MAC Cremesheen + Pearl Collection

12:24 de.
Otthonról semmi információt nem kaptam erről a kollekcióról, szóval gyanús, hogy nem lesz... De sebaj én azért megosztom, mert soha ne lehessen semmit tudni. Csak rúzsok és szájfények, minden krémes és fényes, az olyan kis bolond szarkáknak, mint én ez maga a mennyország. Ráadásul csupa teljes mértékben hordható darab, semmi extrém, inkább pasztellek és cukorkaszínek. Nyami :D.

The Cremesheen + Pearl Collection is only about lips. Beautiful creamy and shiny textures and finishes and soft, everyday candy shades. It will be available from August 9th. (Lipstick - $14.50, Chremesheen Glass - $19.50)



Sunny Seoul - frosted light warm pink

Pure Zen - frosted warm nude

Saigon Summer - frosted bright orange

Peach Blossom - frosted cool nude

Coral Bliss - frosted light coral

Shanghai Spice - frosted neutral pink

Japanese Maple - frosted light beige

Pink Pearl Pop - frosted mid-tone pink

Rising Sun - frosted bright orange

Paper Lantern - frosted warm pink

Pagoda - frosted cool pink

Dynasty at Dusk - frosted neutral pink

Floating Lotus - frosted soft rose

Imperial Light - frosted light peach

Double Happiness - frosted light nude

5 megjegyzés:

  1. én úgy tudom itthon csak szeptemberben lesz új mac kollekció..?

    VálaszTörlés
  2. Igazán szép és hordató színek! Talán minden külön hírverés nélkül megjelennek az üzletekben. Biztos vevő lennék néhány rúzsra :)

    VálaszTörlés
  3. én is valami ilyesmit hallottam, de lehet hogy ez bejön szeptemberre, soha nem lehet tudni...

    VálaszTörlés
  4. először amikor a képre néztem, ááá nem kell semmi, aztán hmm, mégiscsak tudnék válogatni :D

    VálaszTörlés
  5. ahha, ez olyan kollekció :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.