Újdonság | Tavaszi (és nyári) körömlakkok

Jön a tavasz (és nagyon lassan a nyár is) végre előkerülhetnek a színpompás/vidám/pasztell körömlakkok. Az új kollekciók igazán szépségesre sikerültek, nehéz volt a legjobbakat kiválasztani közülük, de azért sikerült. Nekem természetesen a legjobban a piCture pOlish darabok tetszenek, megint egyből belopta magát az egyikük (Cherish) a szívembe, de igazából mindegyik nagyon gyönyörű és különleges. Az ausztrál webshopból már lehet őket rendelni, sajnos azt még nem tudom, hogy a Naillandben mikor lesznek elérhetőek.





A Moyra lakkjai egyre jobban megigéznek és egyre többet is veszek belőlük, hihetetlen, hogy micsoda minőséget adnak kemény 500 Ft-ért: szuper a textúrájuk, gyorsan száradnak, szépen fednek már két rétegben is és tartósak. A Peach Collection különösen tetszik, nagy rajongója vagyok ennek a finom, nőies és igazán tavaszi színnek. A hét darabból álló kollekció legszebbje egyértelműen a Belle of Georgia (az állam híres a barackjairól), ami egy világos, pasztell barack. A Moyrashop.hu-n már meg is lehet őket rendelni és szerintem már a márkát forgalmazó üzletekbe is kikerült.


Madison, Halehaven, El Dorado, Belle Of Georgia

Santa Barbara, Fortyniner, Tropic Show


A China Glaze Road Trip nevű kollekciója nagyon színpompásra sikeredett, van itt korall, barack, piros, sárga, lime zöld, lila és kék lakk is, pasztell és élénk verziókban. Szerintem innen mindenki találhat magának kedvencet, nagyon szépek ezek az árnyalatok és nagyon változatosak is. Nekem leginkább az égkék Boho Blues tetszik, szerintem ilyenem még nincsen itthon, de ezek szerint hamarosan lesz. A kollekció elméletileg már kapható, de sajnos nálunk egyelőre még nem láttam.

Pop The Trunk, I Brake For Colour, Sun's Up Top Down, Pack Lightly, More To Explore, Pinking Out The Window, Trip Of  A Lime Time, My Way Or The Highway, License&Registration Pls, Boho Blues, Dashboard Dreamer, Wanderlust


Az OPI tavasz kollekciójáról most nem írnék (50 Shades of Grey...), de a nyári mindenképpen említést érdemel, már csak azért is mert az egyik álom úti célom volt az ihletője. A vibráló árnyalatú és izgalmas lakkok szerintem hűen tükrözik Hawaii színeit. Nehezen tudnék választani közülük, de maradok a szokásos világos kedvenceimnél és a mentazöld That's Hulla-rious-t venném meg a legszívesebben. A kollekció várhatóan májusban debütál majd.


That's Hula-rious, My Gecko Does Tricks, Did You Take Lei Away?, Is Mai Tai Crooked?, Go With The Lava Flow, Aloha From OPI, Suzi Shops & Island Hops, Just Lanai-ing Around, Hello Hawaii Ya?, This Color's Making Waves, Lost My Bkini In Molokini, Pineapples Have Peelings Too

Ti mit szóltok az újdonságokhoz? Nektek melyik tetszik a legjobban?

8 megjegyzés:

  1. Megvettem a Moyrából a Belle of Giorgiát és nem egészen olyan a színe, mint amilyennek tűnik. Ugyanez a bajom a másik moyrával, amit ugyanakkor vásároltam. Őszintén, nekem mindegy milyen minőség, de ha kiválasztok egy színt, akkor legyen olyan a körmömön is. :( Inkább veszek évi kettő darab OPI-t, akit heteken/hónapokon át kitartóan kenek, mint egy csomó Moyrát, amiktől egy használat után elmegy a kedvem.:(

    VálaszTörlés
  2. Nekem -szerencsére- most egyik sem a muszáj megvenni kategória...

    VálaszTörlés
  3. A Moyra kollekcioja sajnos narancsos, hatarozottan narancsos, nem barackos :( A Belle o.G tetszett nekem nyomtatasban, kijelzon, barhol, de eloben nem igy nez ki.... Igy ez kimarad:(

    VálaszTörlés
  4. Szép színek :)
    PP-ből egyik sem tetszik szerencsére :)
    Nekem a Moyra a kedvenc márkám, a barackos kollekcióból a fémes hatásút vettem meg, a Fortyninert. Nem annyira duokróm, mint a képen, inkább metál-rajtam, és lehet vele nyomdázni is :)
    Sima krém lakkért nem adok ki Moyra áránál többet, nekem az Opi a rettenetes tartóssága miatt felejtős, China Glaze ecsete és üvege nem jön be.
    Most a holos lakkokra vagyok rákattanva, CA és A-England lakkokra :)

    VálaszTörlés
  5. @Salomé: nekem eddig mindegyik szép volt, amiket vettem, sajnálom, hogy neked ilyen tapasztalataid vannak :((( kicsit el is vette a kedvem ettől a kollekciótól bevallom...

    @Yndre: jó neked :D

    @Mia: de kááááár :((( nekem pedig pont a barack szín miatt tetszett annyira....

    @Audrey80: nekem sem túl tartós sajna az opi :(

    VálaszTörlés
  6. Ahh kész vagyok! :D Inkább nem kezdeném el sorolni, melyek tetszenek :D

    VálaszTörlés
  7. Ómáj.. nekem kell a Karma! Az a lakk annyira én vagyok, hogy nagyon :D Viszont a Moyra barackos kollekciója egyáltalán nem fogott meg, én nem barackosnak látom ezeket a színeket, hanem narancssárgának és túl élénknek.

    VálaszTörlés
  8. @Elíz: csak nyugodtan :D

    @Megaera: gyönyörű a Karma... ha jól állnának a sötét színek, akkor én is 100% hogy megvenném...

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.