TESZT | Mi az igazság? - BeautyBay x Nikkie Tutorials Palette

Kábé háromszor kezdtem neki ennek a posztnak, ezért tartott ilyen sokáig, amíg végre be tudtam fejezni. Rettentően vegyesek az érzéseim, nehezen szántam rá magam az írásra, ki sem akartam rakni az egészet, mert annyira nem vagyok biztos a dologmban... De végül itt van :D

Ha jól rémlik, akkor Nikkie volt az első beauty vlogger akit elkezdtem követni, kb 6-7 éve, de lehet, hogy több. Nagyon szeretem a stílusát, ahogyan sminkel, hogy nem ‘tökéletes’ instamodell típusú lány, hogy őszinte, hogy felvállata a botrányos Too Faced kollabját is. A mai napig nem hiszem el, hogy nem lánynak született eredetileg, mert olyan szép és nagyon csajos szerintem (én komolyan őszintén meglepődtem rajta, hogy transz, álmomban nem gondoltam volna róla), de igazából nem érdekel, felőlem papagáj is lehet, akkor is követni fogom :D. Persze van pár videója, amit én sem szeretek, régebben szerintem sokkal jobb tartalmakat gyártott, de ugyanakkor megértem, hogy ma már mások az igények, mindenki a hülye kihívásokat meg a celebeket akarja látni. Mondjuk párról kiderült, hogy egész elviselhető a stílusuk, legutóbb például Selena Gomez-zel közösködtek és nagyon aranyos volt benne az énekesnő, kellemesen csalódtam benne. Na, de kissé elkalandoztam, térjünk vissza a poszt lényegéhez, ami ugye nem más, mint hogy a Too Faced fiaskó után Nikkie összeszedte a bátorságát és ismét megalkotott egy szemhéjpúder palettát, ezúttal a BeautyBay segítségével.







Amikor először meghallottam a hírt, azt gondoltam, hogy úristen BeautyBay??? Most komolyan??? Made in China BeautyBay??? Ebből semmi jó nem sülhet ki… Persze ne legyek már előítéletes, nem minden rossz, ami PRC-ből jön, lásd a Morphe 35C Everyday Chic (teszt ITT), de azért az eddig látottak alapján a BeautyBay sminkek nem tűntek valami első osztályú dolgoknak és Nikkie-ről meg nem gondolnám, hogy valami szarhoz adja a nevét. Aztán leleplezték a palettát és megtetszett a koncepció, a csomagolás és a színek is persze, szóval szélsebesen megrendeltem. Legnagyobb döbbenetemre zökkenőmentesen zajlott az egész procedúra (nem úgy, mint a JSC kollekcióknál), a BeautyBay új rendszert talált ki, nem volt beragadt oldal, nem volt virtuális sorbanállás, 2 perc alatt készen voltam és 1 hét alatt meg is érkezett a (követhető) csomag. Az ára egész baráti volt, 30 euró plusz 6 euró a szállítási díj. Egy restock még lesz belőle (jelenleg sold out), de esküszik rá mindenki, hogy amúgy limitált és ha elfogy, akkor elfogy. Aranyos kis meglepiként az első körös rendelésekhez egy popsocket (vagy mi) is járt ajándékba, ami nagyon tetszik, de a méregdrága gyári Huawei tokomra tuti nem ragasztom rá. 







A paletta egy nagyon csinos fekete alapon csillámos dobozban érkezik, amit egy a kulcslyuk illetve Nikkie üzenete díszít. Belül nagyon alaposan ki van bélelve bubival, plusz egy kis kártya is jár hozzá, amin sminktippek vannak (melyik színt mivel érdemes felvinni). A kartoncsomagolás nagyon különlegesre sikerült, úgy nyílik, mint egy kétszárnyú ajtó (kulcslyuk a dobozon, értitek?? :D), két tükör is található a szárnyakon, egy sima és egy nagyítós (nagyon aranyos a sztori, Nikkie az anyukája miatt szeretett volna bele egy ilyet is). A design pedig woooooow! Elképesztően tetszik, annyira egyedi és szép, minden olyan részletesen ki van dolgozva és csillámos és színes és a két oldal! Pont ilyen vagyok én is, az édibédi rózaszín unikornisos infantilis hülye, meg a nagyon sötét morbid idióta keveréke. Imádom, napokig el tudnám nézegetni, különösen a sötét oldalt a sírkővel meg a csontvázzal, a sötét csillagos égbolttal, egyszerűen zseniális.









Belül összesen 20 árnyalat található, vegyesen mattok, fényesek, dukrómok, színesek és natúr tónusok. 


