MAC Veluxe Brow Liner - Redhead - teszt & swatch

Érdekes módon, ha másokat kell sminkelnem, alapozás után mindig rögtön a szemöldökhöz nyúlok, mert tisztában vagyok vele, hogy ez az egyik legfontosabb lépés, azonban, a sajátomról szinte mindig megfeledkeztem, egyrészt mert úgy gondoltam, hogy jó, ahogy van, másrészt pedig azért, mert szinte mindig a hajam színéhez van igazítva és ennyire vörös szemöldökceruzákat és porokat a világban sehol nem lehet kapni (nyilván van alternatíva, én is tudom, csak nos... lusta voltam). Egy ideje viszont természetes színében és mivoltában pompázik a szemöldököm és nagyon durván rákaptam a formázgatására és rajzolgatására is.




Először porokkal kísérleteztem, de nagyon nehéz megfelelő vöröses-barnás, de még természetes árnyalatot találni, így végül a MAC Veluxe Brow Liner Redhead ceruzájánál kötöttem ki, aminek a színe nem tökéletes ugyan, de ma már el sem tudom képzelni nélküle a reggeli smink-rituálémat. A csomagolása roppant egyszerű, fekete papírdobozban érkezik, a ceruza külsejének színe pedig harmonizál a belsejével. Pluszként pedig egy kis kefe is található a végén, ez szuper ötlet egyébként. Meg az is, hogy a kupak fémből van, így biztosan nem fog elrepedezni. Amit ki nem állhatok...




A ceruza maga a megszokottól eltérően nem kemény textúrájú (a szemöldökceruzák általában azok), hanem kellemesen puha és nagyon jól eldolgozható. Felvitelkor finoman kell vele bánni egy kicsit emiatt, de egyáltalán nem zavaró szerintem. Jól lehet vele precízkedni, egyenes és vékony vonalakat húzni még akkor is, ha nem frissen van faragva. A pigmentációja kiváló, gondolom ez a krémessége miatt van. Nagyon jól lehet satírozni is és rendkívül tartós, nálam simán kibír mindenféle fixálás nélkül egy jó hosszú munkanapot is. 



Egyedül a színével nem vagyok 100%-ig elégedett, jobban szeretném, ha kicsit vörösesebb lenne egy picikét, de sajnos meg kell elégednem ezzel, mert ettől vörösebb ceruzát nem találtam egyelőre. De persze ez csak az én személyes kis problémám, egyébként nagyon szép és természetes ez az árnyalat, tökéletes (főleg a természetesebb, rezesebb) vörös hajúaknak. Az ára kb 5000 Ft körül lehet, nem a legolcsóbb, de ezért a pénzért kiváló minőséget kapunk és a szemöldökön nem szabad egyébként sem spórolni.


6 megjegyzés:

  1. Sokáig én is élénkvörös voltam és a Catrice ceruzáját használtam a szemöldökömhöz. Szerintem pont ilyen színe van, kb. ötödennyibe kerül és szintén van kis kefe a végén. Puha, de nem annyira satírozható - viszont megvan az az előnye hogy ott marad ahova raktam még hosszú órák és izzadás után is. Szerintem érdemes azzal is tenned egy próbát. :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek a Catrice ceruzáját én is használtam és 45 fokban is lerobbanthatatlan :D Mindezek mellett viszont nagyon természetes hatása van, és a színek sem azok a nagyon véglet színek ,hanem szép természetes barnák nem műbarnák :D Kellemes waxos állaga van könnyű vele dolgozni, a kis kefe is teljesen használható :) Az ára 799 :)

    VálaszTörlés
  3. ha hazamegyek mindenképpen megnézem őket :) Sajnos Angliában nincsen Catrice :(

    VálaszTörlés
  4. Én csak egy szimpla Essence mono szemhéjpúdert használok a szemöldökömre, bár nekem fekete :D Na meg persze havonta azért igazít a kozmetikus is rajta és azt az ívet tökéletesen tudom festeni a porral.

    VálaszTörlés
  5. ó, én egyébként proli módon egy piros szájceruzát használok a szemöldökömre, mivel szinte teljesen piros a hajam, és semmi más nem passzol hozzá:D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.