Astor Skinmatch termékcsalád

Szépen fejlődik az Astor márka, egyre szebbek és igényesebbek a termékeik és úgy vélem egyre jobbak is (ráadául jobban is rájuk irányul mostanában a figyelem). Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a legújabb termékcsaládjuk, a Skinmatch, vadiúj technológiával (a bőrünk színéhez igazodó pigmentekkel, könnyű viselet, kétféle textúra, hosszan tart, vitaminok stb, stb, minden aminek alapnak kellene lennie, de sajnos az SPF hiányzik, pedig annak kéne a legalapabbnak lennie, nem hiányzik belőle, csak én vagyok bamba :D) és nagyon szép, elegáns külsővel. Legalábbis nekem tetszik :D. A család tagjai: korrektor három árnyalatban, kompakt alapozó szintén három árnyalatban, folyékony alapozó öt árnyalatban és egy arcpirosító trió. A folyékony alapozót és az arcpírt nyugaton már lehet kapni, a korrektor márciustól, a kompakt pedig májustól lesz elérhető. Gondolom otthonra majd egy kis késéssel fognak megérkezni.




Skinmatch Compact Cream

Skinmatch Fusion Make Up
Skinmatch Twist Concealer Pen

Skinmatch Blush

Lolly

Minden ami smink, szépség- és hajápolás egy kis csillámmal és unikornisokkal :)

6 megjegyzés:

  1. már lehet kapni egy ideje:) és van púder is! kb 3-5 árnyalatban. nekem púderem van és nagyon elégedett vagyok vele, anyának alapozója, ő sem panaszkodott :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem kellet sokat várni rájuk :D gondolom a kompakt és a korrektor is akkor időben érkezik

    VálaszTörlés
  3. A folyékony alapozóban van 20-s fényvédő. Ő lesz a következő áldozatom a Matchmaster után :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, nekem a pirosítom van meg egy ideje. Írtam is róla, nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég, én most majdnem ideírtam, hogy a jobboldali kompakt alapozó fehér? :D

    VálaszTörlés
  6. Bunny: igen látom most már... a nap végére mire írom a bejegyzéseket már kissé félkóma vagyok és nem szúrtam ki basszus XD

    VálaszTörlés