  • Redemption – matt arany narancssárga
  • Blend & Snap! – matt vibráló pink
  • Ivy – metálfényű fehér
  • Slasher – matt szederlila
  • 5AM – matt hideg tónusú sötétbarna





  • Roxy Catan – metálfényű rózsaarany
  • Vla – matt napsárga
  • Mikai – matt élénkpiros
  • Mila – matt meleg tónusú barna
  • Underground – metálfényű bronz-ón





  • Plot Twist – matt pasztellkék
  • Aura – metálfényű arany-korall
  • Basic Trut – matt bézs
  • All-In – duókróm arany-zöld
  • Ew – matt élénkzöld





  • Pride – duókróm kék/lila-rószaszín
  • Zomer – matt rózsaszínes barack
  • Mama Tutorials – metlfényű égkék
  • Amsterdamn – matt királykék
  • Mr Tutorials – metálfényű bronz




Nikkie elmagyarázta a videóban, hogy nem akarok swatchokat csinálni, mert nem lesznek szépek, ezek a szemhéjpúderek ugyanis a szemhéjon fognak jól mutatni. Igaza volt, a színes mattokkal nagyon durván meggyűlt a bajom swatcholás közben, szó szerint potyogtak, szárazak, krétaszerűek voltak, én meg elkedztem pánikolni, hogy de neeeeee, annyira nem ezt vártam… Ettől függetlenül a képeken csodálatosan mutatnak, rásimultak a bőrre és igazából sminkelés közben nincsen velük probléma, nem tapasztaltam extra durva porolást sem. A fényesek pedig mesések, brutálisan intenzívek, egyszerűen gyönyörűen mutatnak, pigmentáltak és szerintem full krémesek, nem pedig porok (nyilván emiatt olyanok, amilyenek). Szóval elméletben nem kéne hogy gond legyen....






Csak éppen a gyakorlatban valahogy mégis van. Abszolút nem tudom a kb. 6ik smink után sem megmagyarázni, de nincs rendben a dolog. Nem tudom, hogy mi nincs rendben, de nincsen és kész. Volt, hogy brutálisan mesés sminket készítettem vele, volt, hogy csak néztem, hogy ez mégis mi a f@asz??? Minden primerrel kipróbáltam, nem az okozza a problémat. Szerintem az idő lesz az a tényező, ami legikább számít, viszont abból reggelente kevés van sajnos. Ha jobban odafigyelek és tovább satírozok, akkor szebb eredményt tudok elérni, de most őszintén, kora reggel munka előtt kinek van erre ideje??? Leginkább két szín egymásba építése a nehéz. És nem mindenki influenszer meg sminkes, aki használni szeretné ezt a terméket! Én igenis a hétköznapokra vettem, de így egyszerűen használhatatlan, túl sok a pepecs vele. Pedig lehet vele bombasztikus sminkeket csinálni, nekem is sikerült. A másik óriási nagy kellemetlenség a fényes színekkel történt, ugyanis a krémes formula abszolút nem tartós. A nap közepére már teljesen összeáll a szemhéjamon, ami őszintén szólva gyalázat, de az még inkább az, hogy sehol, senki nem említi egyetlen videóban sem. Kötve hiszem, hogy én vagyok az egyetlen, akinél ez előfordult.







Szóval túl sok vele a macera, nem lehet vele gyorsan dolgozni, pepecs az egész... Pedig szépek a színek, elsőre imádtam az egész koncepciót és még most is gyönyörűnek látom ezt a palettát. És az a baj, hogy nem tudom eldönteni, hogy akkor most én vagyok a béna/látom rosszul és amúgy nincs is semmi gond vele (van pár év tapasztalatom, de soha nem lehet tudni), vagy mindenki más hazudik, mint a vízfolyás és egy tesztnek sem szabad hinni a neten. Mert természetesen MINDENKI odáig van érte, minden smink tökéletes vele és senki nem mond semmi rosszat róla. Én meg inkább kitettem a polcomra dísznek és továbbra is a Morphe 35C-vel sminkelek :D.





4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók amúgy ezek a színek!!! Iszonyú élénknek tűnnek! És tök jó ez a tematika h 2 oldal de a színek miért nem úgy ülnek benne?
    Amúgy Nikkie-t sosem követtem, de néha feldobja a YT és én meg meglepődtem h nem vágta mindenki h fiú?-hiszen teljesen úgy néz ki a videok elején :D Amúgy nagyon jól sminkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem abszolút nem esett le a dolog... szépek egyébként a színek és így élénknek is tűnnek, de a sminkekben már sajnos annyira nem tudnak érvényesülni szerintem :(

      Törlés
  2. Nem tetszik. Eleve nem értettem, h miért a BeautyBay (és nem emlékszem mi volt a Too Faced-del, légyszi mesélj!! Pedig az illet Nikkie-hez), a B.B.-ről nekem a gagyiság jut eszembe, és mikor megláttam a palettát, maradt is a feltevés... Minden egyes alkalommal, mikor ránézek, értetlenkedek a koncepción is: miért van kettéosztva egy szivárványos oldalra és egy darkosra, amikor semmi komolyság, vagy hogy is mondjam... temetői hangulat nincs benne?? (nem, nem akarok állandóan feketében fürdeni, de azért vmi szürke lehetett volna, amivel megfér a sok cukorkaszín...) Az a pár fényes/csillámos szín szép, de a többi... így együtt... Nem értem.
    Ráadásul úgy érzem, kicsit nyúlta (volna) a Kat Von D Saint&Sinner-t, ami inkább zseni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, ez a kettősség csak a paletta külsején jön vissza, belül abszolút nem érzékelhető... a Too Faced pedig annyi volt, hogy a Nikkie palettája, amit bemutatott a videóban még szuper minőségű volt, de érdekes módon a gyártásba egy rosszabb minőségű került, pluzs pénzzel is lehúzták őt

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.