Napi smink - ck one

Ahogy ígértem a tegnapi ck one rúzsos posztban, itt van a csodás Sketched élesben is. Ez csak reggeli gyors füstös egyébként, a szemre is ck one-t használtam, méghozzá az új monó szemhéjpúderek közül a csodálatos Jaded árnyalatot, ami egy káprázatos fekete alapú óarany árnyalat. Olyan vicces, hogy kb 3 évvel ezelőtt rá sem néztem volna egy ilyen színre, most meg élek-halok a különleges arany, barna és nude árnyalatokért, mert rájöttem, hogy istenien mutatnak a kékes szememmel. A szemhéjpúderről természetesen lesz teszt, mondjuk holnap, ha nem leszek túl lusta :). Ó, és a hajam göndör, mert nem bírja a csodás angol időjárást... No comment. Szóval fel is szerelkeztem szépen mindenféle göndörítő hajbigyóval, hogy ha lúd, akkor legyen kövér meg még göndörebb. De egész okés. Viszonylag...






Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

27 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a hajad, szerintem jobban áll így mint az egyenes fazon. :)

    A rúzs is csodás, szép natúr szín. Tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi a hajad, és ez a szemhéjpúder is :)

    VálaszTörlés
  3. Tiszta Black Widow ez a haj, nagyon szupi! :)

    VálaszTörlés
  4. A sminkről bocsi, de most nem ejtenék szót(na jó, szép meg minden) :-) DE A HAJAD!!!! Ilyet akarok és persze nekem szögegyenes...Akármivel csavargatom nem marad meg benne semmi :-( Szabad tudni mit kentél rá, becsaviztad vagy sütötted? Előre is köszi :-)

    VálaszTörlés
  5. Szép a hajad :) A smink is tetszik nagyon. Ezeket a föld színeket én is nagyon megszerettem, persze maradt a jó öreg lila is minden árnyalatban a zöld szememhez, de a mindennapokban a barnás árnyalatokat szeretem sokat használni inkább :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a szemhéjpúder bazi jól néz ki, és csak ismételni tudom már megint magam, de annyira szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. ás pontosan ugyanolyan a smink, mint eddig bármikor.. :)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm mindenkinek, aranyosak vagytok :) vicces, hogy én egyenesen szeretem jobban :D

    @Csiribiri Erica: semmit nem csináltam vele, gyárilag ilyen :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép a smink! És imádom az új fejlécet! :)

    VálaszTörlés

  10. Úgy látom ez most hajas poszt lett, nekem is a szemem elsőnek a hajadon akadt meg, nagyon jól áll :)
    A smink is szép :)

    VálaszTörlés
  11. hát nagyon köszönöm, egyre jobban megszeretem így lassan én is :)

    VálaszTörlés
  12. nekem az fejléc is tetszik.a sminked és a hajad után:)

    VálaszTörlés
  13. De szép ez a smink! Imádom h te mindig ilyen fényeseket csinálsz, annyira jó.

    A hajad nekem sokkal jobban tetszik egyenesen, de nem kell rám hallgatni. :D

    VálaszTörlés
  14. @Ági: igen, az új fejléc az nagyon cuki lett :)

    @SophieEl: nekem is, de most ebben az időjárásban lehetetlen egyenesen hordani

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó minden, a smink meg a hajad is :)

    VálaszTörlés
  16. Az alsó szempilláknál az az arany (csodááás) szín is a ck vagy oda már mást használtál?*-*

    VálaszTörlés
  17. Szuper smink és a hajad is az, jól áll így! :)

    VálaszTörlés
  18. Úúúú, hát most utállak :-D Ilyen hajjal megszületni és vasalja -.-
    Jó lett nagyon a fejléc, cukker!

    VálaszTörlés
  19. Szuper lett a blog!
    Nade. Már korábban is feltűnt, lehet, h valaki már megjegyezte, szóval elnézést, ha mondták már, vagy megsértelek vele, de tisztára olyan vagy, mint Scarlett Johansson :)az egész arcod (szemed, szád), ahogy mosolyogsz. Nekem rögtön ő ugrott be, amikor először megláttalak.

    VálaszTörlés
  20. nagyon szép így a hajad!! és a smink is persze.:)

    VálaszTörlés
  21. nagyon szép így a hajad!! és a smink is persze.:)

    VálaszTörlés
  22. @Natália: hülye lennék egy ilyen bókra megharagudni :D

    VálaszTörlés
  23. Nekem is gyárilag ilyen a hajam... Nagyon sokáig úúútáltam és egyenesítettem, és oda voltam az egyenes hajért. Kb 1 éve rájöttem, h nem is rossz ez a göndörség és mostmár eszembe nem jut hétköznapra egyenesíteni. Hajmosás után egyenesen imádom, olyan szépen tud göndörödni :D Neked is eszméletlen jól áll a göndör :)

    VálaszTörlés