A BB még mindig menő | Erborian BB Créme Light (és CC Créme)

Pár hete egy fantasztikus márka bemutatóján jártam több bloggerina társammal együtt a Koreai Kulturális Központban, ahol még egy teaszertartáson is részt vehettünk (imáááád :). Persze a főszerepet az Erborian játszotta és annak magyar társalapítója, Berényi Katalin, aki nagyon érdekes dolgokat mesélt nekünk a koreai szépségápolási szokásokról (pl azt, hogy a koreai nők rettentően fontosnak tartják az arcuk szépségét, legalább 10 termék szerepel az arcápolási rutinjukban, viszont, hogy mi a helyzet velük nyaktól lefelé, az már nem számít). Én bevallom a legérdekesebbnek a bb krémek használatát tartottam, ugyanis kiderült, hogy ezeket inkább primerként használják, az alapozó alá. A mai napig vannak kétségeim a bb-k használatával kapcsolatban, de ez a megoldás és a márka filozófiája annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy alig vártam a termékek tesztelését.



A legnagyobb szerencsémre az Erborian BB Créme Light illatanyagmentes, így én is ki tudtam próbálni, bár sajnos az SPF25-re nem reagált jól a bőröm, így a mindennapos használatot el kell felejtenem. Ez nyilván nem a termék hibája, én vagyok rosszul összerakva, hihetetlen, hogy még a fényvédőre is allergiás tudok lenni. A formula ginszenggel (stimulál, energetizál), édesgyökérrel (csökkenti a pigmentfoltokat) és gyömbérrel (revitalizálja a bőrt) dúsított és mattító, bőrkiegyenlítő, hidratáló hatása van. A használatával csökkenek a bőrhibák, pattanások, finomodik a bőr, amolyan babapopsi érzete lesz a leírása alapján.



A krém meglehetősen gazdag és sűrű, mégis könnyed, nem zsíros vagy olajos érzetű. A színe elég világos, elsőre kicsit furán szürkés, de nagyon szépen mutat, nem változtatja meg a bőr tónusát, inkább hozzáidomul. Szerintem kevésbé problémás bőrön tökéletes önmagában is, legnagyobb meglepetésemre, ugyanis elég erősnek találtam a fedését, plusz építeni is szépen lehet. Bevallom nagyon élveztem, hogy se hidratálókrémet, se alapozót, se korrektort, se púdert nem használtam mellé és mégis gyönyörű és matt (!!!!) volt az arcbőröm egész nap. Persze kipróbáltam alapozóval is, a BB Créme-t használtam hidratáló+primerként és így is tökéletes volt, makulátlan és igazi porcelánbaba hatást lehet vele elérni. Szóval az van, hogy fantasztikus termék lenne számomra, ha nem lenne benne fényvédő.



Pro:

  • hidratáló+primerként is használható alapozó alá
  • önmagában is nagyon jó
  • illatanyagmentes
  • könnyen használható formula
  • minden bőrtípusra
  • mattító hatású, de mellette hidratál is (hogy????)
  • magas fényvédő (nyilván ez nem mindenkinek pro, pl nekem, de sokaknak fontos)


Kontra:

  • nagyon úgy néz ki, hogy nem kapható nálunk, legalábbis nem ugyanez a verzió, de gondolom az is hasonlóan jó (vagy a Marionnaud honlapján egyszerűen nincsen fent)
  • az ára: 10290 Ft-ba kerül a 45 ml-es verzió, míg a 15 ml-es 3880 Ft


A CC Créme-t ezzel szemben magamon már nem tudtam letesztelni, sajnos van benne illatanyag, viszont a kedves kolléganőmet elkaptam egy sminkelésre és ezt használtam alapozóként, bár eredetileg csak hidratáló primerként akartam. Nagyon érdekes ez a kis krém, ugyanis a tubusból kinyomva fehér, bőrrel érintkezve azonban 'átveszi' annak színét. A leírása szerint alapozó vagy bb krém alá ajánlott, de szerintem van olyan erős fedése, hogy önmagában is megállja a helyét a hétköznapokon, kevésbé problémás bőr esetén. Csakúgy, mint a bb ez is kiegyenlít, feltölt, hidratál, csak mattítás helyett ragyogásfokozó hatású, emiatt inkább száraz és normál bőrre lesz az igazi. Az ára 11990 Ft, ezért 45 ml krémet kapunk, de van kicsi, 15 ml-es verziója is 5590 Ft-ért. Az Erborian termékeket kizárólag a Marionnaud parfümériákban tudjátok meglesni és megvenni :).




Ti hogy álltok a bb és cc krémekkel? Van kedvencetek? Kipróbálnátok az Erborian-t???

2 megjegyzés:

  1. Lolly én is allergiás vagyok egy fényvédő összetvőre az octocrylenre! Írtam is a km-nek hogy tüntessék fel azt az összetevönél hogy allergiát okoz. Olcsó fvédő az orifkame termékeiben is ez van sajna...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na ennek utánanézek mindenképpen, köszönöm a tippet :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.