TESZT | Vajon megszeretem végre a Morphe-t? - Morphe 35C Everyday Chic Artistry Palette

Álmomban sem gondoltam volna, hogy a számomra tökéletes színösszeállítású szemhéjpúder palettát a Morphe fogja megcsinálni… Pedig így lett! A 35C Everyday Chic ugyanis tényleg szerelem volt első látásra, olyannyira, hogy a megjelenés pillanatában már rohantam is rendelni, pedig alapvetően nem kedvelem a márkát. De hát ezek a színek! Finom lilák és mályvák mesés fényes és vagyányabb füstös árnyalatokkal keverve, amikkel a mindennapi visszafogott és a csillámos buli sminket is el lehet készíteni. Mondanom sem kell, hogy minden hibája ellenére is csak ezt a palettát használom, amióta meghozta a futár és egyszerűen imádom. Lássuk egy kicsit közelebbről minden jó és rossz tulajdonságával együtt.






Kezdem a rosszal, hogy legyünk gyorsan túl rajta és utána csak a szépre koncentrálhassak. Szóval a csomagolás borzalmas, nem szeretem és nem értem, hogy miért nem lehet ehelyett az olcsó műanyag helyett valami szép kartont választani már csak azért sem, mert a Jaclyn Hill és néhány limitált paletta ebben érkezik. Én személy szerint hajlandó lennék mondjuk 5 euróval többet fizetni a kartonért. Az egyedüli pozitívum, hogy a szemhéjpúderek körüli rész nem fekete, hanem mályva, ami azért feldobja a külsejét. Plusz negatívum, hogy az árnyalatok nevei csak az átlátszó védőfólián szerepelnek. Persze értem én, hogy a Morphe lényege az olcsóság, ott spórolnak, ahol tudnak, de vannak ettől olcsóbb paletták kartonból, amiken az árnyalatnevek is szerepelnek… 






És akkor jöjjön a jó rész! A csomagolást leszámítva ugyanis minden tökéletes! Annyira, de annyira szépek a színek, teljesen odáig vagyok értük és egyszerűen nem tudok betelni velük. A minőség teljesen rendben van, meg is lepődtem egy kicsit, de a mattok szépek, pigmentáltak és könnyű velük dolgozni. Picit porolnak, de abszolút nem zavaróan. A fényes árnyalatok pedig zseniálisak, ráaásul különböző formulájúak, van sima, szaténos, krémesebb csillámos és full csillám is. A 35 színből 16 matt (kettő csillámos matt), 13 metálfényű, 4 csillámos topper, 1 préselt csillám és 1 szatén, szóval kellőképpen változatosak a finisek. A topperek kissé áttetszőek természetesen, de a többi mesésen pigmentált. Alappal és alap nélkül is tartanak egész nap, egyik sem potyog és nagyon minimálisan kopnak. A swatchokat kivételesen felülről lefelé haladva készítettem el, mert így jobban elfértek a karomon :D.


  • Cheers To You – metálfényű világos pezsgő, elképesztően gyönyörű és pigmentált
  • Cute Shoes – matt középtónusú meleg mályva, szépen pigmentált, nagyon jól kihasználható szín
  • Oh La La – lila és zöld csillámos topper, egy használat után bekeményedett és szinte használhatatlan
  • Good Lookin’ – metálfényű taupe, pigmentált és intenzív
  • Thx It’s New – metálfényű óarany, elég különleges szín, szépen pigmentált





  • Chic It Out – matt világos bézs, igazi világosító/tompító satírárnyalat
  • Enamored – metálfényű rózaszínes korall egy kis rózsaszínnel, wow
  • Selfie Sesh – fényes, tompa ezüstös-füstös mályva, nem túl intenzív, de nem rossz
  • It’s A Date – matt nagyon sötét padlizsán, szépen pigmenált
  • My Pleasure – matt hideg tónusú barna, nagyon szépen lehet vele mélyíteni





  • Whoa Is Me – metálfényű barackos bézs, picit visszafogottab, de nagyon szép
  • Call Me Gorg – matt rózsaszínes barack, gyönyörű, imádom, a kedvencem :D
  • Fancy This – metálfényű levendula, nem durván intenzív, de azért látványos vele a smink
  • Ready To Mingle – fényes tompa ciklámen, nem az én színem, de nem rossz
  • Text Me Later – matt alapban csillámos nagyon sötét zöld, ez sem az én színem, de meglepően pigmentált





