MAC Lips&Tips

Remélem nem unjátok még a MAC rengeteg újdonságát :D. Persze, hogy nem, hát micsoda kérdés volt ez... A májusban megjelenő Lips&Tips kollekció igazi csemege azoknak, akik szeretik 'összepasszintani' a rúzsukat a körömlakkjukkal. Összesen 7 különböző összeállítás lesz, szépen összeillő rúzsokból, szájfényekből és körömlakkokból, csupa-csupa nagyon közkedvelt árnyalatokban. Nem rossz az elgondolás, bár engem ez annyira nem fogott meg, én inkább maradok a Hey, Sailor! kollekciónál :D. Ti össze szoktátok párosítani a rúzsotokat/szájfényeteket a körömlakkotokkal? Én még soha nem csináltam ilyet...





Russian Red

Morange

Impassioned

5 megjegyzés:

  1. gyönyörűek! a cukorka rózsaszín és az Impassioned nálam alap darab

    VálaszTörlés
  2. húúú ezek a színek:D szépek, szépek. bár én nem passzintanám őket, csak külön külön használnám.

    VálaszTörlés
  3. Nekem bejön ez is. hogyha ez így folytatódik a MAC-nél, idegösszeroppanásom lesz.

    VálaszTörlés
  4. Én egy kicsit unom a sok Mac bejegyzést..Bocsi! De egyébként minden nap olvasom a blogod! Leila

    VálaszTörlés
  5. hát pedig az újdonságokat meg kell mutatnom, nem én tehetek róla, hogy ennyi minden van mindig a MAC-nél :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.