A hét kívánsága - VO5 Smoothly Does It Straightening Lotion

3:54 du.
Meg vagyok elégedve teljes mértékben az eddig használt VO5 termékeimmel és szívesen próbálok ki újabbakat is ezek után. Egy ideje már látom a drogériák polcain ezt a hajegyenesítőt, de voltak már kellemetlen tapasztalataim egyszer egy (azt hittem) hasonló darabbal és inkább nem vettem meg. De furdalta az oldalamat a kíváncsiság és utánanéztem az weblapjukon meg sok blogon is, hogy mégis milyen a hatása és mit tud. Szerencsére, mint kiderült semmi köze, ahhoz a fura otthoni kezeléshez, amit egyszer kipróbáltam (még mindig a hideg futkos a hátam az emléktől), ez teljesen más elven működik, inkább olyan mint a szalonokban használatos keratinos hajegyenesítés. A krémet vizes hajra kel egyenletesen eloszlatni, majd szépen kiszárítani a hajat (ez fontos, tényleg gondosan ki kel szárítani) és végül magas hőmérsékleten (nem kell aggódni, van benne hővédő is) kivasalni a hajat, mert ennek hatására szabadul fel a Kerafix nevű anyag, ami végül szépségesen tükörfényessé és egyenessé varázsolja a loboncunkat egyészen három hajmosás erejéig. Jól hangzik, nem igaz? És a bloggerek képei és leírása alapján valóban működik is, szóval eldöntöttem, hogy ki lesz próbálva. Az ára egyébként nem vészes, 6 fontba kerül (kb 2100 Ft). Ti kipróbálnátok?


5 megjegyzés:

  1. Magyarországon hol lehet ilyet venni? Köszi a választ! :-)

    VálaszTörlés
  2. sajnos nem forgalmazzák magyarországon a vo5 termékeket, de ebay :)

    VálaszTörlés
  3. http://www.ebay.com/itm/Alberto-VO5-Smoothly-Does-It-Straightening-Lotion-125ml-/161068289860?pt=UK_Health_Beauty_Hair_Care_Brushes_Combs_PP&hash=item25806b0f44

    VálaszTörlés
  4. Huu.. Lehet hülyeséget mondok de itthon a got2be hozott ki 2 lépéses lemosós krémet. Pont ma láttam, de a márkában nem vagyok biztos.. 2400ért

    VálaszTörlés
  5. na én olyasmit próbáltam, az egy rémálom....

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.