Manhattan újdonságok

A Manhattan mostanában nagyon belehúzott, a Luxopolis kollekcióról én azóta is csak áradozni tudok. Az új termékek az állandó szortimentbe fognak majd kerülni, elméletileg júliustól, de több mint valószínű, hogy csúszni fog azért a dolog egy pár hetet. Na de lássuk mit is fogunk kapni még a nyáron a Manhattan-től! Először is egy gél-tust és egy hozzávaló ecsetet. A tus egyelőre csak fekete színben lesz elérhető (gyanítom, hogy a limitált kiadásokban fogunk találkozni más árnyalatokkal). Természetesen víz- és dörzsölésálló formulájú. Aztán csodaszép szemhéjpúderek is jönnek, és nekem nagyon úgy tűnik, hogy hasonló textúrájúak lesznek, mint a Luxopolis szemhéjpúderei (kérlek legyen így). Ebből 6 árnyalat lesz kapható, ők is tartósak, magasan pigmentáltak valamint szárazon és nedvesen is lehet majd őket használni. Végül egy új szempillaspirál: mindentudó és vízálló. Nektek hogy tetszik? 

Kampánykép.



Manhattan Gel Eyeliner
Manhattan Profassinal Gel Eyeliner Brush
Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Off-White

Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Dusky Pink

Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Aqua Turquoise

Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Slate Grey

Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Rich Aubergine

Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Dim Brown
GO4BIG Lashes Mascara Waterproof

17 megjegyzés:

  1. A türkíz és a lila szemhéjpúder nagyon szép.(: Én a Manhattantől eddig is hiányoltam a zselés tust...végre lesz már. :D

    Ha gondolod nézz be hozzám.(: :
    http://justadreamersoul.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a kampányfotó <3

    VálaszTörlés
  3. Klasszak, a lila szemhéjpúderre kíváncsi vagyok, volt régebben hasonlóm, remélem arra hajaz :) tényleg a manhattan szemhéjalapozóról nem tudsz valamit véletlenül? :)

    VálaszTörlés
  4. szancsii: megnéztelek, csak így tovább :D

    Lillus: szerintem is cuki, annyira vidám :D

    VálaszTörlés
  5. stenonis: még nem próbáltam, de utánanézek a dolognak mert nem is tudtam, hogy van :D

    VálaszTörlés
  6. Áhhh imádnivalóak. Az ecset is az, imádom ezt a fajtát.

    VálaszTörlés
  7. uuh a dusky pink és az aqua turquoise nagyon szép, a luxopolis nekem is nagyon tetszik, nekem a bronzosító van meg :)

    VálaszTörlés
  8. Van szemhéjalapozójuk??? :) Én se tudtam :)

    VálaszTörlés
  9. juj ez a ferde ecset de jóóó:) még sosem próbáltam ilyet, szebb vele a tusvonal, vagy ti inkább nem szeretitek?

    VálaszTörlés
  10. bevallom én még nem próbáltam, mert nekem nagyon jól bevált ennek a normál nem hajlított verziója is :D

    VálaszTörlés
  11. Az Aqua Turquoise nagyon tetszik és a Dusky Pink is:) Jaj, pedig nem szabadna költenem...

    VálaszTörlés
  12. Így sorba jöhetnek a szemhéjpúderek :D Ha nyerek a lottón... attól félek én :DDD

    VálaszTörlés
  13. Az a baj, hogy ha tényleg olyan jók a szemhéjpúderek (és annak tűnnek a swatchok alapján) akkor nekem is mindegyik kell :D

    VálaszTörlés
  14. Imádom a kampányképet, meg a szempillaspirál csomagolásának színét :D Ilyen ecsete meg van a NYC-nak(?) vagy az Essence-nek(?) is.

    VálaszTörlés
  15. én a catrice-nál és az alverde-nél láttam ilyen ecsetet :D

    VálaszTörlés
  16. Alverde-nél tuti van, ma vettem leértékelve 345 Ftért:)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.