Újdonság | Chanel Mediterranee Collection for Summer

Nem vagyok egy nagy Chanel rajongó, de amikor megláttam az új, nyári kollekció egyik tagját, rögtön tudtam, hogy ezt minden beauty rajongónak látnia kell. A Mediterranee-t a francia riviéra inspirálta, a termékek színe és finise mind a nyarat idézik. Sok a kék, a narancs és a lila, az élénkebb tónusokat pedig bézsek tompítják. A Stylo Eyeshadow szemhéjszínező ceruzák szupernek tűnnek, nekem különösen a finom barnás bézs darab tetszik, de a kollekció ékköve egyértelműen a mesés virágmintájú bronzosító púder, amit arcra, testre és szemre is lehet használni. Mellette kicsit eltörpülnek a többiek szerintem, de azért a folyékony bronzosító highlighter is izgalmasnak ígérkezik. A kollekciót májustól lehet majd kapni a parfümériákban.




Lumiére d'Été Bronzing Powder - Golden Bronze

Soleil Tan De Chanel Sheer Illuminating Fluid - Sunkissed

Stylo Fresh Effect Eyeshadow - Azulejo, Campanule, Caroube, Laurier Rose & Olivine

Stylo Waterproof Longlasting Eyeliner - Orchidee & Le Volume de Chanel Waterproof Mascara - Black, Brown

Rouge Coco Shine - Insoumise, Amorosa, Intrépide & Révéuse

Le Vernis Nail Colour - Lavanda, Coquelicot, Mediterranée & Terrana

Ti mit szóltok a kollekcióhoz???

5 megjegyzés:

  1. Főként a lila lakk fogott meg. (-:

    VálaszTörlés
  2. A kék lakk *-* Úristen töménytelen mennyiségű kék lakkom van, de ez gyönyörű! Meg a rúzsok *-*

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, elfogadnék néhány dolgot belőle! :D

    VálaszTörlés
  4. Szépek, különösen az olívás szemhéjárnyaló :)

    VálaszTörlés
  5. @Myrkky: amikor leesett, hogy konkrétan majdnem az én nevem az árnyalat neve, nekem is egyből az lett a kedvencem :D muszáj lesz megvennem....

    @Ada: kék lakkból soha nem elég!!!!!! :D

    @Elíz: nem vagy egyedül ;)

    @Audrey80: most, hogy felhívtad rá a figyelmemet, tényleg szép darab

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.