TESZT ÚJRATÖLTVE | Jeffree Star Cosmetics Velour Liquid Lipstick

Még tavaly novemberben írtam először a Jeffree Star Cosmetics folyékony rúzsáról és őszintén megmondtam, hogy nem vagyok annyira elájulva tőle, nem igazán lett a kedvencem. Még azt is megfogadtam, hogy nem fogok többet venni belőle. Erre mit csináltam? Vettem még két színt a téli kollekcióból. Rettentően megtetszettek a színek meg a különleges csomagolás is és karácsonyra való tekintettel megleptem magam velük. Lássuk, hogy változott-e a véleményem Velour Liquid Lipstick-ekről.



Az elején ejtenék mindenképpen pár szót a csomagolásról. Valami elképesztően csodálatosra sikerült ez a limitált külső, mind a dobozka, mind a tubus. A papír fehér és duókróm/holo hatású, a tubus megszokott rózsaszín részei pedig ezúttal fehérek és minden tiszta csillám, ami egy kissé átlátszatlanná teszi ugyan műanyagot, de annyira szép, hogy nem érdekel. Fény alatt forgatva mindig más színben csillan meg, nagyon egyedi és mutatós, az asztali display-en a helye!



A tartósságban nincsen változás, ezt már a múltkor is leírtam, hogy egy kiadós evés után mindenképpen újra kell kenni, ami nem akkora probléma, mert anélkül lehet rétegezni, hogy ragacsos és sok lenne. Azonban a formuláról muszáj újra beszélgetnünk. Sajnos az első alkalommal, amikor próbálgattam a Birthday Suit-ot, nem figyeltem oda rá, hogy használat előtt fel kell rázni a tubust. Sajnos én ezt nem tettem meg, így vizesebb volt a textúra. Most ügyesebb és okosabb voltam, jól felráztam és az applikátorral kicsit meg is kevertem a rúzsokat és egyértelműen éreztem a különbséget, picit sűrűbbek lettek. Nem tudom, hogy emiatt, vagy mi miatt, de most úgy éreztem, hogy jobban elviselem őket, kényelmesebbek, nem szárítanak olyan módon, mint az első pár alkalommal. Ráadásul tovább kísérleteztem, szájfényekkel és balzsamokkal, amikkel fel lehet turbózni, ha tényleg túl mattnak érezzük. Mind a két módszerrel kényelmesek, ugyanúgy tartanak (igen, újra kell őket majd applikálni), vagyis meghekkeltem magamnak a rendszert. Na nem mintha az eddig ez nem juthatott volna az eszembe, de nézzétek el nekem, szőke vagyok :D. 




A színek természetesen mesések, teszter nélkül is belenyúltam szerencsére a tutiba (a kijelölt Marionnaud üzletekben lehet kapni, de teszter nincs, mert az minek, hát ki akarná előre tudni, hogy mit vesz, nem igaz???). A Can’t Relate egy finomabb barackos nude, világos és meleg tónusú, pontosan ilyen árnyalatra vágytam, ez hiányzott nagyon a gyűjteményemből. Babás hatása van, finom kis szín, amit a pasztelles barack hatás tesz különlegessé. Egy rétegben tökéletes, nem foltos, egyenletesen pigmentált, lehet rétegezni. A Hi, How Are Ya? Egy látványosabb, vadabb szín, igazi málnapiros, szép hideg alaptónussal és nagyon kevéske arany csillámmal, ami még különlegesebbé teszi. Picit vizesebb a textúrája felrázva is, mint a Can’t Relate-nek, féltem is, hogy foltos lehet, de egy rétegben ez is fed és ugyanúgy egyenletesen pigmentált. Talán mintha tartósabb is lenne, lehet, hogy színe válogatja.




Összességében még mindig ott tartok, hogy nem értem azokat akik a Velour Liquid Lipstick-ek tartósságáról áradoznak. Lehet, hogy elsőre azért nem tudtam megszeretni és csalódtam egy kicsit benne, mert azt vártam, hogy rá se kell majd néznem egész nap. De mostanra beletörődtem, nyugtáztam a dolgot és megkedveltem őket. Mindennapos használatra sok, azt nem bírnák az ajkaim, de azért elég gyakran előveszem őket és jól elvagyok velük. Most már nem mondom azt, hogy nem fogok újakat venni :D. Ugyanakkor nem tudom azt állítani, hogy most azonnal szaladjatok megvenni. Érdemes kipróbálni, ha nem zavar titeket, hogy nem extra tartós, de nem tartom kötelező vételnek őket, hogy őszinte legyek. Nekem pl. az új Physicians Formula folyékony rúzs jobban tetszik... Persze Jeffree rajongóknak elengedhetetlen ;). (A Velour Liquid Lipstick-eket INNEN tudjátok megrendelni, a normál 6650 Ft, a karácsonyaik 7050 Ft-ba kerülnek.)


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.