A Beyu mintha kissé túlzásba esett volna...
... ugyanis az új szempillaspiráljuk kampányfotóin a modell konkrétan egy brutálisan nagy műszempillát visel, amit elég egyértelműen észre is lehet venni. Ilyenkor sok minden megfogalmazódik a fejecskémben, a most viccelnek kezdetű mondaton át egészen a ki hiszi ezt el kérdésig, de a legbosszantóbb az, hogy nyilván teljesen hülyének néznek néha minket a kozmetikai márkák. Tényleg azt hiszik, hogy elhisszük, hogy azok ott igazi szempillák vagy most mi van? És hol van ilyenkor a fogyasztóvédelem vagy aki felelős az ilyen reklámok betiltásáért? Vagy tök mindegy, mert úgyis tudjuk, hogy nem igaz és nem dőlünk be neki???
Nem is tudom kommentelni... |
Ez nagyon vicces kép_:))) de kb csomóan elhiszik, h ilyen lesz nekik ://
VálaszTörlésmondjuk én iylet biztos nem szeretnék, hogy egy spirál iylen cm vastag rétegben legyen a pilláimon...
VálaszTörlésmajdnem minden spirál reklámban műszempilla van szerintem... biztos van valahol egy apró betűs rész, hogy "természetesen műszempillára spiráloztunk, ostobikáim" :D
VálaszTörlésSzerintem nem gondolják, hogy azt hisszük, igazi pillák, vagy legalábbis én nem szívesen hiszem, hogy ennyire hülyének néznek. :D Inkább csak illusztrációnak tűnik, de nem tudom. Annak viszont jó, tetszik a kép.
VálaszTörlésHa vki elhiszi meg is érdemli, h megvegye. Alapozók, ránctalanítók, sampon reklámok, szempillaspirálok, stb...az ezekkel készített reklámok mind túloznak. Sajnos nem is kicsit.Mutass egy olyan sminkes reklámot, amiben azt mutatja a termék, amit valóban tud. Talán a körömlakkoknál...
VálaszTörlésháát szerintem ennyi szempilla már amúgy is túlzás lenne. nem élvezném ha még a szempilláimra is kéne kifésülő spray :)
VálaszTörlésEmese: eddig egyetlen egy márka mert olyat csinálni hogy az elkészült sminket utómunka nélkül rakták be a hirdetésekbe, bár nem tudom el lehet e hinni
VálaszTörlésMelyik márka volt ez? Erről nem hallottam, pedig kíváncsi lennék rá:)
VálaszTörlésmake up for ever az egyik alapozójával
VálaszTörlés