Napi smink - Cherry Red

Csak egy nagyon gyors kis napi sminkes poszt, hogy megmutassam az egyik csodás Lioele szájfényt élesben is. És végre nem felejtettem el fogni közben a tubust :D. Érdekes módon, amikor először volt rajtam ez a szájfény nem tűnt fel, hogy mennyire nagyon jól hidratál és hogy a szín elég sokáig meg is tapadt az ajkaimon, a fény ugyan lekopott ebéd után, de a szín megmaradt.A körmeimen pedig még mindig a Mermaid's Dream. Életem legszebb (és legdrágább...) lakkja. Nem is kell más, eskü nem veszek több körömlakkot (ebben a hónapban :D). Ti terveztek valami jót a hétvégére? Remélem itt jó idő lesz és lehet menni sétálgatni vagy valami, aztán vasárnap akasztják a hóhért, megyek MAC sminkelésre és majd jól kivesézzük az eredményt :D.


Most fogok időpontot kérni fodrászhoz... súlyos állapotok uralkodnak a fejemen :D.


Csak egy kis napsütéses vidám szösszenet :D.


FACE: 
  • Elf Under Eye Concealer & Highlighter
  • MAC Mineralize SPF15 Foundation/Loose - Light
  • MAC Beauty Powder Blush - Tippy
EYES:
  • Too Faced Shadow Insurance
  • MAC Eye Shadow - Gesso
  • MAC Colour Added Eye Shadow 4x
  • Essence Get Big! Lashes Volume Boost Mascara
 LIPS:
  • Lioele Blooming Lipgloss - Cherry Red

7 megjegyzés:

  1. Szupi a smink! A hajadat csak azért vettem észre, mert írtad h fodrászhoz kell menni. :D Az enyémet a fodrász b*szta el most, nagyon gáz :S (a fazon). A festésen legalább nálad lehet segíteni, de az én fejemen nem :((((((((

    :D

    na nagymonológ lezárva lol

    Annyir jó ez a szájfény, én úúúúgy elmennék Ázsiába, de csak, hogy a sminkcuccokra rávessem magam :D

    VálaszTörlés
  2. Szép a szájfény, meg az a lakk... :]

    VálaszTörlés
  3. Pedig nem tűnik gáznak a hajad :O a szájfénynek nem semmi színe van *-* tetszik :$

    VálaszTörlés
  4. az enyémet én csesztem el az egyenesítő cuccal... kiszívta és szanaszét szárította, le kéne vágni egy rakatot belőle, mert nem egészséges... csak itt ugye baromi drága a fodrász és még bénák is...

    VálaszTörlés
  5. ó értem :( Ha még nem töredezik, akkor próbáld megmenteni vmi kencével!
    Én se járok itt fodrászhoz, de még orvoshoz sem :D

    VálaszTörlés
  6. törik sajna, azért kell mennem levágatni, de olyat akarok ami a bones-ban van a néger nőcinek :D

    VálaszTörlés
  7. Pont a hajadat akartam megdicsérni :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.