Újdonság | MAC Vibe Tribe Summer Collection

4:03 du.
A MAC nyári kollekcióinak érkezését mindig nagy izgalom övezi, már hónapokkal ezelőtt megindult a találgatás, hogy az idei téma vajon mi is lesz, milyen lesz a limitált csomagolás és a színek, jobb lesz-e, mint a tavalyi stb. Nos, a várakozásnak vége, lelepleződött az idei kollekció, ami a Vibe Tribe nevet viseli és hippis-indiános stílusú, rengeteg bronzos, barnás, kékes és vöröses árnyalattal. Természetesen az internet népe azonnal felháborodott a népi motívumokon és sértőnek könyvelte el az egész dolgot, de szerintem kivételesen szépre sikeredett a Vibe Tribe és biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt sold out lesz minden termék. A legizgalmasabb darabnak egyébként a Gleamtones sokszínű highlight púder ígérkezik, de amikor megláttam az árát kicsit visszahőköltem és lehúztam a kívánságlistámról. Inkább egy pirosítót vagy egy Patent Polish rúzsceruzát választanék helyette, de a bronzosítók is régóta izgatják a fantáziámat, lehet, hogy végre benevezek egyre idén :). A Vibe Tribe kollekció május elején kerül ki a MAC üzleteibe!





Eye Shadow x4 Palette
Eye Shadow x4 Palette - Call Of The Canyon - 12500 Ft

Eye Shadow x4 Palette - Wild Horses - 12500 Ft

Technakohl Eye Liner - Snowed In, Broque, Take The Plunge - 5700 Ft

Lipstick - Arrowhead (matte), Hot Chocolate (satin), Painted Sunset (amplified), Pure Vanity (lustre), Tanarama (frost) - 6700 Ft

Patentpolish Lip Pencil - Teen Dream, Desert Evening (online exclusive), Caravamp, Tumbleweed - 6600 Ft

Cream Colour Base

Cream Colour Base - Yellow Topaz - 6700 Ft

Powder Blush

Powder Blush - Modern Mandarin (satin) - 7500 Ft

Powder Blush - Adobe Brick (satin - online exclusive)

Gleamtones Powder

Gleamtones Powder - Dunes At Dusk - 9500 Ft

Bronzing Powder

Bronzing Powder - Matte Bronze - 8700 Ft

Bronzing Powder - Refined Golden (online exclusive)

Studio Sculpt Defining Bronzing Powder

Studio Sculpt Defining Bronzing Powder - Golden Rinse - 9500 Ft

Studio Sculpt Defining Bronzing Powder - Dephic - 9500 Ft

Brush - 127SE Split Fibre Face - 11500 Ft és 228/226 Double Ended - 8400 Ft

Brush - 125SE Split Fibre Dense Face - 11500 Ft

Pianted Desert Makeup Bag - 8300 Ft

Pianted Desert Makeup Bag - 8300 Ft

4 megjegyzés:

  1. Azok az ecsetek és pirosítók! *.*

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez egy nagyon szép kollekció, és nem értem, mi lenne a baj a népi, indiános motívumokkal.
    Mondjuk én személy szerint nem vásárolok a limitált kiadásokból, számos okból. Egyrészt nem vagyok hajlandó tülekedni, nyomulni, internet előtt várakozni, hogy megkaphassam a terméket. Másrészt a csomagolás miatt minden drágább, pedig így sem olcsó a márka. Harmadrészt én szeretem az egységes kinézetű, állandó szortimentből származó kollekcióm...ez valószínűleg buta beidegződés, sokan nevetnek rajta.
    Azért az a vörös rúzs bejön, de van már vagy 10 vöröske otthon, elég lesz :-)
    Üdv, Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem értem, csak az emberek a nagy szabadságukban mindenen megsértődnek és mindenen felháborodnak és mindent rasszistának vélnek....

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.