A hét terméke(i) | Scholl Velvet Smooth lábfürdetö & intenzív szérum

A Scholl az utóbbi időben nagyon ráhajtott az otthoni luxus lábápolásra, az új Velvet Smooth családjuk széles választékban kínálja a jobbnál jobb termékeket. Most közülük szeretnék nektek két különlegességet bemutatni. Az első a lábfürdető, ami kaviár kivonatot és E vitamint is tartalmaz és kellemes, frissítő, szinte már uniszex illata van. Én nagyon szeretem benne áztatni a lábamat extra gyorsan igazán puhává teszi a bőrt, hogy szépen le tudjuk radírozni, majd utána bekenni, plusz relaxációnak sem éppen utolsó. Hetente egyszer érdemes használni, nem kell belőle túl sok, így a kis flakon akár több, mint 15 alkalomra is elég. És ráadásul most akciós a Rossmann-ban (1424 Ft)!





Találkoztam már arcra, meg hajra, sőt még kézre való szérummal is, de lábra valóval egészen idáig nem. Nem igazán tudtam, hogy mire számítsak, de rögtön az első használata után lenyűgözött ez a kis termék. Elég picike a pumpás tubus, de nagyon kevés kell belőle és szerintem elég heti kétszer használni krémezés mellett. Maga a szérum egy átlátszó, picit zselés folyadék, ami azonnal beszívódik a bőrbe és pihe-puhává varázsolja azt, valamint felkészíti a további ápolásra is. A legjobb egy jó kis fürdő (lásd fentebb ;)) és radírozás után használni. És ez is akciós a Rossmann-ban, 2299 Ft helyett, most csak 1724 Ft.


2 megjegyzés:

  1. Én is kaptam ilyen termékeket (meg a lábreszelőt, nappali krémet, éjszakai maszkot), és tényleg nagyon jók! Valódi kényeztetés a lábaknak. :) Mondjuk tény, hogy a bolti áruk nem a legolcsóbb, de néha jól esik egy kis "luxus". :)

    VálaszTörlés
  2. én mindig úgy vagyok ezekkel a lábcuclikkal, hogy nem is kell olyan sok belőle, meg annyira gyakran, szóval ennyi belefér és kell is ;)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.