Dear Instagram,

de nagyon régen volt, hogy utoljára kiraktam ide a képeidet... Kb egy hónapja. Azóta annyi össze is gyűlt, hogy kicsit túlzás lenne mindet kipakolni, de gondoltam a kedvenceimből csinálok egy kis összeállítást. Azt hiszem akkor volt az utolsó ilyen bejegyzés, amikor a kicsi húgom eljött engem a nagy messzeségbe meglátogatni. Rögtön repülőre is pattantunk és meg sem álltunk Orlando-ig, ahol eltöltöttünk pár vidám napot a Universal Studios parkban. De mókás is volt :D.

Hosszúak voltak a sorok, az nem tetszett. Meg mondjuk gatyarohasztó volt a meleg is...


Ez egy szép, elmosódott kép, rólam és plüss Hulk-ról, akit nem hoztam magammal.

Igen, ilyen is volt *-*.

Aztán hazajöttünk a gusztustalanul unalmas hétköznapokba, ahol mondjuk a Halloween témájú limitált sminkek jelentik az egyetlen örömforrást :D.

Csak legyen kedvem valami sminkhez is.

Csipke pillák, imádom őket.


Ezek meg már csak random dolgok, többnyire az új családtagjaim és barátaim :D. A Lady Gaga koncertjegyet is lefotóznám, de sajna csak a koncert napján vehetem át, arra meg még várni kell. De már előre örülök, mint majom a farkának.

Fuksz XD.

Hugival közös búcsúajándék.

Cukimuki Alice eos balzsamok.

Mert ugye a koncerten nem lehet ám üres kézzel megjelenni.

Tökéletes lesz a koncertre. Kényelmes és nagyon dögös :D.

Soha nem volt még ilyen szép kabátom... Nem vagyok egy nagy kabátos, de ez love.

8 megjegyzés:

  1. Hú a cipőt meg a hugis búcsúajándékos karkötőt imáadom! A tök mintás lakkocskáról már nem is beszélve... Nálunk mért nincsenek ilyenek? :(

    VálaszTörlés
  2. Búcsúajándék, cipő, Alice ajakbalzsam, lakk, cuki Hulk kell! :DD Csupán ennyi. :D

    VálaszTörlés
  3. valamiért nem nagyon megy nálunk a halloween őrület...

    VálaszTörlés
  4. A búcsúajándék nagyon csecse. A kabátodba beleszerettem! :)

    VálaszTörlés
  5. nálam is lova at first sight volt :D

    VálaszTörlés
  6. a cipő nagyon állat !! eszméletlenül bejön :)

    VálaszTörlés
  7. Az a cipő brutál jó és elhiszem h kényelmes, mostanában én is wegde cipőket választok és imádom h magas is leszek tőle, csinos is és nem sajog benne a lábam :)

    VálaszTörlés
  8. jaja, nekem is több van belőlük, mint sima magassarkúból :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.