Manhattan Luxopolis Water Flash Gloss teszt

A szemhéjpúderek mellett nekem nagyon megtetszettek a Luxopolis kollekció szájfényei is és a narancsos pirosas árnyalatot el is hoztam magammal (volt még egy krémesebb korallos szín is). Szájfény Water Flash Gloss típusú, reméltem ha már ilyen fancy neve van akkor többet is tud, mint egy átlagos darab. Őszinte meglepetésemre nem kellett csalódnom. A 43E árnyalat (jajj Manhattan igazán lehetnének fantázianevek én nem szeretem a csak számozást...) nagyon szépen pigmentált, erőteljes szín, tartós, de nagyon - nem festettem ugyan újra napközben, amikor használtam, de megmaradt estére is halványan a szín - és ami a legszuperebb, ami nekem a legjobban tetszik, az az, hogy nagyon finom krémes, nem ragadós 'olyanminthaottsemlenne' a textúrája. Az applikátorral könnyű bánni, ugyan erősen pigmentált a szín és precízebb felvitelt kíván, de abszolút megoldható ecset nélkül is. A tubus nagyon mókás, olyan mint egy kémcső és látszik benne természetes a szájfényünk színe, nekem tetszik, mert jó voltam kémiából és szerettem is nagyon :D. Az ára, ha jól rémlik 1199 Ft, ha a minőséget nézzük én azt mondom bőven megéri. 

A kis kémcsöves :D.

Gyönyörű, erőteljes és tartós szín.


Értékelés:
  • termék: 10/10
  • használat: 5/5
  • csomagolás: 4/5
Összegzés: 5ös. A Luxopolis kollekcióval nagyon betalált a Manhattan... Ezek után remélhetőleg ilyen is marad a színvonal!

12 megjegyzés:

  1. le a kalappal a manhattan előtt :)
    nagyon minőségű jó termékeik vannak elérhető áron :)
    és csodálatos a szájfény:$

    VálaszTörlés
  2. hú ez nekem is megvan és nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon beletrafáltak most ezzel a kollekcióval :D

    VálaszTörlés
  4. nekem a bronzosító van meg, de ezt a szájfényt én is néztem. nagyon szép színe van. :)

    VálaszTörlés
  5. a bronzosító is naon teccik nekem, erősen gondolkozok rajta....

    VálaszTörlés
  6. ez a kémcső tényleg nagyon jó ötlet volt! a korallos színt én is kipróbálnám :P

    VálaszTörlés
  7. Jaj de szép..!! Én is ma vettem meg a bronzosítót és baromira tetszik, iszonyatosan pigmentált:)

    VálaszTörlés
  8. én csak abban tudok ezek után reménykedni, hogy továbbra is ezt a szintet hozza a manhattan

    VálaszTörlés
  9. szia!! szeretem ezt a szájfényt én rózsaszínben vettem meg. HA kíváncsi vagy az én blogomra is akkor szívesen látlak!! :)
    http://myfarfallo.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.