Elsö AS gyülés

10:58 du.
Isteni hozott minden sorozatoholistát az első AS gyűlésen! Előre figyelmeztetek mindenkit, hogy súlyos spoilerek vannak kilátásban, csak saját felelősségre olvassatok tovább. A múlt héten én egészen szolid voltam, csak kb 7 epizódot néztem meg az aktuális sorozataimból, ez hozzám képest meglehetősen visszafogott, bár nyilván ha igazán beindul a szezon, akkor a szám elég erőteljesen meg fog emelkedni. De miket is néztem?

  • 1 db Bones (otthon Dr Csont, 09*01)
  • 1 db Sleepy Hollow (otthon még nem fut, premier volt, 01*01)
  • 1 db New Girl (otthon nincsen, 03*01)
  • 2 db The X-Factor US (03*03, 03*04)
  • 2 db X-Faktor Magyarország (04*03, 04*04)
Sleepy Hollow, FOX hétfőként


Kezdjük akkor a Bones-al. A nyolcadik évad ugye azzal ért véget, hogy Booth kénytelen volt visszautasítani Bones házassági ajánlatát, amiatt rohadt, tetves.... Bocsánat, de nálam már elszabadultak az indulatok. N szóval, amiatt a meglehetősen gonosz bácsi miatt, akit nagyon remélem, hogy nagyon-nagyon gyorsan elkapnak, mert kivan a tököm vele. És volt Freddie Prince Jr (vagy, hogy kell írni) is, aki durváááán megöregedett. Amúgy nem történt semmi.

A Sleepy Hollow újonc, de az előzetesek alapján nagyon felkeltette az érdeklődésemet és legalább a pilot epizódot mindenképpen meg szerettem volna nézni. Megnéztem és maradok :). Nagyon misztikus, nagyon nyomozós, nagyon-nagyon nekem való és nagyon-nagyon cuki a brit akcentusa a főszereplőnek, hihi. És ami a legjobban tetszett, az az, hogy a két fő karakter között iszonyatosan működik a kémia, élvezet nézni már csak emiatt is és persze rögtön el lehet kezdeni drukkolni, hogy vajon összejönnek-e vagy sem, mert ugye van egy boszorkány feleség is a képben. Szerintem érdemes elkezdeni, jó lesz ez. Nyilván nem tökéletes, de a kezdés nagyon erős volt és ha szerencsénk van, akkor csak nőni fog a színvonal. 

Én már tavaly is elgondolkoztam azon - kövezzetek meg -, hogy nálam kasza lesz a New Girl, és most egyre erősebben érzem a sorozat végét részemről. Borzalmasan erőltetettnek és furcsának tűnt, semmi nem maradt az első évad frissességéből, egyedül Winston hozta a formáját, a többiek rettentő módon irritáltak, nem tudom megmagyarázni, hogy miért. Pedig azt hittem, hogy a Jess és Nick páros jó ötlet, meg én már az elején is tudtam, hogy össze fognak jönni, de basszus nem jóóóóó, nem működiiiiik... És mi a ez a háromszög Schmidt-el és a két nővel??? Fura és gagyi. Nem tetszik, nagyon nem tetszik ez az irány nekem. Maradok még pár részre, aztán majd meglátjuk. 

Szerintem az amerikai X-faktort nem nagyon nézi más rajtam kívül (javítsatok ki, ha tévedek :D), én tavaly tök jól elvoltam vele, unaloműzőnek használtam, de úgy döntöttem, hogy cuki Demi és jófej Simon miatt maradok, mert imádom a vicces csipkelődéseiket. Kelly Rowland jó választás volt melléjük, szimpatikus nagyon, viszont Paulina Rubio egy töltelék, totálisan mintha ott sem lenne és angolul sem tud rendesen, kész röhej számomra. Kicsit steril és minden spontaneitástól mentes az egész műsor, olyan mintha minden egyes apró mozzanat előre megírt forgatókönyv alapján történne, de hát az amcsik már csak ilyenek. Meg nagyon profik.

