Hard Candy Glossaholic - teszt

Olyan lett nekem a Hard Candy itt Amerikában, mint otthon az Essence (itt kint sajnos csak az Ulta üzletekben lehet kapni és az messze van nekem). Nagyon cuki és dögös a csomagolása, jó áron van és egészen fantasztikus termékeket is ki lehet fogni.

Tényleg tündér-rózsaszín. Meg amúgy a tubus nagyon mutatós.

Kipróbáltam már a pirosítójukat, a korrektort, szempillaspirált, szemfestéket, szóval éppen itt volt az ideje, hogy egy szájfény is sorra kerüljön. Van egy pár fajta a Hard Candy-nél, van ceruzás, amit nem szeretek faragni, van ajakdúsító, amire nincsen szükségem, van áttetsző csillámmentes, de hát én ugye a csillámokat szeretem, van tubusos, amiért annyira nem rajongok és végül a csillámos Glossaholic, szóval egyértelmű volt a választás. A tubusa eltér az átlagtól, attól ugyanis jóval nagyobb :D. Ha emlékszik még valaki a MAC Wonder Woman kollekcióra, akkor gondoljon a szájfényekre egy pillanatra. Megvan? Na pont ilyen a Glossaholic is. Nagy a tubus és még nagyobb az applikátor. Persze ez önmagában nem lenne probléma, ha az applikátort ki lehetne húzni a tubusból... de sajna elég nehezen adja meg magát, ami baromira idegesítő tud lenni, ha olyanom van. Nagy mínusz.... De könnyen fel lehet vele kenni a szájfényt... (Jajj, azt meg mindig elfelejtem mondani, hogy nagyon durván és biztonságosan le van fóliázva meg ragasztva minden, hogy senki ne nyúljon hozzá, de cserébe nincsen teszter :D.)

Ez annyira teccik :D.

A borzalom alászáll... nem lehet kihúzni az istennek sem... de legalább csillámos :D.

Maga a szájfény áttetsző, hiába látszik rózsaszínnek (egyébként a Fairy árnyalat), de én most egy ilyenre pályáztam (van egy nagyon durva pink, majd szerintem azt is letesztelem). Rengeteg különböző méretű csillám van benne, amik fantasztikusan csillognak-villognak ha rájuk esik a fény. Imádnivaló! Kicsikét ragacsos csak, viszont tartós a fény és a csillogás is cserébe. Szárítani nem szárítja az ajkakat, de én ápoló hatásúnak sem mondanám. A csillámokat leszámítva, egy teljesen egyszerű, de szerethetó szájfényről van szó. Az ára kb 6 dollár volt az átszámítva kb 1300 Ft-nak felelne meg, ezt most egy kicsit soknak érzem a bugyuta applikátor miatt.

Ennyire durván, jeeee.

Értékelés:
  • termék: 8/10
  • használat: 4/5
  • csomagolás: 3/5
Összegzés: 3/4. Semmi extra, viszont cserébe van egy borzalmas applikátoros megoldás hozzá. Ettől függetlenül azt a nagyon pinket még kipróbálom :D.

5 megjegyzés:

  1. jujj de nagyon tetszenek nekem ezek a Hard Candy dolgok :D

    VálaszTörlés
  2. naggyoon jhóó. nekem a hpópihék ugranak be róla, úgy csillámlanak. [ de nekem már mindenról a hópihé ugranak be igazságszerint. ]

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.