30 nap - 30 kedvenc - 21. nap

10:01 de.
A kedvenc szájfényem napja.... és esküszöm nem tudom, hogy melyik a kedvencem, mert rengeteg van és nem tudnék egy kedvencet kiemelni! Imádom a MAC lipglass-t, mert tartós és fincsi vaníliás, a dazzleglass-t, mert egy rakat csillám van benne, az Essence Stay With Me-t, mert órákig fent marad a színe, a Lancome Juicy Tubes-t, mert ez volt életem első high-end szájfénye és azóta is gyűjtöm a különleges darabokat, a Guerlain KissKiss Essence de Gloss-t, mert inkább olyan, mint egy folyékony rúzs, a Chanel Gloss Fluo-t, mert tükör nélkül is fel tudom kenni bárhol-bármikor (ő a táskámban utazik velem mindig) és még sorolhatnám.... De mondjuk legyen a kiemelt egy olyan darab, amim még nincsen, de nagyon szeretnék egyet:

Dolce&Gabbana Ultra Shine Lipgloss - Amethyst

9 megjegyzés:

  1. Wow milyen jó kis színe van *.* Lehet butaságot kérdezek de a MAC dazzleglass szájfények állandók?

    VálaszTörlés
  2. Hát ritka az ilyen árnyalat az már biztos :D

    Ivy: állandóak igen :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszenek a DG smink termékei,hogy minőségük milyen ? de a csomagolás az első osztály.
    Egyszer már próbáltam rendelni a Harrod's oldaláról de fizetésnél elakadtam, a későbbiekben meg már pénzem nem volt erre a célra ( 20 font a szállítás).
    De ha valaki rendelni szeretne értesítsen -nagy a kísértés -és megosszuk a szállítás díját.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen az infót, csillogós szájfényekkel van kikövezve a boldogsághoz vezető utam tudom én :DDD

    VálaszTörlés
  5. E73: vegyesek a visszajelzések a minőségről, de inkább a szemhéjpúderek azok, amik nem olyan jók :D persze ez nem fog megakadályozni abban, hogy egyszer jól bevásároljak belőlük :DD

    Ivy: nagyon-nagyon szépek a dazzleglass szájfények :D főleg a love alert, nekem az a kedvenc színem

    VálaszTörlés
  6. Chanel Fluo? Jollátom? Milyened van? Nekem egy Pink Fluom, valami fantasztikus, és tényleg fluoreszkál...:D

    VálaszTörlés
  7. nekem is a rózsaszín van meg és imádom :D

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.