Hull a hó és...

6:41 du.
hózik, meg Micimackónak sem elég már a piros kis pólója :D. De nem baj, mert a hópelyhek a világ legszebb képződményei (na jó pár más dolog után, de akkor is csodásak, nekem is lóg egy a nyakamban, köszönet érte Thomas Sabo bácsinak :D) és éppen itt az ideje a téli-karácsonyi dekorációk kipakolásának. Ami nálam egyenlő a hópelyheket minden szabad felületre, de leginkább az ablakra! Mondjuk szívesen pakolgatnám ki a Szépségek Kicsiny Boltja papírból készült, többször felhasználható japán hópihéit, ha nem lennék a világ másik felén (de nyugi itt is vannak hópihék a dolláros boltban :D). Vagy ha éppen nem vagytok dekorálós hangulatban, akkor kipróbálhatjátok a libanoni incsi fincsi növényekből készült Feniqia szilárd parfümjeit, masszázsolajait vagy szappan/testápolóit. A leírás alapján nagyon ígéretesek, én a magam részéről szeretem az ilyen dolgokat, főleg a szilárd parfüm fogott meg. Katt IDE és IDE a továbbiakért!

A libanoni szappancsodák.

Japán hópihék :D

2 megjegyzés:

  1. Én a szekrényre csináltam meg a hóesést,erre mindenki megkérdezi hogy ezek csillagok?!:(

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.