Revlon ColorStay Mineral Mousse Makeup - teszt

2:38 de.
Bevallom ez egy 'elhamarkodott' teszt lesz, mert ma van először rajtam ez az alapozó, de már biztos vagyok a sorsában és hogy mit is érzek iránta. Elöljáróban annyit, hogy elvileg már kivonták a forgalomból, gyakorlatilag pár helyen még lehet kapni, amolyan soha nem lehet az ember lánya biztos abban, hogy akkor mos mi is van. Mindenesetre, ha találkoztok vele tudni fogjátok, hogy mit tud :D.

A kupakra ráraktak egy bazinagy matricát, ami maga után hagyta a ragacsot... grrr



Csomagolás: 8/10

Semmi extra, sima matt fekete tubus egy kis átlátszó ablakocskával, amin látni lehet, hogy milyen árnyalat van benne. Kicsit csálé, emiatt olcsóbb hatást kelt, de egyébként nincsen probléma vele. Az adagolókáján vagy csőrén vagy nem tudom minek nevezzem pont akkora a lyuk amekkorának lennie kell, higiénikus és a textúrának köszönhetően nem folyik ki semmi. 

De persze a képeken, az a másik oldalon van, hogy ne lehessen látni :D.


Használat: 10/10

Ecsettel is próbáltam, tökéletes, ujjal is próbáltam tökéletes, beauty belenderem nincsen, mert amúgy szinte semmi krémes terméket nem használok az arcomra, ja és a duo fibre ecsetem meg éppen rózsaszín egy pírtól, szóval azzal sem próbáltam, de van egy sanda gyanúm, hogy azzal viszont nem működne olyan jól a textúra miatt. Ugyanis a tubus alapján azt hihetnénk, hogy ez bizony egy folyékony alapozó, de neeeeem, ő egy nagyon különleges kicsit habos és egyáltalán nem folyós alapozó. Nagyon könnyen eloszlik és nagyon kevés kell belőle.

Termék: 10/10

Soha nem gondoltam volna, hogy képes leszek beleszeretni egy nem por állagú alapozóba... De ebbe sikerült. Ugyanis nyilván annak köszönhetően, hogy egy ásványi alapozóról van ugye szó, teljesen olyan a végeredmény és a hatás, mint egy ásványi por állagú alapozó esetében. Csodaszép, természetes matt finise van, nem kell rá semmilyen púder, mert egész nap tökéletesen matt is marad (na jó a nózim kb 8-9 óra után már kezdett fényesedni, de nem vészesen). Nem kopik, szépen tart, nem ül bele a pórusokba, egyszerűen tényleg egy csoda, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire nagyon meg fog tetszeni a dolog (vicces sztori, ugyanis azért vettem meg, mert 4 dollárra le volt árazva és éppen kísérletezős kedvemben voltam :D). A fedése alacsony, nekem személy szerint ettől több nem kell, de építhető. Illatanyag nincsen benne, viszont illata ennek ellenére van, ami egy picit zavart, de aztán elmúlt és irritációt sem okozott, szóval allergiások is használhatják. Ó és a lényeg: 20as fényvédő van benne! Összesen nyolc árnyalatban lehet kapni, én ebből a 020-as Fair/Light-ot választottam (van egy ettől világosabb, de az konkrétan fehér :D), ami tökéletesen megegyezik a bőröm színével, ez külön öröm, pedig zsákbamacsek volt a dolog, mert ugye teszter zéró. Szerintem normál, kombinált és zsírosabb bőrűeknek is beválhat, viszont én száraz bőrre nem javasolnám.

Itt nagyjából látszik a textúra, meg a szín, a következő napi sminknél pedig őt fogom használni.


Ár: 10/10

Kemény $4 volt, az eredeti ára pedig $12, de még ez sem sok egy ilyen klassz termékért. 

Összegzés: 9,5/10

Értékelés: 5ös. Nagyszerű és csodás és imádom, pedig én meg a krémes/folyékony alapozók nagyon-nagyon nem vagyunk jóban. Ha találkoztok vele valahol, adjatok neki egy esélyt :D. (Persze vicces, hogy amúgy új alapozót keresek, mert ugye a szívszerelmem MAC csomagolását megváltoztatták és egyszerűen gyűlölöm az újat, erre találok egy tökéletes helyettesítőt, ami meg már nincsen elméletileg forgalomban. Így jártam...)

5 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚ, ez nagyon szuper :)) Én amúgy a Manhattan mattító alapozóját nagyon szeretem másokon használni, de az én bőrszínemhez passzoló árnyalatot nem találtam belőle :( Ez a Revlon nagyon érdekelne, hasonlít a Manhattanes verzióra :)

    VálaszTörlés
  2. ugyanezt akartam írni, mint az előttem kommentelő, hogy itthon is kapható egy hasonló textúrájú, bár az elég erősen fed szerintem, de nem rossz. és nem tudom, ki találta ki ezt az állagot, de legyen érte áldva, mert nekem sokkal jobban bejön, mint a sima folyékony vagy habos alapozó.

    VálaszTörlés
  3. én is szeretem a manhattan félét, csak egy ideje háttérbe szorította a revlon colorstay mezei folyékony alapozója :->
    Nitulino, jó h felhoztad, hétfőn elő is veszem :D :]

    VálaszTörlés
  4. na majd otthon megnézem ezt a Manhattan-t :D

    VálaszTörlés
  5. Revlont ide is!!!! Tökjó hogy belefutottál ebbe az alapozóba. :) Biztos kiérdemelted vmivel ezt az olcsó és szuper ajándékot.

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.