Essence get BIG! lashes trendkiadás

A februári Essence trendkiadás egy kicsit rendhagyó lesz, ugyanis csak és kizárólag a szempillákról fog szólni, vagyis jobban mondva a szempillaspirálokról. A get BIG! lashes-ben három darab spirál található, mindegyik más-más célt szolgál: volumen és göndörség, volumen plusz vízállóság és volumen csak úgy simán. Hosszabbítás nincsen. Ennyi. :D. Remélem lesznek olyan jók, mint az I Love Extreme.

get BIG! lashes Volume Curl Mascara


get BIG! lashes Volume Boost Mascara

get BIG! lashes Volume Boost Waterproof Mascara

10 megjegyzés:

  1. Nemár ez olyan uncsi... :( spirál már annyi van, abból nem hiszem hogy újítani kéne, nekem az olyan snassz termék, bár a legalapabb. Lehet ezért nem hoz lázba. Nekem már megvan a nagy ő spirálom...

    VálaszTörlés
  2. Én se vagyok túl lelkes. Jobban szeretem a hosszabbító hatásúakat, mint a dúsítókat, ráadásul... én egy régebbi Essence spirállal nagyon pórul jártam, szinte használhatatlan, azóta nem merek többet venni tőlük.:/

    VálaszTörlés
  3. háát. igaz kevés, nekem ez is tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. majd reméljük legközelebb jobb lesz

    VálaszTörlés
  5. én örülök. az essence spirálok tök jók.. az I (L) Extreme nagyon szuper..remélem ezek is lesznek olyan jók. majd letesztelema müllerben :):)

    VálaszTörlés
  6. Hurrá, ez sem dob fel :) Én maradok a szilikonkefés spiráloknál. Valahogy sokkal egyszerűbb velük bánni és egyszerre gyönyörű eredményt elérni.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nem valami extra, de a göndörítő spirálban látok fantáziát, kíváncsi vagyok, mit hoz ki belőle az essence.

    VálaszTörlés
  8. A közeljövőben szempillaspirált akarok venni,de szerintem inkább maradok a régi jól bevált Max Factornál. :)

    VálaszTörlés
  9. Tegnap láttam őket kint, de nincs belőle tester, így nem vettem egyet sem. Olcsóbbak amúgy itt, mint az I love extreme, mert 2.29 € volt a hosszítós és a dúsítós, 2.49 € pedig a vízálló. Ja és Pay 2 Get 3 akció volt rájuk.

    VálaszTörlés
  10. azt itt is észrevettem hogy olcsóbbak :D én már ki is próbáltam az egyiket, teszt majd jön :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.