És a kedvencem, a magyar X-Faktor. Esküszöm, annyira tré, proli és suttyó, hogy nekem eddig ez a kedvenc évadom és még egy-két tehetséges emberke is akad, ami egyre ritkább volt már az előző évadokban. Tudom, hogy sokan nem szeretik Tóth Gabit, nekem sem a kedvencem, de kell az idiótasága ebbe a műsorba, unalmas lenne nélküle. Alföldi a megmondó, ilyen is kell, bár egy Puzsér kalibernek jobban örülnék, de nem rossz ő sem. Szikor teljesen készen van, abszolút fingja nincsen semmiről én már ránézek és visítok a röhögéstől. Geszti meg, Geszti, ért hozzá, és ennyi. Nagyon várom már a tábort és az élő show-t, remélem, hogy nem esik a színvonal és hasonlóan szórakoztató marad. 

Az e heti adag pedig a következő:
  • Bones 09*02
  • 2 Broke Girls 03*01
  • Sleepy Hollow 01*02
  • New Girl 03*02
  • South Park 17*01
  • Modern Family 05*01
  • Once Upon A Time 03*01
  • The Big Bang Theory 07*01
  • S.H.I.E.L.D. 01*01
  • How I Met Your Mother 09*01
  • Elementary 02*01
  • Family Guy 12*01
  • Glee 05*01
  • The X-Factor US 03*05, 03*06
  • X-Faktor 04*05, 04*06
Nem is olyan sok, igaz??? :D

12 megjegyzés:

  1. Én a brit X faktort nézem, és az nekem kifejezettem szórakoztató, nem csak unaloműző. Az amerikai nekem olyan lapos. Még az előző évadot se néztem végig, mert mindenki olyan tucat, és sokszor elég elfogultak a mentorok. Főleg Demi. De lehet belekezdek ebbe az évadba.

    VálaszTörlés
  2. Sleepy Hollow iszonyat jóóó, meglepődtem és maradok, nagyon tetszett. Bár Nekem a kémia nem jött át, nem is jutott eszembe, hogy itt bármi lehet, fura. :)
    X-Faktor Magyarország megvolt, csak Alföldi miatt nézem,de kiváncsi vagyok a kiválasztottakra; aztán ha szimpi valaki maradok, ha nem hát nem.

    VálaszTörlés
  3. Én most az X-Faktoron (magyar) kívül nem nagyon nézek semmit. Eddig oké az évad, de megmondom őszintén, sok emberrel ellentétben én nem igazán szeretem a selejtezőket, főleg az önkritika nélküli zuhanyzóénekeseket. Gabi engem idegesít egyébként (nem alapjáraton, csak itt túl sok), Szikorán szakadok (azt hittem, nagyon fog irritálni, de kellemesen csalódtam, és van humora is, mint kiderült), Alföldivel elfogult vagyok (bár néha erősnek éreztem... de igazság szerint a legtöbb esetben nagyon pontosan látja a dolgokat), Geszti meg hozza az eddigit.
    Énekesek: eddig van pár ígéretes, aztán meglátjuk, kit választanak, mit hoznak ki belőlük.

    VálaszTörlés
  4. jajajaajjj..Sleepy Hollow kellőképpen creepy (főleg a vége..mi volt már az a démon cucc?? vááá) meg cukker a britt csávó, úgy hogy az nálam is marad. :D New Girl nekem eddig is inkább olyan megnézem, mert úgy se bírom ki kategória volt. Bones-t még mindig szeretjük, bár ezt se lehet már hova húzni. Én meg az összes X-Factort imádom, kivéve Tóth Gabit, mert őt egy szenes lapáttal néha úgy leültetném a helyére...
    Aztán ez a hét lesz e legtutibb. Jön a Mom (Anna Faris-el..ajánlom neked is drága) S.H.I.E.L.D., 2 Broke Girls, HIMYM yaaay :D

    VálaszTörlés
  5. a szöszbe is, meghoztad a kedvem a sleepy hollow-hoz. nem lesz ennek így jó vége...

