Napi outfit részlet - elő a szandival!

6:30 du.
Mármint a szandál szandikkal, nem azzal a Szandival.... óóóó igazi tínédzser lamúúúr... Na inkább hagyjuk és foglalkozzunk a jó idővel, méghozzá itt annyira jó az idő, hogy simán ruhácska és szandál kombóban szaladgálnék. Sokat is gondolkoztam, hogy és ugyan milyen szandálban, mert azt nem hoztam magammal Amerikába... Gondoltam majd itt veszek! De jól gondoltam, mert találtam is egy csodás, ráadásul nem lapos darabot (azok is szépek, de én jobban szeretem ha van valami sarok, talp ilyesmi). Ti szeretitek a szandálokat? Ha igen milyeneket? 

Szandál: BCBGeneration $98 helyett $39

7 megjegyzés:

  1. Csinos és szexi! :) Az ára sem rossz, imádom a leárazásokat! :))) Én eddig a lapos lábbelit preferáltam, de itt már lehetek magas, nem tűnök ki, hurrá :D
    Szandit is szeretjük lol :D

    VálaszTörlés
  2. teli talpú szandik a fav-ok nálam:D Nagyon csini darab!

    VálaszTörlés
  3. magamon nem igazán szeretem a szó szerint értelmezett szandit, max az ilyen elöl nyitott, (esetleg hátul is ) telitalpút :]

    de ez mondjuk kifejezetten tetszik, csak az amúgy sem túl sok centim még kevesebbnek tűnik pl bokapántos szandikban :(

    (amúgy imádom a sportszandált, ZOKNIVAL! hahaha :DD)

    VálaszTörlés
  4. igen a sportszandi zoknival (fehérrel!!!) a legjobb

    nyáron amúgy imádom a parafa meg a háncstalpúakat is :D

    VálaszTörlés
  5. brühühühühü nagyon kis jó!!! :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.