No comment

5:35 de.
via thebestbeautyblog.com

5 megjegyzés:

  1. Én olyan jókat röhögök ezen :D már ne essék félreértés, nem feltétlenül igazak, de szerintem nem is tesz viccessé titeket, vagy ilyesmi. Ha az ember tud nevetni magán, akkor ezek nagyon jók... én történelmet hallgatok, és konkrétan sírtam a röhögéstől a történészesen :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem is olyan viccesek ezek, én imádom! a közgazdászosak is hatalmasak, nagyon nevettünk rajta csoporttársaimmal. ez is tetszik :D főleg a husband :D

    VálaszTörlés
  3. szerintem ezek mindig tök poénosak. a közgazdászos és a phds eszméletlen vicces volt :D főőőőőleg az utolsó kép. én rendszeresen ezt csinálom :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  4. én imádom, azért nem kommentáltam a dolgot, mert annyira jót röhögtem XD

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.