    VálaszTörlés
  6. Nálam Sleepy Hollow, Vampire Diaries, Originals, PLL, Ravenswood, Glee, Arrow lesz terítéken ősszel. :)

    VálaszTörlés
  7. Dr. Csontot én is imádom :) pont tegnap volt a legújabb része :) persze még csak a 8-ik évad eleje

    VálaszTörlés
  8. Dr. Csontból még le vagyok maradva, én perpill az X-faktorhoz tudok ezekből hozzászólni. Nem sokszor értem miért engednek tovább embereket akik semmit nem nyújtanak és miért nem olyanokat akik igenis letesznek valamit az asztalra. Volt az a pasi, a napszemüveges öltönyös továbbment, előtte a lány akiért sírt a nagypapája(extrabrutálmeghatódás volt *.* :') ) meg nem.. A zsűri undormány és beképzelt banda, de tényleg az Alföldi is mit képzel már magáról?:D Na, persze imádok a sok hogy is fogalmazzak, ,,rossz hangú" emberkén kuncorászni :D

    VálaszTörlés
  9. X faktort általában csak a válogatók erejéig nézem, mert még mindig hihetetlen, hogy egyesek mennyire azt hiszik, hogy jó a hangjuk, közben meg nem :D :D
    De most, hogy a szülővároskámból is továbbjutott egy énekes, fogom nézni a köv. részeket is :D

    Sleepy Hollow bejövős volt, várom már az új rész feliratát :)

    Bones megnézve, de semmi extra.

    E heti adag:
    Bones
    Castle-megnézve
    Sleepy Hollow
    Criminal Minds
    Modern Family
    Grey's anatomy
    Family guy
    Once upon a time
    Revenge
    The good wife
    The mentalist

    VálaszTörlés
  10. nekem most semmi aktuális nincs, várom a feliratot az Így jártam anyátokkalhoz (elvileg tegnap jött ki Amerikában).
    a PLL-t pótlom, mert nekem eddig kimaradt, most a második évad elején vagyok, illetve, ha minden jól megy, a héten befejezem a Trónok harca első évadát. basszus imádom!!! bár nem tudom darálni, mert túl részletes, ettől függetlenül szuper.
    X-Faktort én is néztem, családilag halálra röhögtük magunkat rajta.=DDDD Alföldi a kedvencem, és én bírom Tóth Gabi személyiségét, hihetetlenül energikus a nő élőben (a győri színházban szerepelt egy darabban, amit én is láttam), ez a képernyőn is átjön. egyébként a némettanárom mesélte, hogy ők szoktak ilyen jellegű német műsorokat nézni otthon, és ott elvileg még több idióta van.=DDD

    VálaszTörlés
  11. Látom az X-Faktor mindenhol nagyon megy :D

    @Poppy: jaaaa, azt tényleg nézni kéne, jó hogy szólsz :)

    @Kriszti: nem vállalok felelősséget XD

    @Apoka: Trónok harcából inkább a könyvet olvasd ezerszer jobb szerintem :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon vágyom már valami jó kis cidrizésre,úgyhogy csapassuk a sleepy hallow-t :3

    amúgy mostani aktuális:
    -Breaking bad (holnap évadzáró!!!)
    -American Horror Story (újra nézés in progress..)
    -Kingdom Hospital (Stephen King-es, végre végig kell nézni)
    -2 Broke Girls
    -S.H.I.E.L.D.
    -szintén X factor USA
    -Sherlock (szintén rewatch)
    -Family Guy
    -South Park

    - nomeg én is nézem fél szemmel itthoni Xfaktort,de leginkább Alföldi miatt
    - aztán be kell hozni a nagy lemaradásom Glee ügyben
    - s végül is : Sailor Moon (S) ^^

    ( ezen a héten kb a fele sem lesz meg,mert circa 600 oldalnyi tudományt kell elolvasnom :(
    plusz Baudelaire-t )

    elnézést a regényért :"D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.