Folytatódik a The Body Shop karácsony

Hány posztot is írtam már a The Body Shop karácsonyi csodáiról? Hármat-négyet? És még mindig van! Ezúttal a magyar webshopban bukkantam rá a lentebb látható kis ajándékszettekre, cuki kis apróságokra, tehát árak is vannak mellettük... vagyis alattuk. Én a héten fogom felavatni a gyömbéres testradírt (nyami, isteni az illata), tegnap pedig először használtam az áfonyás-fényes testápolót, aminek isteni illata van és nagyon szépen csillog utána a bőr, csak a pumpát még be kell járatni. Nálam az abszolút favorit az új dolgok közül a puding formájú kis szivacs, a mézis tükör és a cuki szarvasos-hópelyhes sminktáska (anyuuuuuuu keeeeeell). Nektek mit tetszik?

Animal Lover Soap Gift - 1740 HUF


Fruit Lover Soap Gift - 1990 HUF

Cranberry Joy Hand Set - 4890 HUF

Ginger Sparkle Hand Set - 4890 HUF

Cosmetic Purse - 2990 HUF

Pudding Washball - 1990 HUF

Reindeer Washball - 1990 HUF

Snowman Washball - 1990 HUF

Fesive Nail File - 790 HUF



Folding Hair Brush - 1290 HUF

6 megjegyzés:

  1. jaj ittenem azok a szivacskák de nekem a ginger sparkle hand set is bejön!!

    VálaszTörlés
  2. baahh, csöpög már a nyálam a cuccaikra :D

    VálaszTörlés
  3. Jajjj,az a reindeer furdopamacskaaaa...de edesss;)

    VálaszTörlés
  4. ugye milyen cukik? :D

    VálaszTörlés
  5. nem vagy egyedül :D

    VálaszTörlés
  6. djkatybeauty.blogspot.com2012. december 4. 5:09

    A Snowman Washball KELL :-D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.