A világ legcsodásabb ajakápolója

1:10 de.
Ébren álmodom... lehetséges ez egyáltalán? Hogy ilyen csodát készítsenek? Na jó elég ebből, bár tényleg ezek voltak az első gondolataim, amikor megláttam ezeket az ajakápolókat, de igazából azért, mert kissé beteges kishableány mániában szenvedek és imádok mindent ami ezzel kapcsolatos, szóval a kagylókat is. Szerintem a kishableány ilyesmit használhatott... :D. A kagylóba rejtett ajakápolók egyébként, csupa természetes összetevőket tartalmaznak (kókusz olaj, méhviasz, jojoba olaj, makadámia olaj) és annyira nem is vészes az áruk, ráadásul mindegyik teljesen egyedi. Szóval 13 dollárba kerülnek, viszont mivel Ausztráliából szállítják őket (egyébként mindenhová), így kissé megdobja az árat a szállítási költség (Amerikába ez plusz majdnem 8 dollárt jelent, Európába többet). De üsse kavics egyszer élünk, és annyira de annyira szééépeeeek... Vagy csak szerintem? (Ha ti is szerelembe estetek katt IDE és innen meg tudjátok őket rendelni!)



 

12 megjegyzés:

  1. Iszonyatosan cuki a kivitelezés! Egy a baj, én nem szeretem a kézzel belemászós ajakbigyókat! De amúgy tényleg nagyon nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Én ezt már láttam :p De sokalltam az árát. Egy holland webshopban megtalálható:
    http://www.all-naturecosmetics.nl/c-1245162/organic-island/


    Érdekes, hogy neked így bejön, én mikor először megláttam húztam egyet a számon, hogy ne már...... kagyló? :D De nem utasítanám el, az biztos :D

    VálaszTörlés
  3. nálam szerelem volt rögtön a fent említett okok miatt :D

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Egy másik hollandiai webshopban is kapható ez az ajakbalzsam (NYX, Coastal Scents, Z-palette, China Glaze, Seche, Orly, Poshe, INM, Beautyblender, essie mellett): enchantra.eu

    12 euro-ert vesztegetik, 6 fajta van.

    VálaszTörlés
  5. csodaszép! mondjuk először kicsit megijedtem, azt hittem az első képen az a rózsaszín a kagyló húsa :DDD
    én meg az ilyen mesésen szürreális dolgokért vagyok oda, viszont én sem szeretem a beleturkálós ajakbalzsamokat :(

    VálaszTörlés
  6. uram atyám...és mi ez a hóesés itt a blogodon? :D

    VálaszTörlés
  7. Elképzelem, ahogy előkapok egy ilyet a BKV-n. :D

    VálaszTörlés
  8. PoPPy: na szerinted mi? karácsonyi hangulat :D

    makeupcakes: szerintem nem az lenne a legfurább dolog amit a bkv közönsége látott eddig :D

    VálaszTörlés
  9. na igen láttam én már furábbnál furább dolgokat a bkv-n :D

    VálaszTörlés
  10. Bakter hogy csináltad a hóesést?!ÁLLAT!!!!!!!!:DDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  11. :D egy egyszerű kis widget :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.