélte le az eddigi fura rúzsait. A Colour Crush nagyszerű textúrájú, könnyű felvinni, szépek a színek és ápolják is az ajkakat. Négy unikornist kap.


3 megjegyzés:


  1. Tetszik a szín, elvárom, sőt követelem egy rúzstól hogy hidratáljon ne csak színezzen.
    Az ára is szimpi, megnézem majd holnap az egyik üzletbe, épp utamba fog esni :)

    VálaszTörlés
  2. Örülnék, hogyha a szádon is megnézhetném ezt a szép rózsaszín árnyalatot... :)

    VálaszTörlés
  3. csináltam napi sminket, de szar lett na :D mármint a képek.... nemtok fotózni néha...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.