Alverde öszi szortiment frissítés

A dm saját natúr smink vonala úgy látszik nagyon szeretné felvenni a versenyt a többi menő márkával. Egyre több trendkiadásuk van és most már rendszeresen lesz szortiment frissítés is. Próbáltam már tőlük pár terméket, nem rosszak, árban is jók, de engem nagyon zavar az illatuk, olyan furi. Túl bio nekem biztosan vagy ilyesmi. Az őszi újdonságok között van bb krémre hajazó alapozó és korrektor, sok szemhéjpúder, chubby ajakceruza, mert az most nagyon menő, sok spirál és szemceruza és még sorolhatnám. Beszéljenek helyettem a képek. Ti hogy állatok az Alverde-vel?? 

4in1 Color&Care Foundation, 4in1Concealer, Coverstick - Beige


Cream To Powder Concealer - Ivory, Colorless

Liquid Eye Shadow - Metallic Aubergine, Metallic Turquiose, Metallic Anthrazit

Quattro Eyeshadow - Chocolate, Smokey Eyes, Fairy Forest, Pure Berry

Eye Shadow Duo - Vivid Violet, Phenomenal Pink

Eye Shadow Duo - Gorgeous Green, Brilliant Blue

Duo Kajal Eyeliner - Graphit-Rose, Silver-Smaragd, Golden-Brown; Eyeliner Flashing Star

Lash Booster, Mascara Black&Blue Highlighter, Mascara Small Size Star, Mascara Maximize Aubergine

Mineral Blush Perals - Fantastic Toffee, Wonderful Dawn

Lipstick Pencil - Nude, Berry, Red

Lipstick - Softly Nude, Color&Care Lipstick - Starlight Coral, Dusty Rose

Color&Care Lipsgloss - Blazing Coral; Lipgloss - Starlet Orange

14 megjegyzés:

  1. Tyű *.* nagyon ígéretesnek tűnik pár dolog. Szeretem az alverdét, úgy ahogy van, a sminkjeik közül viszont még csak púdert és korrektort használtam. Meg voltam elégedve mindkettővel, és én imádom ezt az illatot, a korrektoromat egész nap csak szagolgatnám :)

    VálaszTörlés
  2. Valamiért nekem mindig kimaradtak az alverde sminkcuccok, ezek mondjuk tetszenek, de valahogy sosem éreztem nagy késztetést, hogy meg is vegyek bármit.

    VálaszTörlés
  3. én már több mindent is használtam, és eléggé elégedett voltam mindig a termékekkel. Igaz, az illatuk tényleg furának hathat, de szerintem azoknak akik adnak az ilyen bio,natúr vonalra, ez egy igazán elérhető alternatíva.

    VálaszTörlés
  4. ja, mert általában túl drágák ezek a bió meg natúr sminkek, de ennek teljesen elfogadható az ára

    VálaszTörlés
  5. Használtam tőlük mineral make up-ot, egészen megszerettem, de megváltam tőle mert van benne miteszerképző összetevő. A coverstik ceruzát viszont nagyon szeretem, szuperül bevált pattanásokra, annak szerintem nincs illata, vagy nem vettem észre.

    VálaszTörlés
  6. Persze :D bár én az olcsó sminkcuccoktól eleve nem zárkózom el, az eddigi legjobb dolgaim mind olyanok. Csak ki kell fogni :)

    VálaszTörlés
  7. Hmmm... Mindig tetszenek így képen az alverde termékei, de amikor találkozunk sose fognak meg. Szerintem ezzel az új szortimenttel is így leszek, de majd meglátjuk C=

    VálaszTörlés
  8. Én kiárusításon, féláron sok dolgot vettem már tőlük, így simán megéri. Az alapozóik nagyon vackok, a púderek, pirosítók meglepően jók, a szemcuccok so-so, szájkence téren viszont imádnivaló, annyira jól hidratálnak és kellemes színűek, hogy csak na. Mondjuk spirált és korrektort nem próbáltam még, de utóbbit tervezek majd. A korallos rúzs és a kövérkés szájcerkák jó vételnek tűnnek, azt meg értékelem, hogy a szemfestékeknek végre lettek színei, de nem bízok a minőségükben.

    VálaszTörlés
  9. Egy pirosítóm és egy rúzsom van az Alverdétől. Meg vagyok velük elégedve, de igazából nem nagyon hoz lázba ez a bio-dolog, Csak leárazáson szántam rá magam, hogy kipróbáljam ezt a márkát. :)

    VálaszTörlés
  10. és mikor lesznek kaphatóak ezek a termékek???

    VálaszTörlés
  11. na ezt nem tudom... október környékén talán

    VálaszTörlés
  12. Én akciósan szoktam Alverdét venni, eddig kellemesen csalódtam a cuccaikban, bár szó, ami szó, néhánynak elég furcsa a szaga... de az ajakrúzs stiftjeit IMÁDOM, a folyékony korrektor életmentő volt nálam, a tégelyes tusaik is rendben vannak (bár egész napot nem tartanak ki), pirosítóból is egy döbbenetesen jót fogtam ki... a legutóbbi natúr kollekció meg vmi meseszép volt. Ebből a jumbo ajakcerkák érdekelnek főleg, a legfelső tusnak meg gyönyörű a színe, de ilyen folyékonyakkal én nagyon béna vagyok :(.

    VálaszTörlés
  13. Huhh arra az alapozóra, korrektorra és a barna szemhéjpúder quattro-ra nagyon kíváncsi vagyok! Nem tudod, hogy mikorra várható az üzletekbe? Van 25%-os kuponom, jó lenne beváltani rájuk,mielőtt lejár :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.