Vajon megéri? - YSL All Hours Foundation

Ugyan évek óta hűséges rajongója és használója vagyok a MAC Studio Fix Fluid alapozónak, azonban az utóbbi időben úgy éreztem - elsősorban a bőrömön végbement változások miatt -, hogy már nem elég jó nekem és ideje valami mást keresni, ami hosszabb ideig bírja anélkül, hogy atomjaira esne délután kettőre. Persze nekem nem olyan egyszerű alapozót találnom, ugyanis a legtöbb márkának például nincsen elég világos árnyalata, vagy ha van is, akkor a tónus nem jó, vagy ha van jó szín, akkor nem elég erős a fedése. Nehéz ügy... Az árat most nem néztem, de még így is hónapokba telt mire ráakadtam az YSL All Hours Foundation-re. Először Tati-nál vagy Jeffree-nél hallottam róla, nagyon meg is tetszett, de ha jól rémlik kb 2 hónapot kellett rá várni, mire itthon is megjelent. A legnagyobb szerencsémre a Douglas-ban pont YSL promóció volt, amikor megvettem, a legvilágosabb szín tökéletesnek tűnt, így hát el is hoztam.



Óriási nagy elvárásokkal vetettem bele magam a tesztelésébe, hiszen mégiscsak egy luxus kategóriájú márkáról, egy 17500 forintos alapozóról van szó, aminek tényleg életem legjobb alapozójának kellene lennie. A csomagolás természetesen gyönyörű, elegáns, minőségi, erre abszolút nem lehet panasz. A tejüveg csinos, modern kialakítást kapott, tetszik rajta a minimalista fekete csík, szerencsére pumpás kiszerelésű, ami jól működik, nem adagol sem túl keveset, sem túl sokat. A kupak szintén fekete, nehéz, biztonságosan záródik és egy arany YSL felirat díszíti. Sajnos az űrtartalom már ennyire nem nyűgözött le, a sztenderd 30 ml helyett ugyanis csak 25 ml-t kapunk.



Az All Hours alapozónak összesen 22 árnyalata létezik, ebből mi magyarok 12-őt kaptunk meg és legyünk hálásak ezért is. Én a legvilágosabbat, a B10 Porcelain-t hoztam el, ami az üvegből kinyomva egy kicsit sárgásabb tónusú és nagyon szép világos (minimálisan világosabb, mint a MAC NC15), vagyis pont olyan, amilyet kerestem. Az állaga kellemes, nagyon könnyen és szépen eloszlatható, viszont gyorsan szárad, ennek megfelelően kell dolgozni vele. A finise teljesen matt (száraz bőrűek nem fogják szeretni), a fedése pedig a közepesnél erősebb és építhető, a bőrön ennek ellenére szép és természetes tud maradni. A tartóssága nagyon jó, erre nem lehet panasz. A felviteléhez inkább egy szintetikus ecsetet ajánlok, mint szivacsot, szerintem így lehet a maximumot kihozni belőle. Az egész arcra maximum két pumpálásnyi adag kell, ez nem sok egyébként.



Eddig ugye minden szép és jó, nem? Én is azt hittem, hogy megtaláltam álmaim alapozóját... Aztán persze jött a fekete leves, ugyanis van két óriási nagy problémája ennek az alapozónak. Az egyiken túl tudtam magam tenni, a másikon már kevésbé. A kisebbik baj az ótvar erős parfümszag. Annyira nagyon durva és olyan sokáig lehet érezni, hogy annak ellenére is zavar, hogy a bőrömet egyáltalán nem irritálta (az összetevők között ha jól rémlik az utolsók között szerepelt az illatanyag). És egyáltalán nem olyan kellemes ez az illat. De, ahogy írtam, ezen simán túl tudom magam tenni. Azon viszont nagyon nem, hogy brutál módon oxidálódik. Konkrétan narancssárgára. Egy 17500 Ft-os YSL alapozó narancssárgára oxidálódik! Hogy? Miért? Komolyan? Kész vicc az egész...



Pedig olyan szép volt, amikor felkentem! Nagyon örültem, mert gyönyörűen mutatott, elfedett mindent, tetszett a végeredmény, de tényleg. Aztán egyszer csak azt vettem észre, hogy valami nem stimmel az arcommal. De egyszerűen nem jöttem rá, hogy mi az. Csak néztem, néztem a fejemet és nem klappolt a dolog. Aztán pár nap múlva a kezemen maradt alapozó maradványon vettem észre, hogy mi is a baj. A kézfejem ugyanis egy folton narancsszínű lett. Na, ez nem stimmelt az arcommal! Hogy a szokásosnál kicsit melegebb tónusúvá változott a nap közepére :D. Szerencsére másnak ez nem tűnt fel, de engem rettentően bosszant azóta is a dolog, mert mindent megpróbáltam, hogy kiküszöböljem ezt a problémát, de egyszerűen nem lehet. Szóval most ott tartok, hogy itt van nekem ez a méregdrága alapozó, ami elméletben csúcs szuper, gyakorlatilag meg nem tudom elhasználni, nem tudom elajándékozni, eladni, sem ajánlani senkinek.

Alul a friss, felül az 5 percig levegőn hagyott swatch, látszik azért, hogy mennyire képes besötétedni...


Ha jót akartok, akkor inkább ne vegyétek meg a YSL All Hours Foundation-t, de ha mégis ragaszkodnátok hozzá, akkor mindenképpen próbáljátok ki az üzletben, egész arcon és nézzétek meg pár óra múlva, hogy mennyire változott meg a színe. De inkább MAC-et vegyetek helyette, ha már drága alapozót kerestek. Az tuti nem oxidálódik. Ennyit a luxusmárkákról...

8 megjegyzés:

  1. Iszonyúan csalódott vagyok, mert szemezgettem ezzel az alapozóval. A Touche Éclatot próbáltam, azzal nem volt ilyen probléma, viszont az nem bírt ki rajtam egy egész napot, legalábbis nem nyáron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Touche Eclat-tal sokáig szemeztem, de nem való zsíros bőrre sajnos, tuti nem bírná 2 óránál tovább rajtam, pedig alapvetően nagyon jó a formulája annak is :(

      Törlés
  2. Ohhhh.... sajnálom nagyon. Pedig Tati még mindig ódákat zeng róla.
    Kíváncsi vagyok, hogy mindenkin / minden árnyalat oxidálódik-e. De ilyen árkategóriában nem fogok ezzel kísérletezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezért figyeltem fel rá, mert nála hallottam róla először és neki azért jó ízlése van, meg őszinte is, de nyilván nem mindenkinek ugyanolyan a bőr ph-ja, meg a színe, neki bevált, nekem nem :D

      Törlés
    2. Hah, Tati meg az őszinteség!
      (Egyáltalán nem az, ő is hype-ol néha olyan dolgokat, amik azért közel se A kategóriásak...)

      Törlés
    3. attól még, hogy hájpol bizonyos dolgokat, még lehet őszinte :) csak mondjuk az másnak nem jött be, ez van :D

      Törlés
  3. Sajnálom, mert nekem is nagyon tetszett a tesztek alapján, sőt már nézegettem is a Douglasban. Az én ízlésemnek kicsit matt volt a finise, ezért nem is gondolkodtam rajta (na meg azért, mert még van a mostani LA MER alapozómból).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a La Mer-t is szívesen kipróbálnám, de egy: félek, hogy túl hidratáló hatású lenne rajtam, kettő: tuti nincs elég világos belőle :(

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.