Újdonság | Pupa Holiday 2017

11:58 de.
Szomorúan vettem tudomásul, hogy idén sajnos még nem kapott el az ünnepi láz, olyannyira nem, hogy - szinte félek leírni - mintha hidegen hagyna az egész karácsonyi őrület... Nem értem mi lehet velem, lehet, hogy most majd később üt be a dolog, vagy fáradt vagyok lelkileg és szellemileg, vagy öregszek vagy nem tudom, de a hátam közepére sem kívánom az egész felhajtást. Egy kivétellel... A sminkek! Az ünnepi sminkkollekciók még akkor is megdobogtatnák a szívemet, ha én lennék Mr. Scrooge :D. Ilyenkor leginkább a MAC és a Pupa kínálatát várom a legjobban, A Snow Ball-t már megmutattam ITT, az olasz márka újdonságival viszont még adós vagyok. Elsőként jöjjenek a szokásos cuki paletták, amiket idén a baglyok ihlettek, minden imádnivalóan édes, cuki, színes, csillogó és pelyhes (igen, vannak kis plüssös paletták is). De persze nem kell aggódni azoknak sem, akik nem szeretik a 'komolytalan', nem túl praktikus sminkeket, a Pupa gondolt rájuk a profi palettákkal, amik különböző méretekben és színkombinációkban lesznek hamarosan kaphatóak. Nektek melyik tetszik a legjobban?
























Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.