  • Getting Ready – matt világos bézses mályva, különleges és nagyon jó kis árnyalat
  • Melt Hearts – metálfényű babarózsaszín, nagyon intenzív
  • Talk Of The Town – rózsaarany csillám, jól préselt, nem potyogós 
  • RSVP Yes – metálfényű zöld-bordó/barna duókróm, kicsit uncsi már ez a tónus, de még mindig szép azért
  • Just Perfect – matt nagyon sötét zöld, ez sem lesz a kedvencem, de a pigmentáció egész rendben van





  • Be My Guest – fényes bézs, picit visszafogottabb, tökéletes a szemöldökcsontra
  • Total Mood – matt középtónusú bogyószín, a mályva árnyalatok tökéletes párja
  • Playtime – matt levendula, meglepően pigmentált és szép árnyalat
  • Heads Turn – metálfényű enyhén barnás tónusú lila (vagy piszkoslila), igazi őszi szín
  • Enthralled – matt, nagyon sötét enyhén bordós tónusú barna, szépen pigmentált és intenzív





  • Love It – matt enyhén barackos bézs, kicsit felesleges a Chic It Out miatt (vagy fordítva)
  • On My Way – arany csillámos topper, meseszép és intenzív
  • Hello There – metálfényű rózsaszínes bézs, nagyszerű a lilákhoz
  • Side Of Sass – metálfényű nagyon világos réz-arany, kicsit visszafogottabb és kicsit felesleges
  • Heels On – szaténfényű nagyon mély lilás barna, meglepően intenzív, eldolgozva inkább matt





  • Feelin’ Pretty – matt rózsaszínesebb mályva, másik nagy kedvenc, imádom a mélyítővonalban
  • Weekend Plans – matt világos mustár, kicsit bekategorizálhatatlan árnyalat
  • Oh You – matt fahéj barna, tökéletes szín, ez is kedvenc
  • Have A Moment – ezüst csillámos topper, csodás és intenzív
  • Fashionably Late – szaténfényű fekete, nagyon durván intenzív, igazi meglepetés





Láthatjátok, hogy milyen szép minden? Alig tudok kedvencet választani, de ha muszáj lenne, akkor a Cheers To You-t, a Feelin’ Pretty-t és a Call Me Gorg-t mondanám, ezeket használom egyébként a legtöbbet persze. De igazából majdnem mindegyik rettentően tetszik, talán az utolsó sor, az amire azt tudnám mondani, hogy nem fogom kihasználni (ritkán sminkelek ennyire sötét színekkel). Bevallom, hogy mivel szkeptikus vagyok a Morphe-val kapcsolatban szerettem volna a csomagoláson kívül is mondani valami rosszat erről a pelettáról, de basszus nem tudok. Ugyanakkor abban is biztos vagyok, hogy azért nem tudok, mert annyira az én ízlésemet tükrözik ezek az árnyalatok, így közrejátszik egy kis elfogultság…






Ebből következik, hogy csak annak ajánlom a 35C Everyday Chic-et akik imádják ezeket a visszafogott, de ugyanakkor izgalmas, inkább semleges vagy hidegebb tónusú mályvás-lilás-füstös színeket. Nekik viszont nagyon, mert szerintem imádni fogják. Egy profi sminkes készletében is jól jöhet, ha még nincsenek hasonló árnyalatai, mert nagyon szép alkalmi (esküvői) makeupokat is lehet vele készíteni, erre pont tökéletes, különösen zöld és kék szemű klienseknek. Nálam biztosan alapdarab lesz, imádom használni, nagyon örülök, hogy megvettem és ezek után biztosan bátrabban merek majd rendelni (sajnos) a Morphe oldaláról, már csak azért is, mert mindig bővül egy-egy újabb márkával a kínálat.






U.I.: az áráról meg jól elfeledkeztem, 27 euró volt, de rengeteg kódot találtok a neten, amit az európai webshop is elfogad, így minden Morphe termékből – az újakból is – lejön 10%. A kiszállítás nekem picit lassú volt (kicsit több, mint egy hét), de én eléggé türelmetlen vagyok :D. A csomag jól becsomagolva, abszolút sértetlenül jutott el hozzám Angliából. Azt még gyorsan megjegyezném, hogy konkrétan nem tudom letenni ezt a palettát, állandó jelleggel ezt használom :D.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.