Hot or Not | Essence, Catrice & L.O.V újdonságok

Nemrégiben egy nagyon szuper igazi meglepetéscsomag várt rám otthon, amire egyáltalán nem számítottam, de rettenetesen örültem neki, hiszen a Cosnova márkáinak - Essence, Catrie, L.O.V. Cosmetics - újdonságai közül lapult benne pár darab. A legtöbb limitált, amiket elméletileg még/már megtalálhattok a Müller üzleteiben. Lássuk, hogy melyik mennyire tetszett meg illetve vált be :). Ti próbáltátok már esetleg valamelyiket?


Essence Made To Sparkle (Highlighting & Transforming Prismatic Palette, Velvet Metallic Liquid Lipstick)

Nem nehéz kitalálni, hogy ezeknek a ragyogó-csillogó, metálos Essence Made To Sparkle termékeknek örültem a legjobban, köztük is a kis highlighter palettának, amiben négy csodás duókróm árnyalat található. A türkizes színen kívül mindegyik megállja a helyét highlighterként az orcákon, de gyönyörűek a szemen is (csináltam is egy sellő sminket velük, irány az intám @lollymakeupandbeauty), nagyszerű a pigmentációjuk, nem porolnak, tartósak és a formula is kellemes. Szerintem nagyon HOT ez a paletta, érdemes lecsapni rá, igazán megéri :).



A metálfényű folyékony rúzs is nagyszerű darab, gyönyörű rezes-bronzos-rose gold árnyalata van, egyenletesen egy rétegben is fed és elég tartósnak is bizonyult (egy durva ebéd után meg kellett igazítani). Az applikátorral könnyű dolgozni, szép precízen fel tudtam vinni. Az egyetlen baj, hogy nekem nem áll jól ez a szín :(. Ha valaki szereti a metálos finisű dolgokat, akkor mindenképpen nézzen rájuk (két árnyalat lesz a display-eken).





Catrice Vinyl vs. Velvet Lip Duo

Na ez az a termék, amit nem igazán tudok hova rakni... Akárhogy nézem, forgatom, próbálgatom nem tudom megszeretni semmilyen szinten. Se a színe nem jön be (ez nyilván egyéni ízlés kérdése, alapvetően szép ez az árnyalat, csak nekem éppen borzalmasan áll), se ez a púderes dolog nem győzött meg. Maga a rúzs önállóan megállná a helyét, klassz a formula, szépen pigmentált és tartós is, de a púdert én nagyon feleslegesnek találom mellé. Túl száraz, túl sok, valahogy nem klappol a dolog. Viszont szemhéjpúderként nem rossz, csak ugye nem annak szánták. Kihagyható...





L.O.V. Extraordinary Perfecting Fluid Foundation (kb 4600 Ft)

Bevallom töredelmesen, hogy eddig egy kicsit hidegen hagyott a L.O.V., nekem kicsit túl drága, ahhoz képest, hogy drogériás márkáról van szó, még, akkor is, ha direkt így kategorizálták be (luxus drogériás termékek, vagy mi). Persze vannak szép darabjaik, de nem mertem még semmit venni tőlük. Azonban ebben az alapozóban olyan nagyon kellemesen csalódtam, hogy biztosan alaposabban szemügyre fogom venni a teljesen kínálatot és beszerzek egy-két dolgot.




Már maga a csomagolás is egyből belopta magát a szívembe, tetszik ez a különleges nyomkodós megoldás, nem jön ki egyszerre túl sok, nem lesz belőle pazarlás és higiénikus is, csak szépen felszedem a szivacskámmal vagy az ecsetemmel a tálcarészből, amit később át is lehet törölni egy kis sminklemosóval, hogy abszolút tiszta maradjon. Az alapozó formulája kellemes, sűrű, krémes, gyönyörűen eloszlatható a bőrön és csodásan egybe is simul vele annak ellenére, hogy full fedése van. A tartóssága rajtam nem volt túl jó, mert egyértelműen inkább száraz, esetleg normál/érett bőrre való termék, az én fejem meg full zsír, de azért igazítással kibírja a napot. Ennek ellenére nagyon-nagyon tetszik a bőrömön, gyönyörű ragyogó és természetes a finise.



Plusz jó tulajdonsága még az SPF20-as fényvédő és elméletileg anti-aging hatóanyagok is vannak benne. Mivel kevéske kell belőle, ezért a 12 ml-es kiszerlés sem tűnik olyan kicsinek. A hozzá kapott szivacs szerintem használhatatlan, inkább egy BeautyBlender-t vagy szintetikus tömött fejű ecsetet javaslok hozzá. A színváleszték elég gyér, összesen négy árnyalatban kapható, de szerencsére a legvilágosabb pont passzol a bőrömhöz, ez is valami. Ha szuper fedésű, hidratáló hatású alapozót kerestek, akkor ne tovább ;).




Essence Hello Happiness Strobing Blush & Duo Eyeshadow Brush

Az Essence ecseteivel eddig is teljes mértékben elégedett voltam, ár/érték arányban verhetetlenek és ezek a limitált kiadású darabok sem okoztak csalódást. A strobing ecset nagyon puha, szép tömött, tökéletes pirosításhot, púderezéshez, púder félresöpréséhez (baking :D) és strobing technikához is természetesen. Nem vesz fel sok anyagot, így nagyon finoman lehet vele dolgozni. A duó ecsetnek az egyetlen problémája az, hogy duó, rühellem ezt a megoldást, mer milyen már egy ilyet beleállítani a tartópohárba???? Nem is értem, hogy gondolják... Ettől függetlenül ez is tetszik, a lapos vége nagyszerűen bevált az alsó pillatövekhez, a kis duci végével pedig precízen lehet satírozgatni. Ideális füstös sminkhez ;). Plusz nagyon cuki színekben pompáznak és aranyosak a minták is rajtuk. Azért ez nem mindegy :D. 




4 megjegyzés:

  1. Ezt a L.O.V. márkát még nagyon nem tudom hova tenni....a külső design mindenesetre nem késztet vásárlásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig engem sem késztetett, de így, hogy kipróbáltam végre valamit már szívesebben mászkálok a display felé :D

      Törlés
  2. Ezek közül még nem próbáltam egyik terméket sem, de az L.O.V alapozó ígéretesnek tűnik (bár kicsit drága a 12 ml 4 600 forintért). Lehet, hogy teszek vele egy próbát. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de nagyon kevés kell belőle, szerintem sokáig kitart az a kis mennyiség is :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.