H&M kozmetikai újdonságok

Már megmutattam sok-sok szép H&M karácsonyi beauty terméket, de úgy látszik minden héten kerül fel valami újdonság a webshopba, illetve az üzletek polcaira. Nekem most a legjobban a matt rúzsok jönnek be, ebből összesen négy különböző árnyalat lesz kapható. De rajtuk kívül lesz még applikátoros, folyékony korrektor, kétféle körömlakklemosó (egy sima verzió és egy acetonmentes ujjbedugós verzió), jópofa ecsetek, közöttük egy cuki mini kabuki és egy szuper bb krém ecset (szerintem ő annyira nem új), szemöldökpor trió, jumbo szemceruzák, sminklemosó és egy hajkefe. Ó, és el ne feledkezzek a szemkápráztató körömlakk szettről, ami a karácsonyi kollekció része. Én egy rúzst biztosan ki fogok próbálni, a nude különösen megtetszett, remélem jó minőségűek. Nektek hogy tetszenek. 

Matte Lipstick - Burgundy/Landinski (1290 Ft)


Matte Lipstick - Red/Dita (1290 Ft)

Matte Lipstick - Cerise/Christie (1290 Ft)

Matte Lipstick - Beige/Bardot (1290 Ft)

Concealer - Beige

Express Nail Polish Remover

Nail Polish Remover

Quick Dry For Nail Polish

Eye Make-Up Remover Pads

Mini Kabuki Brush - 990 Ft

BB Cream Brush - 1790 Ft

Eye Pen - Brown & Pink (990 Ft)

Eyebrow Sharing - Brown (990 Ft)

Hair Brush

6-Pack Nail Polish - 1990 Ft


15 megjegyzés:

  1. Imádom a H&M beauty részlegét :) Olyan sok szép dolog van ott.

    VálaszTörlés
  2. Én is épp ma jártam ott, a beauty részlegükön - mondjuk úgy hogy nehéz volt úgy vásárolni hogy csak ajándékba és magamnak semmit sem. Tényleg semmit. Fizikailag fájt is.
    :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. Használtál már koromlakkot innen? Ajándékba vennem , csak nem tudom hogy jó-e a minőség. Anna

    VálaszTörlés
  4. van egy és azzal teljesen meg voltam/vagyok elégedve :) szerintem megéri kipróbálni őket :)

    VálaszTörlés
  5. Győrben sajnos egyre kevesebb kozmetikai terméküket kapni. :-/ Régen 2 dupla polc volt most meg már csak 1, azon sincs semmi a karácsonyi dolgokból. Ezek közül a rúzsok és a BB krém ecset tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Pesten a körömlakk szettet látta már valaki kirakva?

    VálaszTörlés
  7. Az eyebrow shaping szett, a körömlakkszett és a kabuki jöhetne. Mondjuk a BB ecset és a korrektor is tetszik, de jó lenne először teszteket olvasni róluk :-)

    VálaszTörlés
  8. BB krém ecsetet én már vettem, kb. két hónapja az Aréna Plázában lévő H&M-ben láttam meg. Utána kerestem on-line de sehol nem találtam, érdekes :D Biztos valami sample-kollekció tagja volt, pár darab volt csak akkor belőle. Egyébként szerintem nagyon megéri, iszonyat jó ecset!
    A körömlakkjaikat is nagyon szeretem, én nem nagyon csalódtam még bennük.

    VálaszTörlés
  9. sejtettem már a kinézete alapján, hogy jó az az ecset :)

    VálaszTörlés
  10. Pesten kerestem már több H&M üzletben ezeket a szuper sminkcuccokat, sőt a körömlakkokat is, de nagyon minimális felhozatallal találkoztam. Azt a kis kerek kupakos zöld csodát sehol sem találom. Ilyenkor majd a szívem szakad meg, hogy ilyen olcsó, és nem tudom kipróbálni.:(

    VálaszTörlés
  11. Én eddig Bp-n egy H&M-ben sem találkoztam kozmetikai cuccokkal.
    Pl. Allee, Europheum, WESTEND, voltam az új Budaörsi Tesco-s H&M-ben, de ott sincs semmi ilyesmi. :/

    VálaszTörlés
  12. az árkádban és a vörösmarty-ban biztosan van, meg szerintem a váciban is :)

    VálaszTörlés
  13. Valaki használta már ezeket a rúzsokat? Jól pigmentáltak? :)

    VálaszTörlés
  14. láttam egy-két swatchot róluk és szerintem elég jól pigmentáltak :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.