Fail | Essence Forbidden Volume Mascara szett

Az Essence állványain egy-két hete nagyon 'klassz' akciós csomagot lehet találni: egy Forbidden Volume szempillaspirál összecsomizva egy Top Coat-tal mindössze 1099 Ft-ért. Hülyének is megéri gondoltam én, ráadásul a kefe alapján nagyon szupernek tűnt mind a kettő, így én is elhoztam egy párost. Innentől kezdve rövid leszek, ugyanis még ennyiért sem érdemes megvenni őket, legalábbis szerintem. Irgalmatlanul nagy csalódás volt mind a két darab, méghozzá az alábbi okok miatt:

  • noha extra volument ígér az alapdarab, mégsem dúsít, sőt semmit nem csinál, több rétegben sem (pedig próbáltam mindenhogy...)
  • a fedőréteg még annyit se csinált, mint a másik, se nem hosszít, se nem dúsít, csak összekuszál, összetapaszt...
  • peregnek...
  • de, ami a legrosszabb, hogy olyan kemény lesz már egy rétegtől a szempillám, hogy attól féltem hozzáérek és letörnek, gyászos ez a formula, egy kalap kakit nem ér...
  • a kefék egyébként jók, szerintem azokat felhasználom valami másra, legyen valami haszna annak az 1100 Ft-nak...



Ennyi a rövid sztori. Tudom, hogy van, akinek tetszenek ezek a spirálok és szeretik használni, de nekem ezek most nagyon, de nagyon nem jöttek be és rendkívül csalódott vagyok az Essence-ben. (Tudom, hogy nincsenek pillás képek, de nagyon rossz állapotban vannak szegénykék, nem szívesen mutogatom őket...)

Ti milyen sminktermékben csalódtatok utoljára???

4 megjegyzés:

  1. MAC fekete mono (carbon). Azt hittem én fogtam ki hibás darabot, de temptalia-n olvastam, hogy valóban ilyen. Mint egy darab szén, kb semmi színt nem lehet elérni vele. Régóta vágytam rá, drága is volt, szóval fuuu :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.