ÚJDONSÁG | Physicians Formula + Labello

A Physicians Formula-t örökre a szívembe zártam a Butter Bronzer miatt (el sem hiszem, de vennem kellene egy újat, mert teljesen elhasználtam az elsőt), így nagyon örültem, amikor decemberben elkezdték felfrissíteni az itthoni kínálatot pár újdonsággal. Sajnos ezzel párhuzamosan búcsút kellett inteni már meglévő termékektől, de szerintem elég izgalmas dolgok érkeztek, így a régiek talán nem is fognak annyira hiányozni. (A kifutó termékek jelenleg akciósan kaphatóak a dm üzletekben.) Az egyik ilyen újdonság a The Healthy Lip Velvet Liquid Lipstick, amiből, ha jól emlékszek, akkor 7 árnyalat elérhető.




Abszolút érthetetlen okokból kifolyólag nem egy nude színt választottam kipróbálásra, hanem egy tompa korallt (Coral Minerals). Valamiért ez tetszett meg a legjobban, nagyon szép ez a természetes, szinte nude hatású árnyalat. A formula fantasztikus, de igazából nem is vártam mást a márkától az előzetes nyomozások után. A The Healthy Lip folyékony rúzs kellemes krémes, sűrű a textúrája, a pigmentáció egyenletes, szépen terül az ajkakon és szépséges bársonyos matt finise van. Teljesen leszárad, ugyanakkor a gazdagabb állagnak köszönhetően nem egy vékony száraz réteget képez. 



Nagyon kényelmes viselet, nem szárít, nem ragad, egyenletesen kopik, bár elég minimálisan, szóval tartós is szerencsére. A csomagolása is tetszetős, a tubus átlátszó, a kupak ezüst, a feliratok minimalisták, elegáns és szép (doboz nincs, de le vannak fóliázva). Én kb. ilyennek képzelem el a tökéletes folyékony rúzst, csak sajnálom az elég minimális színkínálatot, szerintem nem túl izgalmas, bár szép. Az ára 2799 Ft ha jól rémlik.



Egy másik újdonság a márkától a Powder Palette Mineral Glow Pearls Light Bronze árnyalatban. Ezt igazából a Butter Bronzer helyett vettem, kíváncsi voltam, hogy mennyire hasonlítanak és hogy ez ki tudja-e váltani a nagy kedvencemet. A csomagolása nem tetszik, mert egyrészt tök feleslegesen ekkora, az ecset abszolút használhatatlan, túl durva és nincsen egyenletesen levágva, igazából a kihajthatós tükröt sem szeretem, azon meg elég nehezen tudtam magam túltenni, hogy elméletileg a kompakt tetejének a közepén egy gyöngynek kéne lennie, de nincsen. Amerikában van, nálunk nincs, gyalázat, botrány, kérem vissza a pénzem....




Na jó, eszem ágában sincs a pénzemet visszakérni, mert maga a termék zseniálisan fantasztikus, imádom, majdnem annyira, mint a Butter Bronzer-t. A formula olyan puha és finom és könnyen kezelhető, hogy arra nincsenek szavak. Gyerekjáték vele gyönyörű bronzos fényt varázsolni vele az arcra, nem lehet vele túlzásba sem esni, ha 5 réteget pakolunk egymásra sem lesz feltűnő, mindig természetes marad. Van egy nagyon szép szaténos fénye, ami a swatchon sokkal jobban érvényesül, a bőrön csak a természetességet fokozza. A színe melegebb tónusú, de nem narancsos, abszolút bronzos, szóval nem kell tőle félni. Egy dologgal kell vigyázni: az új bronzosítón van egy réteg ráfújt ezüstös fényes por, ami elég hamar eltűnik szerencsére. Amióta megvan teljes mértékben el van hanyagolva a többi bronzosítóm, ez sok mindent elárul. Az ára 4599 Ft, ami lehetne sokkal barátibb is, ha nem pazarolnák a hülye csomagolásra. 




A Physicians Formula rajtuk kívül még egy rózsás olajmentes szérumot (Rosé All Day Oil-Free Serum), egy új szempillaspirált (Killer Curves Mascara) és szemöldökformázó zselét (Brow Last Longwearing Brow Gel) hozott be kis hazánkba. A szempillaspirál érdekel és szívesen kipróbáltam volna a rózsás szérumot is, de annyi illatanyag van benne, hogy nem kockáztatom meg.


Labello-t már évek óta nem használok és veszek, ha tetszik, ha nem, szerintem a leggyengébb ajakápoló a piacon, rajtam legalábbis semmit nem segít, abszolút haszontalannak tartom. Azonban az új Crayons színezett balzsamok megtetszettek és úgy döntöttem, hogy egye fene, teszek velük egy próbát. Természetesen a gyönyörű nude árnyalatot itthon sehol nem találtam, így kénytelen voltam a korallal megelégedni, ami sajnos nem tetszik annyira. Nem rossz a szín, de nekem kicsit túl sok mindennapos használatra. A formula egyébként egész jó, krémes, könnyen kezelhető, valamennyire hidratál is, de csodát senki ne várjon tőle. Elég sokszor kell újraapplikálni, a balzsamos textúrának köszönhetően könnyen kopik ugye. 




Kicserepesedett ajkakra abszolút nem ajánlom, förtelmesen fog mutatni a száraz részeken, csak kiemeli őket. Vagy nagyon alá kell hidratálni (ami elég gáz, lévén egy ápoló hatású színezett balzsamról van szó), vagy radírozni kell előtte. Tudom, hogy a Clinique Chubby Stick sokkal drágább, de az legalább nem kidobott pénz az ablakon, mint a Labello Crayon... Legalábbis nekem. Ha jól láttam, akkor itthon három árnyalat kapható belőle: Coral Crush, Poppy Red és Black Cherry. Az ára 1499 Ft, ennek kb a felét meg is érné. Húúúú, nem akartam negatív Nancy lenni, de ez nagyon nem vált be :D.

3 megjegyzés:

  1. A labellora ráférne egy alapos vérfrissítés.. Kétségbeesetten kapálóznak az egyre rosszabb termékekkel próbálkoznak, legalább dobnának piacra 1-2 kamu "természetes olajokból" "extra ápoló" újformula" balzsamat 5-600 forintért.. Gyenge, szárító hatású olcsó csomagolású divatjamúlt ajakápolók. A baleás 299-ért veri nagyban... A PF rúzs jól néz ki, de valahogy olyan szépszép, de otthonra nem kéne.. Olyan mammer árnyalatok. Kösz a posztot :* Bodri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. látom akkor nem csak én vagyok a labello-val nem túl jó viszonyban :D

      Törlés
  2. Én az ujjammal ellapogatva is szeretem felvinni, az én számhoz az jobban illik. Olyan, mintha a természetes színe lenne.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.