A hét kívánsága: Katy Perry Killer Queen EDP

9:33 du.
Már írtam egy párszor Katy Perry új parfümjéről, a Killer Queen-ről, amibe rögtön bele lehet szeretni mivel, egy: csodásan giccses a csomagolása, kettő: a nevét az egyik kedvenc együttesem egyik legjobb számáról kapta. Lady Gaga Fame illatán kívül már régóta nem rajongok a celeb illatokért, a legtöbbet igazából szóra sem méltatom, de annak ellenére, hogy magát Katy Perry-t annyira nem csípem, de a harmadik parfümje rögtön, első ránézésre felkeltette a figyelmemet. Gondoltam, üsse kavics, kipróbáljuk, aztán majd meglátjuk. Aztán ma a legnagyobb meglepetésemre már kint is voltak a plakátok a Boots-ban, én meg tepertem a pulthoz, hogy megszagolhassam. És tetszik :). Nagyon kellemes, meleg, egyértelműen őszre-télre való, kicsit fűszeresebb, orientálisabb kompozíció, ami ráadásul brutálisan tartós is (kb 6-7 órája fújtam magamra és még most is érzem, de persze EDP és nem ED). Szóval felkerült a kívánságlistámra, ráadásul akcióban van, mert most jár mellé egy csodás kis táska is (igen, engem mindig meg lehet az ilyesmivel hülyíteni...) és az ára sem vészes, a 30 ml-es kerül 23 fontba. Sajnos otthoni megjelenésről nincsenek infóim, mivel azonban az előző Katy Perry illatok sem kerültek ki a boltokba, ha jól rémlik, lehet, hogy ez sem fog. De javítsatok ki, ha tévednék. Viszont ha találkoztok vele, akkor szagolgassátok meg :).

  • fejillat: szilva, bergamott, erdei gyümölcsök
  • szívillat: jázmin, frangipani, bíbor celózia
  • alapillat: praliné, kasmír, pacsuli






6 megjegyzés:

  1. Ha jól sejtem, ez az a parfümösüvegcse, amit sehogysem lehet szépen kitenni a polcra/szépítkezőasztalra. Hacsak nincs otthon elfekvőben egy csinos kis jogar, aminek rá lehet biggyeszteni a tetejére. :D
    A promovideót nézve komolyan azt hittem, hogy az udvarhölgyeit fogja lekaszabolni. Azért örültem, hogy mégsem...

    VálaszTörlés
  2. a videó tetszik de ez a kép sztem borzalmas, mintha oda photoshoppolták volna katy-t, a testtartása tiszta merev, pedig pont h inkább ilyen vagány lazaságot kéne sugallnia, az arckifejezése unott és szenvedő, pont, mint a videó elején amikor még "gúzsba volt kötve"..:/

    VálaszTörlés
  3. @blanca: elméletileg van hozzá vmi tartó a dobozban, de nemtom...

    @névtelen: am tök igazad van XD

    VálaszTörlés
  4. A kép tényleg rettenetes. :-D Nem igazán nevezhető profi munkának, ami fura egy ekkora projekt esetében...

    VálaszTörlés
  5. Elfogadnám. A Rossmann katalógusában amúgy egyszer szerepelt a Purr mint akciós parfüm, csak épp egy Rossmannban sem láttam, pedig elindultam megkeresni. Ideje lenne, ha ténylegesen behoznák őket.

    VálaszTörlés
  6. na akkor, van egy jó hírem, mert ez lesz nálunk is :) a coty behozza :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.